مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۵ مکان دنج و جدید برای سفر

اغلب ما برای تعطیلات به مکان هایی میرویم که همه به آنجا میروند , مکان هایی که معروف هستند و تمام مردم جهان حداقل یکبار اسم این مکان ها را شنیده اند. ما با خودمان میگوییم هرچه توریست و گردشگر بیشتر باشد آن مکان بهتر است , اما همیشه اینطور نیست و این طرز تفکر اشتباه است. در گوشه و کنار زمین مکان های زیادی مانند بهشتی بر روی این سیاره وجود دارند که هر کسی درباره این مکان ها نمیداند. و این مکان ها با اینکه بی نظیر و خارقالعاده هستند اما هنوز آنقدر معروف نشده اند که توریست ها و گردشگران به آنجا بروند.

امروز تورلند ۱۵ مکان که در اون میتوانید از آرامش واقعی برخوردار باشید و بسیار لوکس و عالی هست در این مطلق قرار داده , امیدواریم که رضایت شما عزیزان رو به خود جلب کنه.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

 

خوزه ایگناسیو , اروگوئه

Jose Ignacio, Uruguay

خوزه ایگناسیو , اروگوئه

خوزه ایگناسیو تنها ۳۰۰ نفر جمعیت دارد و در فصل زمستان این شهر با ستارگان و سوپر استار های معروف آمریکای لاتین مانند شکیرا و… پر خواهد شد , به همین دلیل پر از هتل ها و رستوران های باکلاس و لوکس است. خوزه ایگناسیو محلیست مناسب برای کسانی که دنبال آرامش در حریم خصوصی خود هستند و به زندگی در محیط مدرن و باکلاس علاقه دارند.

 

کوه رونگ , کامبوج

Koh Rong, Cambodia

کوه رانگ , کامبوج

بهترین مکان برای استراحت , بدون آسمان خراش یا سرو صدا و اتومبیل , تمام چیزی که در این مکان پیدا خواهید کرد سکوت است و تانها ساکنانش برخی از ماهیگیران روستا هستند. روستایی صلح آمیر با طبیعت دست نخورده این مکان فوق العادست. گفته میشود کوه رونگ ۲۰ سال پیش به عنوان تایلند شناخته میشد.

 

بنگلادش

Bangladesh

بنگلادش

بنگلادش سرزمینی بسیار زیبا با فرهنگ گوناگون و تاریخی غنی است. گردشگری در این مکان هنوز بصورت کامل جا نیفتاده است , اما این مکان بی نظیر نتنها دارای آرامشی باور نکردنی و نفس گیر است آن هم در دل طبیعت , بلکه عمارت های ماهاراج , بزرگترین ساحل سلطنتی در جهان و طولانی ترین ساحل این سیاره را داراست.

 

صوفیه , بلغارستان

Sofia, Bulgaria

صوفیه , بلغارستان

صوفیه یکی از کم خرج ترین و ارزان ترین شهر های خارج برای سفر است. اما حداقل در مقایسه با پایتخت های اروپایی دیگر , این شهر که شهر اصلی بلغارستان است دارای یک فروشگاه برای ثروت مندان با محیط هیجان انگیز و تاریخی دارد. به گفته بیشتر کارشناسان صوفیه قرار نیست در پشت پرده مکان های توریستی باشد و به زودی به درجات بالا خواهد رسید و مکانی با اهمیت و مهم برای توریستان خواهد شد.

 

عنبر سای , بلیز

Ambergris Caye, Belize

عنبر سای , بلیز

این جزیرا دارای سابقه غنی بوده و در زمان هند مایاها , شکارچیان نهنگ , دزدان دریایی و… وجود داشته. و امروزه به دلیل دارا بودن دومین صخره عظیم مرجانی جهان غواصان بسیاری را به خود جذب کرده است.

 

میانمار

Myanmar

میانمار

کشور کوچیکی در جنوب شرقی آسیا. در سال ۲۰۱۰ فقط حدود ۳۰۰،۰۰۰ نفر به این کشور سفر کردند. اما سه سال بعد , این تعداد به بیش از ۲ میلیون گردشگر رسید. صنعت گردشگری در این کشور بسیار رواج پیدا کرده است , و مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات است.

 

روتان , هندوراس

Roatan, Honduras

روتان , هندوراس

در سال ۲۰۰۵ تعداد زیادی از علاقه مندان سفر دریایی و توریست و گردشگران به این مکان آمدند, و شروع به بازدید از سواحل کردند. میزان توریست هایی که به این جزیره می آیند کمتر شده اما هنوز هم توریست های زیادی هستند که برای دیدن مرجان ها به این جزیره سفر کنند.

 

اپولیا , ایتالیا

Apulia, Italy

اپولیا , ایتالیا

تعطیلات در آپولیا قطعا به یاد ماندنی خواهد بود: دریا لاجوردی , زمین قرمز , غروب طلایی , و مهمتر از همه مردم محلی بسیار مهمان نواز علاوه بر این بسیاری از مکان های زیبا و خاص که شما می توانید برای بازدید به آنها سر بزنید و لذت ببرید مانند: قلعه باری , کلیسای سانتا کروچه , و موزه باستان شناسی Rignano Garganico و…

 

زامبیا و زیمبابوه

Zambia and Zimbabwe

زامبیا و زیمبابوه

این محل فوق العاده زیبا به عنوان Victoria Falls شناخته میشود , و نزدیک به پارک ملی Hwange است که هر کسی این را نمیداند. این پارک بسیار عظیم حدود ۱۴،۶۰۰ کیلومتر مربع است , که دارای دریاچه ها , گیاهان نادر , حیوانات آفریقایی وحشی و پرندگان است. و افتخار بزرگش فیل ها هستند (حدود ۳۰,۰۰۰ فیل) در آنجا وجود دارد.

 

بوسان , کره جنوبی

Busan, South Korea

بوسان , کره جنوبی

در حالی که انبوهی از گردشگران هنوز هم عاشق سئول هستند , شما بهتر است به دومین شهرستان کره جنوبی , Busan مراجعه کنید. که بخاطر سواحلش اغلب به نام “پایتخت تابستانی کره” شناخته میشود. علاوه بر این , بوسان بخاطر موزه هنرش بسیار معروف است.

 

مانیل , فیلیپین

Manila, Philippines

مانیل , فیلیپین

مانیل دومین شهر بزرگ فیلیپین است. دارای مواد غذایی خوشمزه و ارزان , ۳ وعده شام در مانیل فقط ۱۸$ یعنی ۱۸ دلار میشود , در حالی که در شهر های دیگه حداقل ۹۵$ (۹۵ دلار) خرج برمیدارد. همچنین این شهر دارای جاذبه هایی مانند: کلیساهای قدیمی , کاخ زیبا , صومعه ها و موزه ها است.

 

فاکائوک , ویتنام

Phu Quoc, Vietnam

فاکائوک , ویتنام

آرامش این مکان مانند آرامش بهشت است. این ساحل با شن هایی سفید همچون برف , آب خالص مانند کریستال و جنگل های سرسبز همچون زمرد که احاطه اش کردند , دارای مناظری بسیار زیباست. در اینجا شما میتوانید ؛واصی و قایق رانی کنید و از مزارع بازدید کنید. تعطیلات در Phu Quoc ارائه دهنده فرصت و تجربه ای نو  برای داشتن احساس فوق العاده وحدت با طبیعت است.

 

نیویورک , بریتانیا

York, Great Britain

نیویورک , بریتانیا

نیویورک یکی از شهر های قدیمی وزیبای انگلسنان است. و دارای هر چیزی که باید در یک شهر و ایالت انگلستان باشد است مانند: بارها , چای خانه , کافی شاپ , و ساختمان های قدیمی و… یکی از جاذبه های اصلی نیویرک کلیسای جامع و مجلل و باشکوه آن است. و گردشگران بی شماری را جذب میکند , در هر حال سالانه آمار گردشگری و توریستی در نیویورک بیشتر میشود و تعداد زیادی توریست به این شهرر می آیند تا در صلح و آرامش از تمام زیبایی هایش لذت ببرند.

 

کپ , کامبوج

Kep, Cambodia

کپ , کامبوج

در آغاز سال ۱۹۰۸ کپ مقصد مورد علاقه نخبگان فرانسوی در کامبوج بود. یکی از دلایل شهرتش رستوران های فوق العاده و ویلا های گران قیمت است. اما پس از سال ها جنگ داخلی مدتها تبدیل یه خرابه شده بود , با وجود امروزه کپ یک محل عالی برای استراحت است.

 

سالیناس گراندس , آرژانتین

Salinas Grandes, Argentina

سالیناس گراندس , آرژانتین

این کویر نمک در واقع یک مرداب و باتلاق بزرگ نمک است , با ۲۵۰ کیلومتر طول و ۱۰۰ کیلومتر عرض. وقتی که باران آن را به یک آینه غول پیکر تبدیل میکند منپره فوق العاده زیبا و چشم نوازی تشکیل میشود. اگر چه چون بسیاری از خطوط راه آهن و جاده ها از سالیناس گراندس رد میشوند , محبوبیت زیادی میان گردشگران ندارد.

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۵ مکان دنج و جدید برای سفر
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *