مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جاذبه های گردشگری شهر ساحلی مارسِی

مارسِی، بعد از پاریس، دومین شهر پر جمعیت کشور فرانسه و مرکز ناحیه ی پروانس آلپ-کوت دازور می باشد. شهر مارسِی کنار دریای مدیترانه قرار دارد و بزرگ‌ترین بندر آن می باشد.

مارسِی مرکز سومین ناحیه ی اقتصادی فرانسوی و اولین قطب صنعتی و خدماتی جنوب فرانسه است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

مارسِی دارای امکانات غیر قابل انکاری مانند موقعیت ژئواستراتژیک در اروپا و مدیترانه، کیفیت زندگی ممتاز، جمعیت جوان، پویا و خلاق و همچنین تجربه ی طولانی تبادلات بین‌المللی می باشد.

مارسِی
مارسِی دومین شهر بندری بزرگ فرانسه است، که به شما جاذبه های دیدنی دریایی و تاریخی، و همچنین تفریحات شبانه در سواحل جنوب فرانسه ارائه می دهد. اجازه دهید تا شما را در انتخاب بهترین جاذبه های گردشگری مارسِی راهنمایی کنیم.

بندر قدیمی مارسِی

بندر قدیمی مارسِی

این بندر، قلب پر رونق شهر مارسِی و زیباترین بخش شهر و همچنین یک مکان عالی برای گرفتن تورهای قایق و لذت بردن از فضای آنجا است. شما می توانید از کشتی های رایگان برای عبور از بندر استفاده کنید.

بندر قدیمی مارسِی یک بندر طبیعی از دوران باستان است که امروزه یک مکان پرطرفدار در مارسی می باشد و از سال ۲۰۱۳ میلادی بیشتر به عنوان پباده رو مورد استفاده است.

سالن های تئاتر، رستوران ها، و کافه ها در کنار مسافران، کشتی ها، و قایق ها و آثاری مثل ساختمان شهرداری، کلیسای جامع، و قصر فارو، همگی در بندر قدیم مارسِی، که یکی از جاذبه های اصلی شهر به حساب می آید، جمع شده اند.

کلیسای جامع نوتردام مارسی (نوتردام لا گرده)

کلیسای جامع نوتردام مارسی (نوتردام لا گرده)

کلیسای جامع نوتردام مارسی (نوتردام لا گرده)، یک کلیسای کاتولیک در مارسی فرانسه است. این کلیسای نئو بیزانس توسط معمار هنری ژاک بر روی فونداسیون یک قلعه ی باستانی ساخته شده است.

قلعه ی باستانی در بالاترین ارتفاعات طبیعی مارسی، در ارتفاع ۱۴۹ متری، در سمت جنوب بندر قدیمی شهر واقع شده بوده است.

این کلیسا یک لندمارک و نماد محلی مهم می باشد که در واقع یک محل زیارت محبوب سالانه می باشد که هر سال در روز ۱۵ اگوست در آنجا مراسم برگزار می شود.

کلیسای جامع نوتردام که در بلندترین ارتفاعات شهر قرار دارد، از تمام نقاط شهر قابل رؤیت است.

موقعیت جغرافیایی کلیسا، اهمیت تاریخی و استراتژیک دارد و دسترسی به آن، از طریق آسانسورهای مخصوصی که روی تپه تعبیه شده است، امکان پذیر می باشد.

در بازدید از کلیسا علاوه بر بنای زیبای آن، چشم انداز و مناظر زیبا و بی نظیری از شهر، سقف های سفالی، دریا، و کشتی ها به جشمان شما هدیه داده خواهد شد.

کاخ لانگ چامپ مارسِی

کاخ لانگ چامپ مارسِی

کاخ لانگ چامپ یک بنای تاریخی در ناحیه ی ۴ شهر مارسی است. این یادبود تاریخی بزرگ، خانه ی موزه ی تاریخ طبیعی و موزه ی هنرهای زیبای فرانسه نیز می باشد. بنابراین شما با مراجعه به این کاخ، با یک تیر، سه نشان می زنید. البته ورودی موزه ها به صورت جداگانه باید پرداخت شود.

در موزه ی تاریخ طبیعی، می تونین انواع و اقسام گونه های مختلف جانوران و گیاهان را ببنید.

در موزه ی هنرهای زیبا نیز می توانید از تماشای انواع آثار هنری مثل نقاشی و هنرهای تجسمی لذت ببرید.

کاخ لانگ چامپ، معماری فوق العاده زیبایی دارد و مکانی برای نمایش فرهنگ، هنر و تاریخ فرانسه می باشد.

پارک های اطراف کاخ (پارک لانگ چامپ) توسط وزارت فرهنگ فرانسه به عنوان یکی از باغ های قابل توجه و برجسته ی فرانسه شناخته شده است.

کلیسای جامع مارسِی

کلیسای جامع مارسِی

کلیسای جامع مارسِی یک کلیسای جامع کاتولیک، و یک اثر تاریخی ملی کشور فرانسه، در بالای تپه ای در شهر مارسِی می باشد.

شما برای بازدید از این کلیسای زیبا و لذت بردن از مناظر و چشم انداز های فوق العاده ی بندر و دریا زیر پای آن در تابستان، می توانید سوار ترن شوید و به بالای تپه بروید.

کلیسای جامع مارسِی یکی از بهترین نقاط دیدنی شهر مارسی است.

کلانک (ساحل سنگی مارسِی)

کلانک (ساحل سنگی مارسی)

کفش های راحتی بپوشید و به گشت و گذار در خورهای شگفت انگیز و سواحل سنگی زیبای مدیترانه بپردازید. بهترین لذت برای شما این است که بخشی از مسیر را پیاده روی کنید، و بخشی را ماشین اجاره کنید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید.

آبی سنت ویکتور (صومعه سنت ویکتور)

آبی سنت ویکتور (صومعه سنت ویکتور)

در سال ۴۱۵ میلادی دو صومعه برای زنان و مردان توسط جان کازین تأسیس شد و آن را صومعه سنت ویکتور نامیدند. اما در قرن پنجم میلادی هنگامی که صومعه مورد حمله ی مرتدان دینی قرار گرفت، مشکلات صومعه نیز آغاز شد.

صومعه سنت ویکتور بارها در طول تاریخ مورد حمله افراد مختلف قرار گرفت و تخریب شد. اولین تخریب در قرن هشتم میلادی و دومی در قرن نهم میلادی صورت گرفت. این درگیری ها منجر به مرگ ۳۹ راهب شدند.

محل اقامت راهبه های تارک دنیای صومعه ی زنان هرگز دیگر بازسازی نشد.

صومعه ی مردان در اوایل قرن یازدهم میلادی ترمیم شد و در اواسط قرن یازدهم میلادی، اولین بازسازی اقامتگاه ها به پایان رسید و برای حفاظت از صومعه در برابر حملات بیشتر، کلیسای آن بزرگ تر و برای حفاظت بیشتر نیز، دیوارهای بلندی مانند باروهای قلعه در اطراف بنا ساخته شد که دیگر بجای صومعه ی سنت ویکتور به آن کلیسای آبی سنت ویکتور می گفتند.

کلیسای آبی سنت ویکتور

کلیسای آبی سنت ویکتور Abbey Saint Victor، از نظر معماری و هنر بسیار قابل توجه است. تاریخ بنای میلادی این کلیسای مسیحی که شبیه قلعه است، به قرن های ۱۱ تا ۱۴ میلادی یعنی در اوایل ظهور مسیحیت بر می گردد. این کلیسا شبیه قلعه ساخته شده است و برج های باشکوهی دارد.

افراد محلی این کلیسا را باسیلیکا می نامند. باسیلیکا یعنی کلیسایی که سالن های بزرگ دارد.

ساختمان کلیسای آبی سنت ویکتور یا ویکتور باسیلیک، ترکیبی از سبک های مختلف معماری است، زیرا بارها در طول تاریخ تخریب شده، و هر بار به سبکی متفاوت ترمیم و بازسازی شده است. این ساختمان علاوه بر کلیسا، محلی نیز برای اقامت کشیشش ها دارد.

برای بازدید از معماری رومی آماده اید؟ انواع وسایل حمل و نقل شهری، برای رفتن به این کلیسا آماده و مهیا می باشد. گردشگرانی که تمایل به بازدید از این اثر تاریخی دارند می توانند با کمک اتوبوس، تاکسی یا دیگر وسایل نقلیه به کلیسای قلعه مانند مارسی بروند.

سرداب کلیسای آبی سنت ویکتور

در بازدید از کلیسا، از چشم انداز های آن لذت ببرید. به جستجو و گشت وگذار در سرداب ها بپردازید و در آخر مطمئن شوید که خودتان را به خوردن یک navette مهمان کرده اید. navette نوعی شیرینی محلی است که با پاستیس (نوعی لیکور فرانسوی) تهیه می شود.

ورزشگاه نیو ولودروم

ورزشگاه نیو ولودروم

ورزشگاه ولودروم، ورزشگاهی در شهر مارسی فرانسه است که ورزشگاه خانگی باشگاه فوتبال المپیک مارسی می باشد.

این ورزشگاه با ظرفیت ۴۲۰۰۰ نفر در سال ۱۹۳۷ در پی آماده سازی برای جام جهانی که سال بعد در فرانسه برگزار می‌شد افتتاح شد و از آن سال تا به حال چندین بار، از جمله پیش از جام جهانی سال ۱۹۹۸ میلادی، نوسازی شده است.

ورزشگاه ولودروم میزبان جام جهانی فوتبال ۱۹۳۸، جام ملت‌های اروپا ۱۹۶۰، و جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ بوده است.

در آستانه ی مسابقات یورو ۲۰۱۶ ظرفیت ورزشگاه به ۶۷ هزار نفر افزایش یافته است و یک سقف هم به آن اضافه شده است، که دیگر آن را ورزشگاه نیو ولودروم می نامند.

این استادیوم یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در شهر است.

ورزشگاه نیو ولودروم

فرانسه عاشق ورزش است و این ورزشگاه ۶۷۰۰۰ نفره گواه این امر می باشد. این ورزشگاه مختص راگبی و فوتبال است، شما می توانید با رزرو تور به ارزش ۱۳ یورو از طریق وب سایت،به ورزشگاه نیو ولودروم بروید و آنجا را از نزدیک ببینید.

برنامه ریزی برای سفر به مارسی

مارسی فرانسه

احتمالا می توان گفت که فرانسه بیشتر بخاطر مواد غذایی شگفت انگیز و فراوانش، معروف است و این شهر بندری نیز از این قاعده مستثنی نیست. به شما توصیه می کنیم یک بشقاب غذای دریایی، شامل یک ماهی خوشمزه و همچنین سوپ غذاهای دریایی، را حتما تست کنید.

غذاهای دریایی، مارسی، فرانسه

برای رسیدن به شهر مارسی، بهتر است از گزینه ی هواپیما استفاده کنید. با بررسی سایت فرودگاه محلی می توانید ببینید که از کدام شهر ها می توان به مارسی سر کرد. شما می توانید با قطار نیز از سرزمین اصلی اروپا و انگلستان به مارسی سفر کنید. همچنین مارسی یک توقفگاه محبوب برای کشتی های کروز نیز هست.

سفر هوایی به مارسی

برای رفت و آمد در شهر باید به شما بگویم که؛ هزینه ی تاکسی در این شهر بین المللی ارزان نیست، اما وسایل حمل و نقل عمومی فراوان است و شما می توانید برای کاهش هزینه های سفر خود از آنها استفاده کنید.

یک راه بسیار خوب برای دیدن شهر مارسی و لمس زندگی روزمره ی مردم آن گشت و گذار با دوچرخه است. شما می توانید از سیستم کرایه ی دوچرخه استفاده کنید. برای این کار شما نیاز به ثبت نام و داشتن یک کارت اعتباری هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت Le Velo مراجعه کنید.

حمل و نقل عمومی در مارسی، فرانسه

مارسِی یک شهر ساحلی بسیار زیبا است که امیدواریم با ارائه ی این مقاله توانسته باشیم شما را با دیدنی های این شهر بیشتر آشنا کنیم، و همچنین بقدری برای شما جذاب و دوست داشتنی بود باشد که آن را در لیست برنامه های سفری امسال خود قرار دهید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

از همراهی شما با مجله گردشگری تورلند سپاسگذاریم.

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جاذبه های گردشگری شهر ساحلی مارسِی
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *