مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

هتل های موقت در چادر های لوکس

اتفاق بزرگ دیگری که قرار است در سفر های لوکس بیفتد، این است که در هر کجا که شما بخواهید برایتان هتل موقت بزنند. وقتی بیشتر به این موضوع فکر می کنید، می بینید ایده ی بسیار جالبی است. بخصوص برای افراد دوستدار طبیعت و یا ماجراجو!

چادرهای بلینک در کویر نمک سالار دو اویونی در بولیوی

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

گزینه هایی که شما برای انتخاب مقصد سفر انتخاب می کنید، معمولا به مکان هایی که در آن هتل ها و اقامتگاه هایی از قبل در آنجا وجود دارد محدود می شود. اما آژانس مسافرتی لوکس Black Tomato در لندن با ارائه ی یک پیشنهاد جدید، در حال تغییرات عظیمی است: یک سرویس ویژه که به شما این امکان را می دهد تا محل تعطیلات بعدی خود را در هر نقطه از جهان انتخاب کنید و نگران هتل نباشید.

بلینک، یک سرویس بسیار شخصی امکانات اقامت موقت شما را راه اندازی می کند و همه ی ملزومات شما را نیز فراهم می سازد. قیمت ها بسته به محل اقامت و مدت زمان اقامت شما متفاوت خواهد بود، اما آنها می توانند هر جا بروند، از ۱۰۹۶۴ دلار به ازای سه شب برای یک فرد در مراکش تا ۲۹۶۰۰ دلار به ازای یک نفر برای یک سفر چهار شبه به بولیوی.
بلینک، در هر کجا که شما بخواهید اقامت و اسباب راحتی شما به صورت پنج ستاره فراهم می کند،بشرطیکه برای شما مهم نباشد که در یک چادر لوکس بخوابید. سیستم کار سرویس بلینک، اینگونه است.

Black Tomato در یک مصاحبه مطبوعاتی اظهار داشته است که آنها می توانند اقامت موقت مهمانان خود را در هر نقطه از جهان فراهم کنند و چادر و جهیزات خود را به همه جا ترانسفر کنند.

چادرهای بلینک در سراسر دنیا قابل نصب هستند

آژانس مسافرتی مقاصدی مانند شنزار رودخانه ی مکونگ در کامبوج، تپه های شنی اگ چبی در مراکش، و کویر نمک سالار دو اویونی در بولیوی را برای سفر به شما پیشنهاد می کند.

رودخانه اَن، فرانسهرودخانه اَن، فرانسه

مسافران می توانند انتخاب کنند که دوست دارند چادر و محل اقامتشان چه شکلی باشد. البته تنها چند گزینه وجود دارد: چادر های بومی، گنبدی، حبابی، جادر قلندری، ویلایی گرمسیری، یورت، و کلبه ای.

چادرهای بلینک در کویر نمک سالار دو اویونی در بولیوی

چادرهای بلینک در کویر نمک سالار دو اویونی در بولیوی

مسافران بسته هایی را که باید به کمپ ها ببرند یا بیاورند انتخاب می کنند. مواد غذایی و آشامیدنی، و انتخاب فعالیت هایی که در طول سفر قصد دارند انجام دهند، همه از قبل مشخص و مهیا می شود.

رشته‌کوه آند

رشته‌کوه آند

مهمان ها می توانند درخواست داشتن هر نوع سرویسی را در این سفر بدهند. هیچ محدودیتی وجود ندارد، اینکه شما به دنبال یک ساقی شخصی هستید، خدمتکار، درمانگر آبگرم، ستاره شناس، راهنمای ماجراجویی، یا مربی یوگا هستید، هیچ فرقی نمی کند. همه چیز برای سفر لوکس شما آماده است.

کویر نمک سالار دو اویونی در بولیوی

کویر نمک سالار دو اویونی در بولیوی

بلینک با نیروهای محلی در نزدیکی محل استقرار هتل موقت کار می کند تا اقامتکاه میهمانان را راه اندازی کنند. همچنین اگر جایی که قرار است هتل موقت ایجاد شود، پارک ملی یا منطقه حفاظت شده باشد، بلینک مجوزهای لازم را برای راه اندازی هتل از مقامات محلی خواهد گرفت.

هتل های لوکس موقت در سراسر دنیا

اگر شما قصد رفتن به جایی را دارید که بلینک قبلا در آنجا بوده است، می بایست برنامه ریزی سفر خود را حداقل سه ماه جلوتر مشخص کنید. اگر هم قصد رفتن به مکان های کاملا جدیدی را دارید حدودا پنج ماه زودتر باید برنامه ریزی کنید.

هتل های لوکس موقت در سراسر دنیا

از آنجائیکه هر تجربه ی بلینک منحصر به فرد و قرار دادی است، قیمت ها می تواند به شدت متغیر باشد.هتل های لوکس موقت در سراسر دنیا

وقتی با شش نفر برای سه شب به مراکش سفز می کنید، قیمت می تواند به ازای هر نفر ۱۰۹۶۴ دلار باشد و اگر به بولیوی سفر کنید، برای چهار شب اقامت باید ۲۹۶۰۰ دلار بپردازید.

هتل های لوکس موقت در سراسر دنیا

هنگامی که سفر شما به پایان رسید، Black Tomato  بار دیگر از تمام چیزهای مربوط به چادر ها و اردوگاه های اطراف مراقبت خواهد کرد.

هتل های لوکس موقت در سراسر دنیا

آنها قول داده اند تا تمام رد پاها و چیزهایی که تابحال در آنجا بوده است را از بین ببرند.

هتل های لوکس موقت در سراسر دنیا

امیدوارم مطلب این مقاله برای شما نیز جذاب و مفید بوده باشد.

با نظرات و پیشنهادات خود ما را در بهبود کیفیت مطالب کمک کنید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

هتل های موقت در چادر های لوکس
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *