مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۵۰ مقصد برای سفر در سال ۲۰۱۷

در حالی که ممکن است برای شما نیز سخت باشد که باور کنید به همین زودی سال ۲۰۱۶ میلادی دارد به پایان می رسد و سال ۲۰۱۷ میلادی در راه است، بسیاری از مردم در سراسر جهان از این تعطیلات به عنوان فرصتی مناسب برای سفر و کسب تجربه های جدید استفاده می کنند.

فرقی نمی کند که شما یک توریست باشید یا یک مسافر معمولی، یک چیز بطور جهانی و عمومی صحت دارد و آن این است که : شما برای دیدن و تجربه کردن چیزهای جدید راهی بهتر، مناسب تر، و دلپذیر تر از سفر  ندارید.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

سؤالی که قبل از برنامه ریزی و تصمیم برای سفر به ذهن همه ی ما می رسد، این است که “برای سفر به کجا برویم؟”؛ پیدا کردن جواب درست می‌تواند لذت‌بخش‌ترین تجربه ی گردشگری زندگی شما را رقم بزند. برای کمک به شما در تصمیم گیری برای سفر در طول سال ۲۰۱۷ میلادی لیستی را تهیه کرده ایم که از موزه لوور ابوظبی که به زودی بازگشایی خواهد شد  تا شهر گمشده ی اینکاها در پرو را شامل می شود. در تورلند همراه ما باشید.

پاتاگونیا، شیلی

پاتاگونیا، شیلی
پاتاگونیا

پاتاگونیا به خاطر مناظر طبیعی جذاب و متحیر کننده ی خود معروف و مشهور است. از یخچال های طبیعی برفی گرفته تا چشمه های آب گرم و جنگل های انبوه و گسترده همه در پاتاگونیا به چشم می خورند. پارک پاتاگونیا یک منطقه d طبیعی بکر است که به تازگی در سال ۲۰۱۶ میلادی افتتاح شده است، و شما باید قبل از هر کسی به آنجا سفر کنید.

سن پترزبورگ، روسیه

سن پترزبورگ، روسیه

سن پترزبورگ برای دو سال پیاپی، توسط جوایز سفر جهانی (World Travel Awards)، به عنوان بهترین مقصد توریستی در اروپا انتخاب شده است. کاخ های مجلل و زیبا، کلیساها، و تاریخ غنی سن پترزبورگ، آن را به مقصدی ایده آل برای مسافران تبدیل کرده است.

نپال

نپال

امکان زلزله و همچنین نگرانی های امنیتی و ازدحام بیش از حد در کوه اورست، باعث شده است که نپال به یک مقصد گردشگری محبوب و پر طرفدار تبدیل گردد. این کشور با کوه های فوق العاده و مردم مهمان دوست خود، بهترین انتخاب برای مسافران ماجراجویی است که قصد سفر های کم هزینه را دارند. بهترین قسمت سفر به نپال این است که درآمد که شما برای مردم محلی آنجا به وجود خواهبد آورد؛ در راه بازسازی زیرساخت ها و جوامع آنها می شود.

مالت، جمهوری مالت

مالت

جمهوری مالت کشوری در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه است. این کشور از مجمع‌الجزایر کوچکی تشکیل شده که نقش استراتژیک مهمی در طول تاریخ داشته‌است و مکان مبارزه و برهم کنش بین اروپای در حال شکل‌گیری و فرهنگ و تمدن قدیمی تر آفریقا و خاورمیانه بوده‌است.

صحنه محوری “بازی تاج و تخت” این کشور جزیره ای مدیترانه ای است که بازدید کنندگان از آن می توانند حجم عظیمی از تاریخ را در آنجا احساس کنند، سه سایت میراث جهانی در آنجا وجود دارد، که شامل پایتخت آن، والتا، و همچنین هفت معبد است که تصور می شود تعدادی از قدیمی ترین ساختارهای ساده در جهان می باشند. مالت نیز بخاطر داشتن سواحل زیبا و بنادر پر شده از قایق معروف و مشهور است.

جزیره پالاوان، فیلیپین

جزیره پالاوان، فیلیپین

جزیره پالاوان در فیلیپین دارای برخی از زیبا ترین سواحل سفید و شن و ماسه ای در جهان است و به همین علت توریست های بسیاری را به سمت خود می کشاند.

فنلاند

فنلاند

فنلاند با ۴۰ پارک ملی، ۱۲ صحرا، و شش فضای ملی پیاده روی، محلی مناسب برای ماجراجویان می باشد. همچنین فنلاند یکی از بهترین مکان ها برای تماشای شفق شمالی است. به دلیل نزدیکی به قطب شمال، تقریبا ۲۰۰ روز در سال شفق شمالی دیده می شود. و از همه ی اینها بهتر  اینکه، سال ۲۰۱۷ مصادف با جشن ۱۰۰ سالگی استقلال این کشور است و به همین مناسبت چهار روز را در سراسر کشور به عنوان روز طبیعت فنلاندی جشن می گیرند. البته این چهار روز جشن به صورت یک جشن در در هر فصل برگزار می شود.

هاوانا، کوبا

هاوانا، کوبا

از زمانی که روابط بین ایالات متحده و کوبا بهبود پیدا کرده است، آمریکایی ها به هاوانا هجوم آوردند. اتومبیل ها قدیمی و معماری آن، کوبا را به نقطه ای فوق العاده خوش منظره برای عکس گرفتن تبدیل کرده است.

چنگدو، چین

چنگدو، چین

پس از اوزاکا، چنگدو دومین شهری است که، با توجه به شاخص شهرهای مقصد در مسترکارت جهانی ۲۰۱۶ میلادی، از نظر تعداد بازدید کنندگان در یک سال گذشته سریع ترین رشد را داشته است. در امتداد دیوارهای سه کوچه ی باستانی و موازی؛ کوان، ژای و جینگ زیانگزی، شما می توانید اطلاعات زیادی درباره ی تاریخ و فرهنگ آن پیدا کنید. غذاهای خوشمزه ای نیز در این مسیر در دسترس شما می باشد.

مدلین کلمبیا

مدلین کلمبیا

امسال مدلین کلمبیا، از طرف جوایز سفر جهانی (World Travel Awards) به عنوان بهترین مقصد گردشگری در جنوب امریکا انتخاب شد. در حالی در گذشته ی نه چندان دور، مدلین یک مکان خطرناک به شمار می رفت، اما در حال حاضر به داشتن سیستم عظیم حمل و نقل عمومی، معماری زیبا، فرهنگ و تاریخ غنی، خود را به یک کانون پر طرفدار برای بازدید کنندگان تبدیل کرده است. علاوه بر این، شصتمین سالگرد جشنواره ی جذاب و دیدنی گل نیز در مدلین است.

کامبوج

کامبوج

آنگکور وات، یک مجموعه معبد وسیع با قدمت ۷۰۰ ساله و مساحت بیش از ۱۵۴ مایل مربع در اعماق جنگل های سرسبز شمال کامبوج است، که در سال گذشته توسط سایت سیاره تنها (Lonely Planet) لقب بهترین جاذبه در سیاره ی زمین را گرفته است. برای جستجو و کنکاش بیشتر، حتی می توانید شهر های قدیمی تر اطراف آن را نیز بگردید.

ایران

ایران

در چند سال گذشته به دلیل بهبود شرایط و امکانات در ایران، جذب گردشگر به ایران رو به افزایش است و انتظار می رود در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز این روند به خوبی ادامه پیدا کند و در نتیجه ی همین موضوع، پرواز های مستقیمی از لندن و پاریس به تهران وجود دارد و همچنین هتل های متعدد و جدیدی در دست ساخت و ساز است.

لیسبون، پرتغال

لیسبون، پرتغال

امسال سایت سفر + اوقات فراغت (Travel + Leisure) کشور پرتغال را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کرده است، و شهر زیبای لیسبون، به عنوان جائیکه سرشار از لندمارک های تاریخی، موزه، و کلیسا است، به طور خاص و ویژه ای ارزش یک بار دیدن را دارد. همچنین سفر به پرتغال از لحاظ هزینه ای، از بیشتر بخش های اروپا ارزان تر است، و برای کسانی که پروازشان از سواحل شرق امریکا ست، نزدیک تر نیز می باشد.

چارلستون، کارولینای جنوبی

چارلستون، کارولینای جنوبی

 سایت سفر + اوقات فراغت (Travel + Leisure) شهر چارلستون را به خاطر تاریخ غنی، باغ ها و مناظر باشکوه و زیبا، و مناظر ساحلی خیره کننده، به عنون بهترین شهر در جهان انتخاب کرده است.

سنگاپور

سنگاپور

سنگاپور بخاطر مراکز هاوکر، غذا های خیابانی خوشمزه، و همچنین نودل های خوشمزه و ارزان قیمت مشهور است.

سئول، کره جنوبی

سئول، کره جنوبی

سئول در مراحل نهایی تکمیل اسکای گاردن(باغ آسمانی) Skygarden جدید خود است، در طرح اسکای گاردن، یک بزرگراه تبدیل به گردشگاهی برای عابر پیاده شده است که فضای عمومی باغ پر از گیاهان محلی، گلخانه ها، کافه ها، بازارها، کتابخانه ها، و مغازه های گل فروشی است. مسافران مشتاق اصلا دوست ندارند بازدید از این جاذبه گردشگری جدید را از دست بدهند.

چُکوکوکایرا، پرو

چُکوکوکایرا، پرو

چُکوکوکایرا در مرز بین کوسکو و آپوریماک قرار دارد و به معنی “گهواره طلا” می باشد که ۳۰۸۵ متر بالاتر از سطح دریا است. ویرانه های اینکا شامل راه پله هایی است که متشکل از ۱۸۰ تراس می باشد. چکوکوکایرا در سبکی کاملا متفاوت از ماچوپیچو ساخته شده است، و وسعتی بزرگتر دارد و اغلب نسبت به ماچوپیچو بازدید کننده ی بسیار کمتری دارد. به دلیل سختی مسیر رسیدن به چُکوکوکایرا که نیاز به چند روز پیاده روی و یا اسب سواری است، برای اولین بار تراموایی طراحی شد تا بازدید کنندگان را به خرابه ها ببرد، انتظار می رود این تراموا به زودی راه بیفتد و زمان رسیدن به چُکوکوکایرا را به ۱۵ دقیقه کاهش دهد.

هنگامیکه شما در پرو هستید، حتما سری هم به لیما بزنید. لیما تبدیل به یک مهد و کانون آشپزی شده است و دارای سه رستوران است که در لیست ۵۰ رستوران برتر دنیا قرار دارند.

بوردو، فرانسه

بوردو، فرانسه

امسال یک قطار سریع السیر جدید برای ، سفر های سریع و دو ساعته بین پاریس و بوردو معرفی و رونمایی شد. علاوه بر این این شهر فرانسوی بخاطر نوشیدنی های گوارا و غذاهای خوشمزه می بایست در لیست سفر های ۲۰۱۷ قرار گیرد.

هوکایدو، ژاپن

هوکایدو، ژاپن

امسال، برای اولین بار، قطار بالت ژاپن تا هوکایدو امتداد یافت، و دسترسی به این جزیره ی شمالی ژاپن را آسان تر از قبل ساخت. هوکایدو، دارای پیست های اسکی فراوانی است که در میان اسکی بازان بسیار مشهور و معروف است. در تابستان، نیز می توانید اوقات خود را با قایقرانی، پیاده روی، ماهیگیری، و حتی تماشای نهنگ ها سرگرم کنید.

قطب جنوب

قطب جنوب

سفر به قطب جنوب برای ماجراجویان و دوستداران حیوانات، سفر فوق العاده ای است. قطب جنوب زادگاه و خانه ی پنگوئن ها، فوک ها (خوک های دریایی) و نهنگ هاست، که شما همه ی آن ها را در برابر یک بک گراند زیبایی متشکل از برف و یخ خواهید دید. با توجه به اثرات مخرب گرمایش جهان، بهتر است هرپه زودتر برنامه ی سفر به قطب جنوب را فراهم کنید.

عمان

عمان

 کشور عمان نیز، مانند ایران، در حال تجربه ی رونق و پیشرفت در زمینه ی هتل های لوکس می باشد. علاوه بر این یک تم پارک عظیم با هزینه ی ۱۲۰ میلیون دلار در حال راه اندازی است که قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شود. فراموش نکنید که حتما از مساجد کشور عمان نیز بازدید کنید.

ایسلند

ایسلند

سال گذشته کشور ایسلند یکی از مقاصد گردشگری محبوب و پر طرفدار در میان آمریکایی ها بوده است. هیچ کاهشی در این روند رشد دیده نمی شود، چرا که برای سفر به ایسلند، تنها یک پرواز نسبتا کوتاه و ارزان قیمت، لازم است تا از مناظر خیره کننده کشور ایسلند، از مرداب آبی گرفته تا آبشار گولفوس، لذت ببرید.

گرین لند

گرین لند

اگر پیش از این به ایسلند سفر کرده اید و یا اینکه دوست ندارید به جایی سفر کنید که پر از گردشگر است، سعی کنید به گرین لند سفر کنید. طبق اخبار سال گذشته در گرین لند یک کوسه کشف شده است که بیش از ۴۰۰ سال سن دارد و به عنوان قدیمی ترین ترین مهره داران زنده ی روی زمین شناخته شده است. همچنین  گرین لند، مکانی ایده آل برای تماشای شفق شمالی است.

لائوس

لائوس

اغلب کشور لائوس تحت الشعاع کشورهای همسایه مانند تایلند و ویتنام بوده است، تا اینکه اخیرا با حضور باراک اوباما، رئيس جمهور آمریکا در آنجا مورد توجه قرار گرفت. کشور زیبا لائوس پر از معابد باستانی و زیارتگاه های بودایی، خانه های چوبی و شالیزارها، و همچنین کوه های زیبا و خیره کننده و پوشیده از جنگل های سرسبز است. هنوز هم سفر به لائوس ارزان قیمت است و نسبت به کشور های همسایه ی خود، خلوت تر است. اما می بایست عجله کنید، افزایش پروازها از تایلند به لائوس نشانه ی افزایش گردشگران آن می باشد.

برمودا

برمودا

اگر سواحل جزیره برمودا با ماسه های صورتی به اندازه کافی نمی تواند شما را برای سفر به آنجا وسوسه کند، برای جام امریکا، که قدیمی ترین جایزه ی بین المللی ورزشی در جهان است، و جزیره  برمودا در سال ۲۰۱۷ میلادی میزبانی آن است، به اینجا سفر کنید.

اوزاکا، ژاپن

اوزاکا، ژاپن

با توجه به شاخص شهرهای مقصد مسترکارت جهانی ۲۰۱۶ ، شهر اوزاکا از نظر تعداد بازدید کنندگان در جهان به سرعت در حال رشد است. در این شهر ژاپنی تضاد جالبی بین قدیم و جدید به چشم می خورد، از طرفی خط افق گیرا و زیبای آن و از طرفی قلعه ای تاریخی که قدمت آن به قرن شانزدهم میلادی برمی گردد.

پارک ملی Ranthambore، هند

پارک ملی Ranthambore، هند

از جیپور تا این پارک ملی با ماشین سه ساعت راه است. به خاطر ببر ها و مناظر خیره کننده عکاسان حیات وحش از سراسر دنیا به این پارک می آیند. پارک ملی شامل ویرانه های باستانی نیز می باشد. با توجه به نشنال جئوگرافیک، (که مرکز هند را یک مقصد سفری مهم در سال ۲۰۱۷ میلادی نامیده است)، نزدیک به دو سوم جمعیت ببر در جهان را می توان در هند یافت. بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک سفر اکتشافی و پرماجرا هستید، کمی بیشتر به سفر هند فکر کنید.

شهر هوستون، ایالت تگزاس امریکا

شهر هوستون، ایالت تگزاس امریکا

سایت سفر + اوقات فراغت  (Travel + Leisure) شهر هوستون در ایالت تگزاس را به عنوان شماره ی یک در لیست بهترین شهر آمریکا از لحاظ غذایی معرفی کرده است. در تصویر بالا نان تست انجیری به چشم می خورد که شما می توانید آن را در ریوایول مارکت، که مانند بهشتی پر از محصولات متنوع صنعتگران غذایی است، پیدا کنید.

کانادا

کانادا

به لطف انتخابات آمریکا، کانادا به یک راه گریز محبوب و پر طرفداری تبدیل شده است. کانادا، کشور بزرگی است و از شهر های شلوغ مانند ونکوور و تورنتو گرفته تا فضاهای باز و بزرگ در ویسلر و آلبرتا، چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. اما سال ۲۰۱۷ میلادی صد و پنجاهمین سالگرد کنفدراسیون است، و کانادا با رایگان کردن تمام پارک های ملی، آن را جشن خواهد گرفت.

بوتان

بوتان

سازمان ملل متحد سال ۲۰۱۷ میلادی را، به منظور ترویج و آگاهی بیشتر از فرهنگ های مختلف و میراث و ارزش های آن ها، سال توسعه ی پایدار گردشگری بین المللی نامیده است. آیا شما هم دوست دارید با سفر به بوتان بخشی از این برنامه باشید؟ بوتان فرهنگ بسیار غنی ای دارد، و از لحاظ دوستدار طبیعت بودن و سازگار بودن با محیط زیست رتبه ی اول را در جهان دارد.

مونته نگرو

مونته نگرو

مونته نگرو، با خطوط ساحلی ممتد، زیبا، و خیره کننده و همچنین سواحل جذابی که دارد، بسیار شبیه به کرواسی است . بیش از ۱۸۰ مایل خط ساحلی و ساحل در کشور مونته نگرو وجود دارد. با این حال، هنوز هم ارزان تر و خلوت تر است. بنابراین قبل از اینکه زیبایی های مونته نگرو به همگان ثابت شود، به آنجا سفر کنید.

سوئیس

سوئیس

کشور سوئیس به خاطر پاکیزگی و زیبایی آن شناخته شده است. سوئیس پر از شهرهای زیبا است که آنها را با کلبه های ییلاقی و تاریخی که در کوه ها قرار دارند، می شناسیم. کانتون یوری، یک منطقه در وسط کشور سوئیس است که روستای Gurtnellen (تصویر بالا) در آن واقع شده است، و یکی از بهترین مقصدهای جغرافیایی ملی برای سال ۲۰۱۷ نامگذاری شده است.

گراند کانیون ژنژیجی، چین

گراند کانیون ژنژیجی، چین

امسال در کشور چین، مرتفع ترین و طویل ترین پل شیشه ای جهان افتتاح شد، که به شما توصیه می کنم اگر از سرگیجه نمی ترسید برای بازدید از این پل به چین سفر کنید. ساختار دهانه ی گراند کانیون ژنژیجی در استان هونان وحشتناک است و گفته می شود که از مناظر خیره کننده و زیبای فیلم “آواتار” الهام گرفته شده است. گردشگاه آن بیش از ۱۴۰۰ فوت طول و ۶ فوت عرض دارد.

کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون جواهر ساحلی آفریقای جنوبی است، که از کوه های ناهموار و مناظر زیبای آن تا سواحل خیره کننده و تفرجگاه های ساحلی آن، همگی برای ورزش و فعالیت های هوای آزاد مناسب می باشند. با وجود تمام اینها، کیپ تاون سخت در تلاش است تا خود را به پایتخت فرهنگی آفریقا نیز تبدیل سازد.
گشایش موزه هنرهای معاصر تسایتز آفریقا (MOCAA) در ماه سپتامبر، که بزرگترین موزه از هنر معاصر آفریقایی در جهان است، در همین راستا می باشد.

دیزنی ورلد

دیزنی ورلد

دیزنی ورلد، در اورلاندو ی فلوریدا، نه تنها شادترین مکان بر روی کره ی زمین است، بلکه در اینستاگرام نیز پرطرفدار ترین مکان در جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است.

آرهوس، دانمارک

آرهوس، دانمارک

آرهوس، دومین شهر بزرگ دانمارک، به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است. قرار است در سال جدید در شهر آرهوس، شاهد یک سیستم ریلی سریع با یک نام تجاری جدید باشیم که گشت و گذار در شهر را فوق العاده آسان خواهد کرد. هرگز تجربه ی خوردن غذاهای خوشمزه ی شمال اروپا ر از دست ندهید، و همچنین به شما توصیه می کنم بازدید از موزه ی ARoS Aarhus Kunstmuseum، که قدیمی ترین موزه ی عمومی هنر در دانمارک و بیرون از کپنهاگ است، را از دست ندهید.

بلیز

بلیز

بلیز با وجود ذخایر و پارک های بسیار زیاد، یک منطقه گردشگری اکوتوریسم است. تصویر بالا در جنگلی از منطقه ی کایو ساخته شده است و یک گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال چیزهای لوکس هستند.

بلفاست، ایرلند

بلفاست، ایرلند

 یکی از جاذبه های کمتر شناخته شده ی ایرلند که دارد به یک جاذبه ی محبوب تر از برج ایفل تبدیل می شود، شهر بلفاست است. برای دیدن جاذبه های تایتانیک، باید به بلفاست سفر کنید. با توجه به آمار سایت  World Travel Awards بلفاست در سال ۲۰۱۶ میلادی در اروپا به عنوان تاپ ترین مقصد سفر شناخته شد. نظرسنجی این سایت شامل نظرات چند صد هزار متخصص صنعت گردشگری و اعضای عمومی سایت می باشد. از جاذبه های تایتانیک، وجود ماکت های کشتی و یک تور پیاده روی در جایی است که کشتی تایتانیک اصلی ساخته شده است.

ماداگاسکار

ماداگاسکار

در حال حاضر وزارت گردشگری ماداگاسکار روی یک پروژه به منظور افزایش رشد اقتصادی و گردشگری پایدار کار می کند و زیرساخت های آن در حال بهبود و توسعه است، و شناسایی لمور های جدید (میمون پوزه دار ماداگاسکار)، آنجا را به یک محل عالی برای ماجراجویان و دوستداران حیوانات تبدیل کرده است.

اشویل، کارولینای شمالی

اشویل، کارولینای شمالی

سایت سیاره ی تنها (Lonely Planet) اشویل را برای بازدید در سال ۲۰۱۷ میلادی، به عنوان مقصد گردشگری برتر در ایالات متحده برگزیده است. اشویل شهری است که در میان کوه های زیبای بلو ریج واقع شده است، و برای شما جاذبه های فراوانی مانند؛ فعالیت های جذاب فراوان در هوای آزاد، خرید، تاریخ، و صحنه های هنر جذابی بهمراه دارد.

مودنا، ایتالیا

مودنا، ایتالیا

این کاملا طبیعی است که شما در طول سفر بجز گشت و گذار، شما به فکر غذا و غذا خوردن باشید. امسال Osteria Francescana در مودنای ایتالیا، کاندید بهترین رستوران در جهان توسط سایت The World’s 50 Best Restaurants شده است. سعی کنید در جشن ظرف غذای پنج قرن از پنیر پارمیجانو، که یک نمونه از پنیر معروف در منطقه است که بر اساس درجه حرارت، ظاهر و طعم و مزه طبقه بندی می شود، شرکت کنید.

کائوآئی، هاوایی

کائوآئی، هاوایی

در حالی که مدت زمان زیادی است که هاوایی یک مقصد محبوب و پر طرفدار برای تعطیلات است، اما کائوآئی نسبت به جزایر همسایه ی خود یعنی اوآهو و مائوئی کمتر مورد توجه بوده است. البته امروزه اوضاع در حال تغییر است، و کائوآئی به لطف پرده ی نقره ای، که در ده ها فیلم پرفروش، از جمله “ورلد ژوراسیک” نقش داشته است، مسیر اصلی خود را پیدا کرده است. جزیره کائوآئی، توسط نشنال جئوگرافیک تراولر به عنوان یکی از مقصدهای سفری برتر برای سال ۲۰۱۷ میلادی انتخاب شده است، این جزیره، بهشت مناسب و ایده آلی برای استفاده از هوای آزاد آن است، از ویژگی های ایت جزیره؛ جنگل های سرسبز، آبشارهای پنهان، سواحل مخفی و چشم انداز های باور نکردنی است.

ابوظبی، امارات متحده عربی

ابوظبی، امارات متحده عربی

با وجود آنکه طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود موزه ی لوور امارات متحده عربی در سال ۲۰۱۶ میلادی افتتاح شود، اما تاریخ گشایش آن به سال ۲۰۱۷ میلادی موکول شده است. در سفر به ابوظبی، بازدید از این ساختمان را که به نظر می رسد بر روی دریاچه ی مصنوعی و ساخت دست بشر شناور است، از دست ندهید. این موزه قرار است شامل مجموعه گسترده ای از آثار هنری شامل کنده کاری های بودایی چینی، نقاشی های رنگ روغن ایتالیایی، و همچنین آثاری از هنرمندان برجسته مانند ون گوگ، داوینچی، و مونه – که از موزه لوور پاریس قرض گرفته شده است – باشد.

نیویورک سیتی، نیویورک

نیویورک سیتی، نیویورک

نیویورک شهری بی انتها و ابدی است، واین قضاوت بر اساس این واقعیت است که پربازدید ترین شهر جهان در اینستاگرام است، و بسیاری از مردم ای موضوع را قبول دارند.  از مواد غذایی بسیار عالی گرفته تا خرید های باور نکردنی و فوق العاده، موزه های جهانی و نمایشگاه های فراموش نشدنی، همه نشان می دهند سفر به شهر نیویورک همیشه ایده خوب و فوق العاده ای است.

سومبا، اندونزی

Sumba، اندونزی

جزیره ی کوچک و معروف سومبا در اندونزی، بر اساس نظرات سایت سفر + اوقات فراغت (Travel + Leisure) خانه ی بهترین هتل در جهان می باشد. هتل های لوکس و ویلاهای خصوصی در سومبا دارای آبگرم و استخر خصوصی، و همچنین سواحل دست نخورده هستند.

کویینزتاون، نیوزیلند

کویینزتاون، نیوزیلند

کویینز تاون با نام مستعار “پایتخت ماجراجویی جهان”، یک مکان ایده آل برای ماجراجویان و کسانی است که عاشق فعالیت های ورزشی در هوای آزادهستند. همه چیز، از چتربازی و بانجی جامپینگ (پریدن با طناب از ارتفاع) گرفته تا چتربازی، قایقرانی، اسکی و … در کویینز تاون وجود دارد.

سیولیتا، مکزیک

سیولیتا، مکزیک

با اینکه تولوم به تازگی به یک کانون گردشگری محبوب در مکزیک تبدیل شده است، اما سیولیتا سعی دارد، از تولوم پیشی بگیرد. جایی که قبلا، مکانی آرام و دور افتاده برای گردشگران بود، اکنون تبدیل به جایی برای تفریحات شبانه ی شلوغ، غذاهای خوشمزه، و مجموعه ویلا های زیبا و خیره کننده در جنگل های بکر شده است.

برزیل

برزیل

دو تا از شهر های برزیل، در پایان سال، در لیست ۱۰ شهر پر بازدید جهان قرار گرفته اند. الان زمان مناسب برای رفتن به برزیل است (مگر اینکه شما باردار هستید)، چرا که ارزان تر از زمان بازی های المپیک است، و در حال حاضر پر از زیرساخت ها و بناهای در حال توسعه، مخصوص بازی های تابستانی است.

بند، اورگان

بند، اورگن

بند ترکیبی از بهترینهای دو جهان است: آبجو و اسکی. شهر اورگان خانه ی بهترین پیست های اسکی در کشور، و همچنین بیش از ۲۲ کارخانه ی آبجو می باشد.

لندن، انگلستان

لندن، انگلستان

یکی از پر گردشگرترین مقاصد توریستی، لند است. می توان شهر لندن را پایتخت فرهنگ و مد و مکانی عالی برای گردش و خوردن غذاهای خوشمزه دانست.

اوگاندا

اوگاندا

سعی کنید یک نوع متفاوت و جدیدی از سافاری و گشت و گذار را تجربه کنید:  در جنگل های اوگاندا راه بروید و گوریل ها را تماشا کنید. بی شک خاطرات این سفر برای شما بسیار جداب و فراموش نشدنی خواهند بود.
همراهان همیشگی تورلند، ما در این مقاله سعی داریم لیست ۵۰ مقصد گردشگری برتر در دنیا را با شما به اشتراک بگذاریم که نام کشور ایران نیز در اینجا به چشم می خورد.
امیدوارم این مقاله بتواند برای برنامه ریزی سفر های شما در سال جدید مفید و پر کاربرد باشد.
ما را با نظرات و پیشنهادات خود در ارائه ی مقالات گردشگری بهتر یاری کنید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۵۰ مقصد برای سفر در سال ۲۰۱۷
5 (100%) 1 vote
۱ دیدگاه

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *