مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جاذبه های توریستی شهر نیس فرانسه

شهر نیس به عنوان پایتخت ریویرای فرانسه و پناهگاه سابق نخبگان اروپا دارای مناظر داخلی و همچنین خط ساحلی بسیار زیبا و خیره کننده ای است! از شاگل گرفته تا ماتیس، هنرمندان بسیاری از این سواحل زیبا و بی عیب و نقص الهام گرفته اند.

نیس، پنجمین شهر پرجمعیت در فرانسه و یکی از شهر های ساحلی زیبای مدیترانه و مقاصد گردشگری جنوب این کشور می باشد، که آن را بخاطر مناظر جذاب، آفتاب زیبا و ساحل شلوغش می شناسند و به شهر شنا و آفتاب معروف است. هتل های ماسه ای این ساحل یکی از رؤیایی ترین مکان های دنیا به شمار می رود.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

شهر ساحلی نیس فرانسه

امروز در تورلند قصد داریم تا برترین جاذبه های گردشگری شهر ساحلی نیس را به اختصار برای شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

شهر قدیم نیس (ویکس نیس)

شهر قدیم نیس (ویکس نیس)

بازدید از شهر قدیم نیس، که مردم محلی آن را ویکس نیس می نامند، یکی از کارهایی است که می بایست در سفر به نیس انجام دهید. ساختمان های شهری قدیمی نیس بسیار قدیمی و کهنسال هستند. خیابان های این شهر بسیار باریک هستند و در دو طرف آنها ساختمان های قدیمی و بلند قرار دارند که نمایی متفاوت و جالب به آن بخشیده است. در کوچه های باریک و پیچ در پیچ آن قدم بزنید و سری به رستوران ها، کافه ها، بوتیک ها و بازارهای آن بزنید. برای همین زیبایی ها، سالانه افراد بسیاری از شهر قدیم نیس بازدید می کنند.

قلعه تپه (کستل هیل)

قلعه تپه (کستل هیل)

قلعه تپه، جزو مناطق پر بازدید شهر ساحلی نیس است. هنگامیکه در قلعه تپه در حال گشتن هستید، بی شک محو سرسبزی آن خواهید شد. مناظری که می توان از بالای این قلعه تماشا کرد بسیار زیبا هستند. در قلعه تپه می توانید چشم انداز های زیبایی از ویکس نیس، بندر و Baie DES ANGES داشته باشید. همچنین شما می توانید خرابه های سابق شاتو د نیس را ببینید، و لندمارک های تاریخی را تحسین کنید و از آبشار دیژون لذت ببرید.

پرومناد دز آنگله

پرومناد دز آنگله

خیابان و تفرجگاه مشهور پرومناد دز آنگله در شهر نیس فرانسه، در امتداد دریای مدیترانه قرار گرفته است. این خیابان از فرودگاه در غرب به سمت اسکله آمریکا در شرق، با فاصله‌ای در حدود ۷ کیلومتر امتداد می‌یابد.
این تفرجگاه به عنوان معروف ترین خط ساحلی ممتد نیس شناخته شده است. خطوط پوشیده از درختان نخل، بیش از ۴ کیلومتر از دز آنگله رو پوشش می دهند.

موزه مارک شاگل

موزه مارک شاگل

نقاشی های شاگل که به اندازه ی خود شهر نیس، پویا و لذت بخش هیتند، در این موزه به نمایش گذاشته شده اند. بازدید از موزه مارک شاگل را هر بازدید کننده ای باید در لیست برنامه های سفر خود به نیس قرار دهد. حتی آن هایی که علاقه ی چندان زیادی به هنر ندارند باید از این موزه بازدید کنند.

موزه هنرهای معاصر و مدرن

موزه هنرهای معاصر و مدرن

برای آن دسته از گردشگرانی که علاقه مند به هنرهای مدرن هستند، موزه ی هنرهای معلصر و مدرن آثاری از هنرمندان معروف از جمله؛ فرانسیس باکون، ای کلوین، آی وی وی را  به نمایش گذاشته است.

کلیسای ارتودوکس روسی سنت نیکلاس

کلیسای ارتودوکس روسی سنت نیکلاس

شما در شهر نیس، تنها با بازدید از مشهورترین کلیسای ارتودوکس روسی که خارج از این کشور قرار دارد، می توانید سفری هم به کشور روسیه داشته باشید. کلیسای سنت نیکلاس تاریخ غنی ای دارد که تا به امروز به عنوان دارایی کرملین مسکو  باقی مانده است.

موزه ماتیس

موزه ماتیس

برای بازدید از یکی از بهترین گالری های هنری شهر نیس، به حومه ی کیمیز هیل سفر کنید. در این نمایشگاه آثار متمایزی از ماتیس در معرض نمایش قرار داده شه است. موزه ی ماتیس، خیلی از محل زندگی وی، که بخش عمده ای از بزرگسالی خود را در آنجا گذرانده است، دور نمی باشد.

کورز سالیا

کورز سالیا
کورز سالیا

برخی از بهترین رستوران های شهر نیس در کورز سالیا واقع شده اند، اما چیزی که توجه توریست ها و مردم محلی را بیش از این به سمت کورز جلب می کند، وجود بازار های فصلی فروش گل (دوشنبه بازار) می باشد که باعث می شود مردم هر صبح سری به این بازار رنگارنگ در کورز سالیا بزنند.

اپرای نیس

اپرای نیس

شما ترجیح می دهید در سفر خود به نیس، یک شب را به اپرا بروید، یا باله؟ باید به شا بگویم که؛ در اپرای نیس، اپرا و باله هر دو در یک مکان قرار دارند. این بنای عظیم یادبودی از قرن نوزدهم میلادی است و جایی است که نباید بازدید از آن را از دست بدهید. حتی اگر نمی خواهید به تماشای برنامه های اپرا بنشینید، حتمن سری به آن بزنید.

وزش باد های ساحلی در نیس باعث شده است تا در اوج فصل تابستان و گرما نیز، باز هم دمای هوا زیاد گرم نباشد. با این وجود، بهترین زمان برای ازدید از شهر نیس ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر است. در این زمان شما از نرخ پایین هتل ها و همچنین هوای خوب نیس لذت بخواهید برد. سفر خوشی را برای شما آرزو دارم.

از همراهی و بذل توجه شما به تورلند سپاسگزاریم.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید و جذاب بوده باشد.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جاذبه های توریستی شهر نیس فرانسه
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *