مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

تور صحرا دبی | تور سافاری دبی

Dubai safari

اين تور يکی از معروفترين تورهای دبی می باشد. هدف اصلی در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان به بازديدکنندگان می باشد.مدت زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رايج ترين تور شما حدود ساعت ۳ يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور (۴WD) به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام و نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل، موزيک در زير آسمان زيبا کوير و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسيله حنا از برنامه های اين قسمت می باشد.
اين تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت ۱۰ شب پايان می يابد. در تورهاي يک روزه و يا چند روزه، برنامه هايی از قبيل ديدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کوير، ديدار از کوه های حجر، ديدار از منطقه زيبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های اين منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در اين هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، ديدار از قديمی ترين مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

 

۰۱

بازدیدكنندگان از دبی نمیتوانند تجربه كاملی از صحرا داشته باشند مگر آنكه در یك سفر صحرای صوفیانه شركت كنند. تورهای متنوعی از جانب آژانسهای مسافرتی ارایه میشود. بنابراین انتخاب توری كه سلیقه های شخصی را ارضا كرده و در زمان مناسبی تدارك دیده شده باشد، كاری ساده است. «سفر صحرایی شبانه» (The Overnight Safari) حدودا ساعت ۳ بعدازظهر شروع شده و شما با ماشین، تپه های شن روان را از نزدیك مشاهده می کنید

۰۲

بدنبال رسیدن به اردویی كه به سبك بدوی تدارك دیده شده است، شام را صرف كرده و غروب را زیر آسمان پرستاره صحرا میگذرانید كه تجربه های مجذوب كننده میباشد. بعد از صرف صبحانه، بر سر راه به كوهستان، جلوه هایی از صحرا و كاروانهای شتر را خواهید دید. منطقه كوهستانی، رودخانه هایی دارد كه برای شنا كردن ایده آل هستند. قبل از برگشت به دوبی، غذای سلف سرویس سرو میشود.

 

۰۳

در تور «سفر كوهستانی» (The Mountain Safari)، توریستها در امتداد ساحل به سمت شمال حركت میكنند، و در آخر به منطقه درون مرزی راسالخیمه میروند. این راه از میان كوه های حجار (Hajar) گذشته و از دره های عمیق عبور میكند. روستاییان این منطقه، با كاشت محصولات كشاورزی امرار معاش میكنند. در این سفر، بعدا به دیبا (Dibba) و به دبی رفته، و در ”بازار مسافی” (Masafi Market) در بین راه توقف میكنند. در سفر ”هاتاپولز” (Hatta Pools Safari)، مسافران از میان شنهای روان به سمت دره ها تا (Hatta Valley) میروند كه سفر جذابی است. با عبور از این كوهپایه های كوه ال حجر (Al Hajar)، به سمت ”هاتاپولز” پیش میرویم.

۰۴

 

در این تور، مسافران از قدیمی ترین مسجد امارات متحده عربی بازدید میكنند. بعلاوه توقفی نیز در جمعه بازار، كه بخاطر سفالگری و فرشهای دست باف خود زبانزد است، تدارك دیده شده است. تور یك روز كامل (The Full Day Safari) معمولا از میان روستاهای بدوی و كاروانهای شتر عبور میكند. گهگاه سفری به صخره فسیلی (Fossil Rock) و كوه های حجر هم صورت میگیرد. شنا كردن در رودخانه های كوهستانی جذاب و لذت بردن از نهار سرد سرو شده، تجربهای آرامبخش در محوطه باز هست. این تورها توسط اغلب شركتهای توریستی عرضه میشوند.

۰۵

۰۶

۰۷

۰۸

۰۹

۱۰

۱۲

۱۳

۱۴

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تور صحرا دبی | تور سافاری دبی
رتبه این مقاله

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *