مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

هتل های مارماریس ترکیه

مارماریس شهر آرامش و هیجان

بهتر است از قبل سفر به مارماریس به فکر رزرو هتل موردعلاقه‌تان باشید ؛ از بین هتل‌های مختلف با ستاره‌های متفاوت و یا ویلاهای ساحلی، همانی را انتخاب کنید که بیشتر دوست دارید . سرویس‌های هتل‌های مارماریس با هم متفاوت است و یک هتل با سه ستاره ، امکانات و پذیرایی خوب می‌تواند از ٦٠-٧٠ هزار تومان به بالا هزینه داشته باشد . تمامي هتلهای شهرمارماريس توسط پياده رويي بسيار طولاني (با مسافت تقريبي ۸ کيلومتر) به همديگر متصل هستند و اين شکل از ارتباط فقط در هتلهای مارماريس ديده ميشود.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

هتل ماماریس ریزورت – ۵ ستاره
Marmaris Resort Hotel
هتل تفریحی Marmaris، در خلیج دورافتاده Hidarn و در میان جنگلها و دریا قرار گرفته است. هتل تفریحات گسترده ای را از مرکز آب گرم گرفته تا ترانسفر به شهر Marmaris در اختیار میهمانان خود قرار داده است. اتاقها به دریا و طبیعت زیبای اطراف هتل مشرف بوده و از طیف گسترده ای از لوازم مدرن همچون اینترنت رایگان برخوردار میباشند. بوفه صبحانه هر روز در رستوران اصلی هتل سرو میشود. میهمانان میتوانند پس از صرف صبحانه، در یکی از استخرهای هتل به آبتنی بپردازند. کودکان تعطیلات به یاد ماندنی را در پارک آبی پر از سرسره و بازیهای متنوع آبی هتل تجربه خواهند کرد. میهمانان میتوانند در ورزشهای آبی و یا جلسات یوگا شرکت نمایند. میهمانان همچنین میتوانند زمانی را به سونا ی مرکز آب گرم فوق العاده هتل اختصاص داده و از خدمات ماساژ آن برخوردار شوند. علاقه مندان میتوانند با اتوبوس هتل از شهر مارماریس بازدید نموده و سری به تریاهای محلی آنجا بزنند.

 

۰۱-marmaris-resort-hotel

هتل گرند ستیا – ۵ ستاره
Grand Cettia Hotel
هتل بزرگ و ۴ ستاره Cettia، در قلب شهر مارماریس واقع و به زیبایی توسط دریای اژه، کوهسارها و درختان کاج احاطه شده است. هتل مجلل بوده و به چشم انداز تماشایی دریا مشرف میباشد.هتل فضایی آرام، دوستانه و سرزنده داشته و از امکانات رفاهی آن میتوان به استخرهای روباز، سرپوشیده، جکوزی، سرسره های آبی، استخر و محوطه بازی مجزای کودکان، رستوران و بارهای عالی، مرکز کاملا مجهز بدنسازی، زمین تنیس، والیبال ساحلی، زمین فوتبال و خیلی های دیگر اشاره داشت. همه این تفاسیر موجب شده تا هتل به انتخاب فوق العاده ای جهت زوجهای جوان و خانواده ها با هر گروه سنی به شمار آید.اینترنت رایگان و بیسیم در تمامی اتاقها، در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

 

۰۲-grand-cettia-hotel

هتل گرین نیچر – ۵ ستاره
Hotel GREEN NATURE
هتل و تفريحگاه گرين نيچر با ارائه خدمات عالي،‌صميمي و سرگرم كننده اقامتگاه مناسبي براي زوجها و خانواده ها مي باشد. هتل تنها ۵۰۰ متر با ساحل و ۳ كليومتر با مركز شهر فاصله دارد. با مجموعه ايي از تريا ها، رستورانها و كلوپ ها،‌اين مركز مناسب هر سليقه ايي خواهد بود. اين هتل با ۶۰۰ اتاق مدرن و يك استخر بزرگ باري بزگان و كودكان اوقات خوشي را تدارك ديده است. فاصله هتل با فرودگاه دالامان ۹۰ كليومتر مي باشد.

 

۰۳-green-nature

هتل ماریتایم گرند آزور – ۵ ستاره
Maritim Hotel Grand Azur
هتل Maritim Hotel Grand Azur، در بوستانی استوایی و در مجاورت دریا قرار گرفته است. هتل امکانات سلامتی، تفریحی خود را تنها در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر مارماریس به میهمانان ارائه میدهد.باغهای فوق العاه پیرامون هتل، مکان ایده آلی جهت استراحت و آفتاب گرفتن به شمار میروند. استخر جالب و روباز هتل نیز توسط یک آبراه به استخر داخل سالن و مرکز بدنسازی متصل شده است.میهمانانی که بدنبال آسایش بیشتر هستند میتوانند به محیط آرام حمام، جکوزی و سونای هتل مراجعه نمایند. خدمات حرفه ای ماساژ موجود میباشد. بازی تنیس و ورزش در مرکز کاملا مجهز بدنسازی هتل نیز به علاقه مندان توصیه میشود.رستوران هتل با سرو بوفه متنوع خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی در وعده های صبحانه و شام از میهمانان پذیرایی میکند. گروه سرگرمی و حرفه ای هتل، با ارائه فعالیت های متنوع، لحظات شادی را برای تمامی گروه های سنی به ارمغان میآورد.مرکز پر جنب و جوش شهر مارماریس، تنها ۲ کیلومتر تا این هتل تفریحی و زیبا فاصله داشته و به راحتی پیاده و یا توسط تاکسی قابل دسترس میباشد.

 

۰۴-maritim-hotel-grand-azur

هتلهای آکواریوم – ۴ ستاره
Aquarium Hotels
هتل Aquarium، در مجتمعی اختصاصی و در ناحیه خوش منظره Icmeler، واقع و توسط کوه های پوشیده از درخت کاج احاطه شده است. هتل با داشتن یک استخر بزرگ روباز با سرسره های آبی و چشم انداز دیدنی به خود میبالد. میهمانان میتوانند پس از استفاده از سونا و اتاق بدنسازی و صرف نوشیدنی و غذا، به شرکت در تفریحات موجود پرداخته و یا بوسیله قطار شهري سری به مرکز شهر Icmeler بزنند.

 

۰۵-aquarium-hotels

کلوپ ویوا – ۴ ستاره
CLUB VIVA
هتل كلاب ويوا در باغهايي انبوه در منطقه مسكوني زيباي آرموتالان مارماريس قرار دارد. اين هتل ۴ ستاره با ارائه اقامتگاهي زيبا با امكانات متعدد مناسب زوجها و خانواده ها مي باشد. ساحل آرام و زيباي دريا تنها ۱۰۰۰ متر با هتل فاصله داشته و رستورانها و فروشگاههاي بسياري در نزديكي هتل قرار دارند. ميهمانان هتل همچنين مي توانند با بازديد از اماكن تاريخي نزديك هتل و محلهه اي شهر از ميهمان نوازي سنتي تركيه بهره مند شوند. فرودگاه دالامان ۹۰ كليومتر با هتل فاصله دارد.

 

۰۶-club-viva

هتل اینترمر – ۳ ستاره
Intermar Hotel
هتل Intermar، در شهر مارماریس واقع و تنها چند قدم تا ساحل آن فاصله دارد. هتل جهت گذراندن تعطیلات خانوادگی ایده آل است. هتل که در بلوار اصلی شهر قرار گرفته، با فراهم آوردن امکانات متنوع رفاهی توانسته است به پایگاه فوق العاده ای برای گردشگران این منطقه تبدیل گردد. مهیمانان میتوانند در استخر به آبتنی پرداخته و یا از خدمات ماساژ سالن سلامتی لذت ببرند. از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان به آرایشگاه، سونا، سالن بدنسازی، میز تنیس و اتومبیل، دوچرخه کرایه اشاره کرد. وجود پارکینگ رایگان نیز موجب شده تا گردشگران تعطیلات بی دردسری را در هتل تجربه نمایند. میهمانان میتوانند از صرف غذا در سالن رستوران و یا در فضای باز ، در صورتی که هوا مطلوب است، لذت ببرند. تریای کنار استخر به چشم انداز ساحل مشرف بوده وبه سرو انواع خوراکیهای ساده و نوشیدنی میپردازد. کودکان نیز میتوانند در استخر ویژه خود به تفریح مشغول شوند. اتاقها به اینترنت رایگان و بیسیم مجهز بوده و میهمانان میتوانند با سفارش نیازمندیهای خود ، در اتاق راحت خود بنشینند و به چک کردن ایمیل هایشان بپردازند. سیستم تهویه اتاقها، اقامت گردشگران را در این خطه مدیترانه ای مطبوع میسازد.

۰۷-intermar-hotel

هتل مارکیز – ۳ ستاره
Markiz Hotel
میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.اين هتل داراي ۱۸ اتاق مي باشد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.

۰۸-markiz-hotel

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

هتل های مارماریس ترکیه
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *