مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی با هزینه یک میلیارد و ششصد میلیون دلار در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار با مجموع ۱۶۰۰ اتاق و سوییت ساخته شده است.

هتل آتلانتیس که طی مراسمی باشکوه با هزینه ۳۵ میلیون دلاربا تعداد ۲۰۰۰ مهمان ویژه در ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۸ افتتاح شد ، درچارچوب طرح افزایش جذب گردشگر دبی از هفت میلیون نفر به ده میلیون نفر در سال ۲۰۱۰ احداث شده است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۰۱

امکانات هتل آتلانتیس در دبی بسیار متنوع و در فضایی مجلل وخیره کننده است که سرشار از تنوع ، تحرک وسرزندگی میباشد همچنین این مجموعه امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلیقه ها ، زوج های جوان،توریست ها،بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران فراهم کرده است که می توانند از امکانات تور هتل آتلانتیس دبی بهره مند شوند.هتل آتلانتیس دبی دارای یکی از پیشرفته ترین پارک های آبی خاورمیانه است که استفاده از آن برای میهمانان هتل آتلانتیس دبی رایگان است ولی استفاده از آن برای عموم با پرداخت هزینه بلامانع است.

۰۲

اتاق های هتل آتلانتیس دبی نیز به مانند خود هتل آتلانتیس بی نظیر بوده و از بالاترین استانداردهای ساخت هتل تبعیت نموده و حتی فراتر از استانداردهاست . اتاق های هتل آتلانتیس دبی در انواع اتاقهای استاندارد ، اتاق های لوکس ، اتاقهای دلوکس ، اتاقهای کینگ ، اتاقهای مخصوص ماه عسل ، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین ، اتاقهای وی ای پی و سوئیت های مجلل که لوکس ترین و مجلل ترین این سوئیت ها و البته گران ترین این سوئیت ها پرزیدنت روم می باشد.

۰۳

موقعیت اتاق های هتل آتلانتیس دبی تور که شامل هزار وپانصدو سی و نه اتاق و سوئیت است و در بیست وسه طبقه این هتل پراکنده است شامل اتاق های روبه خلیج فارس , اتاقهای روبه پارک آبی ، اتاقهای روبه استخر و اتاق های مشرف به آکواریوم آتلانتیس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس می باشد.

۰۴

از رستوران های هتل آتلانتیس دبی میتوان به رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی اشاره کرد. رستوران ممتاز ، به سرو انواع خوراکهای روز ژاپن میپردازد. هتل Atlantis The Palm Dubai ، دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان میباشد.

۰۶

مرکز آب گرم، خدمات درمانی گسترده صورت و بدن را به علاقه مندان ارائه میدهد. میهمانان میبتوانند در ورزشگاه، زیر نظر مربیان بدنسازی شخصی به فعالیت بپردازند. باشگاه گلف ، ۳ کیلومتر و بازار دبی، ۲۰ دقیقه با ماشین تا هتل آتلانتیس پالم دبی، فاصله دارند.

۰۷

امکانات اتاقهای هتل آتلانتیس دبی : شامل گاوصندوق، مینی بار ، جکوزی ، یخچال ، تلویزیون LCD ، سشوار ، تلفن واینترنت می باشد و و مسئولین نظافت هتل همه روزه به تجهیز و نظافت اتاقها اهتمامم می ورزند.
امکانات هتل آتلانتیس دبی : زمین بازی کودکان – سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای- اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ – استخر روباز و امکانات ویژبرای معلولین – سونا و جکوزی را نام برد-هتل، دارای یک آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین میباشد.رستورانهای هتل آتلانتیس از دیگر امکانات منحصر بفرد هتل آتلانتیس به شمار می رود .

۰۸

قبل از سفر به دبی واستفاده از تور دبی توجه به موارد ساده ذیل استرس را می کاهد وباعث لذت بیشتر از سفر می شود:
هتل آتلانتیس از قوانین هتل های پنج ستاره دبی تبعیت می کند وبرای کسانی که کارت اعتباری ندارند مبلغی در حدود پانصد تا هزار دلار بعنوان اعتبار استفاده از امکانات شارژی هتل دریافت می نماید.که این مبلغ را بصورت درهم امارات دریافت و در پایان درهم بازپس می دهد.

۰۹

توجه داشته باشید ساعت پذیرش مسافر در هتل آتلانتیس دبی مانند همه نقاط جهان ساعت ۱۴:۰۰می باشد وساعت تخلیه اتاقها ساعت ۱۲:۰۰می باشد.رزواسیون هتل آتلانتیس از پذیرش مسافر قبل از ساعت ۱۴:۰۰خودداری و بعد از ساعت ۱۲:۰۰شارژ اضافی دریافت می نمایند.

۱۰

غذاهای هتل آتلانتیس دبی بین المللی بوده ولی به دلیل مسلمان بودن تمامی غذاها با گوشت های حلال پخته میشوند در هنگام استفاده از رستوران های هتل آتلانتیس از رستوران هایی استفاده نمایید که با ذائقه شما سازگار است.
همراه داشتن داروهای کدئین دار در دبی پیگرد قانونی دارد و منجر به زندان رفتن می شود.

۱۱

۱۲

۱۳

۱۴

۱۵

۱۶

۱۷

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

هتل آتلانتیس دبی
رتبه این مقاله

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *