مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

فستیوال خرید استانبول ۲۰۱۵

فستیوال خرید استانبول از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۷ تیر میزبان علاقه مندان به خرید و استراحت می باشد.

فستیوال خرید استانبول از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۷ تیر میزبان علاقه مندان به خرید و استراحت می باشد.
استانبول به عنوان یکی از مهمترین شهرها در زمینه خرید , مد ,فرهنگ و هنر برای افزایش مقبولیت خود و نیز ایجاد فرصتهای متفاوت و متنوع در خرید میزبان فستیوال خرید استانبول ۲۰۱۵ می باشد.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

آفرهای ویژه : لیست تورهای استانبول همراه با تخفیف ویژه

فستیوال خریداستانبول در سال های پیش با الهام از رنگهای متنوع در شهر استانبول مانند رنگهای بنفش برگرفته ازگل ارغوان , رنگ آبی آبهای تنگه بسفر ‚ رنگ سبز درختهای منطقه بی کز, رنگ آبی لاجوردی آبهای جزایر اطراف شهر استانبول و رنگ سفید برگرفته از مرغان ماهی خوار موجود درآسمان تنگه بسفر را گرد هم آورده است. 
وزارت فرهنگ و توریسم جمهوری ترکیه , وزارت توسعه جمهوری ترکیه , اداره کل اطلاع رسانی, استانداری شهر استانبول, شهرداری کلان شهر استانبول, آژانس توسعه شهر استانبول , اتاق بازرگانی شهر استانبول , خطوط هوایی ترکیه و مرکز صدور کارتهای بین بانکی به عنوان حامیان ابتدایی این فعالیت در سال ۲۰۱۴ نیز در کنار دست اندرکاران اجرائی فستیوال خریداستانبول قرار خواهند گرفت.

استانبول در روزهای فستیوال، جشن بزرگ و رنگارنگی می‎شود که دیدنش را نباید از دست داد. خیابان‎‌ها این روزها از همیشه زیباترند. مرکزخریدها بیست و چهار ساعته بازند. هر چیزی بخواهید، از برندهای معروف تا سوغاتی‎های محلی را با تخفیف‎های ویژه ٣٠ تا ٩٠ درصدی در حراج‎های‎ بزرگ جشنواره پیدا می‎کنید. در کنار خرید و خوشگذرانی، سرگرمی‎های دیگری هم هست؛ از نمایش و کنسرت‎های خیابانی گرفته تا تئاترهای عروسکی برای بچه‎ها. حتی رستوران‎ها هم تخفیف ویژه دارند و جاهای دیدنی دو ساعت بیشتر از همیشه بازند تا بعد از خرید، گشتی هم در استانبول بزنید.

۰۰

۰۱

۰۲

۰۳

۰۴

۰۵

۰۶

۰۷

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

فستیوال خرید استانبول ۲۰۱۵
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *