مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۲۱ دلیل برای سفر به استرالیا

کافیست تا یک بار این مکان جادویی یعنی استرالیا را ببینید , تا برای همیشه در ذهنتان هک شود.

گردشگر ها میتونند از سواحل بزرگ و سفید لذت ببرند , فضا های باز , دیدنی و جذاب , سنگ های باستانی , آبشار های زیبا , جنگل های مرموز , و شهرستان های بزرگ , درضمن حیوانات خارق العاده ای که اونجا زندگی میکنند رو فراموش نکنید!! , به علاوه ساکنین مهربان و مهمان نوازش…

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

اینجا در تورلند , ما لیستی تهیه کردیم که بیانگر زیبایی های فراوان این کشور است , شاید روزی شما تصمیم بگیرید که به این سرزمین اسرارآمیز سفر کنید برای همین از صمیم قلب امیدوارم که این پست برای شما عزیزان مفید باشه و از مطالب مرتبط با استرالیا بهره مند شین.

 

خانه اپرای سیدنی

Sydney Opera House

خانه اپرای سیدنی

خانه اپرای سیدنی به عنوان یکی از بهترین معماری های مدرن در نظر گرفته میشود.

 

پل بندر گاه سیدنی

Sydney Harbour Bridge

پل بندر گاه سیدنی

این بزرگترین پل سیدنی و یکی از بزرگترین پل های قوسدار فولادین جهان است. در ان جا یک موزه و یک عرشه دیدبانی وجود دارد , برج مراقبت در یکی از برج های لبه پل قرار دارد , و بازدید کنندگان میتوانند نمایش تماشایی از بندر سیدنی و مرکز شهر را ازبالای برج ببینند و لذت ببرند.

 

صخره های دوازده فرستاده

 The Twelve Apostles

صخره های دوازده فرستاده

این صخره عظیم در پارک ملی پورت کمبل , نزدیک به جاده اقیانوس بزرگ در ویکتوریا واقع شده است.

 

یکی از شگفتی های استرالیا – آبشار های افقی

An Australian Miracli – Horizontal Waterfalls

آبشار های افقی استرالیا

استرالیا شهرت بسیاری بخاطر آبشار هایش دارد. در میان انها آبشار فوق العاده زیبای راسل و آبشار چند لایه ای میچل از همه مهمترند. اما درواقع همه درباره آبشار های منحصر به فرد افقی مطلع نیستند. این آبشار ها را میتوان از خلیج تالبوت که در ان دو لبه موازی در امتداد هم به طول ۳۰۰ متر قرار دارد , تماشا کرد. که از طریق انها آبهایی که بر اثر جزر و مد بر رویشان میریزند تشکیل ابشار موقتی میدهند.

 

استرالیا سرزمین کانگورو ها

The Land Of Kangaroos

استرالیا سرزمین کانگورو ها

بزرگ سالان و بچه ها اوقات خوشی رو در اینجا خواهند داشت. حدودا یک سوم قاره را ذخائر طبیعی و پارک های ملی اشغال کرده است. در میان صخره های بزرگ و دره های سر سبز شما میتوانید مارمولک , کوالا , پلاتی پوس , تعداد کمی پنگوئن , جغد و البته کانگرو های دوست داشتنی رو ملاقات کنید. شما همچنان میتوانید دلفین ها و موجودات دریایی زیادی را ملاقات کنید.

 

پارک ملی Nitmiluk تنگه کاترین کروز

Nitmiluk National Park, Katherine Gorge Cruise

تنگه کاترین کروز

علاوه بر منظره شما میتونید زندگی پر مشغله ساکنان محلی را مشاهده کنید. پرش کانگرو ها به چادر گردشگران , خفاش در اطراف و زوزه دینگو ها از دور دست به گوش میرسد. و ماجراهای شگفت انگیز در انتظار شما هستند , سعی کنید که حتما به تنگه کاترین کروز سر بزنید.

 

صخره های نارنجی اولورو

Uluru

صخره های نارنجی اولورو

شاید باورش سخت باشه اما دانشمندان معتقدند که اولورو ۶۸۰ میلیون سال دارد. این صخره های نارنجی – قهوه ای در مرکز استرالیا واقع شده , طول ان ۳٫۶ کیلومتر , عرضش حدود ۳٫۲ کیلومتر و ارتفاع ان ۳۴۸ متر است.

 

هیلیر و مکنزی: دریاچه های جادویی استرالیا

Hillier and McKenzie: Magic Lakes

دریاچه های جادویی استرالیا

دریاچه مکنزی در جای بلندی قرار دارد و بسیار زیباست و به عنوان یکی از روشن ترین دریاچه های جهان شناخته میشود. یکی دیگر از دریاچه های معروف دریاچه صورتی رنگ یعنی هیلیر است , که در اغاز قرن گدشته این دریاچه به عنوان منبع نمک به مدت شش سال مورد استفاده قرار گرفته. در طی سال های اخیر دانشمندان کشف کردند که دلیل صورتی بودن این دریاچه جلبک های Dunaliella salina هستند.

 

زیبایی محلی استرالیای جنوبی

The Beauty Of South Australia

زیبایی محلی استرالیای جنوبی

بزرگترین شهر در این منطقه آدلاید است. استرالیای جنوبی به علت مناظر رنگارنگ , مزرعه های پهناور انگور و نوشیدنی های نابش بسیار معروف است. در این مکان شما میتوانید در ساحل افتابی مشغول استراحت بشید و غذاهای لذیذ دریایی بخورید و طعم شگفت انگیز نوشیدنی های متفاوت را تجربه کنید.

 

ملاقات با بومیان استرالیا

Meeting the Nativesملاقات با بومیان استرالیا

گفته میشود فرهنگ بومی استرالیا یکی از قدیمی ترین فرهنگ های زندگی مستمر جهان است که قومیت خود را حفظ کرده. در انجا ۲۵۰ زبان و بیش از ۷۰۰ گویش متفاوت وجود دارد. افسانه های محلی دوران طلایی تاریخ استرالیا در داستان ها , رقص ها , اواز ها و صنایع دستی نمود پیدا میکنند.

 

اکواریوم زندگی دریایی سیدنی

Sea Life Sydney Aquarium

اکواریوم زندگی دریایی سیدنی

برای کاوش و گشتن این اکواریوم بزرگ حداقل ۳ یا ۴ ساعت زمان لازم است. اکواریوم سیدنی به بخش های رودخانه شمالی , رودخانه جنوبی , اقیانوس منجمد و دیواره بزرگ مرجانی تقسیم میشود. در انجا ۳ اکواریوم غول اسای شناور وجود دارد , ۲۷ صفحه نمایش بزرگ و ۲۳ اکواریوم معمولی. پهنا و وسعت این اکواریوم ستودنی است که در ان ماهی های روشن لابه لای مرجان ها , تمساح اب شور , لاکپشت های دریایی و موجودات دریایی دیگر را میتوان دید. مردم در دیواره شیشه ای قدم میزنند در حالی که کوسه ها از بالای سرشان میگذرند.

 

اسب سواری کنار ساحل رنگین کمان

Rainbow Beach Horse Ridesاسب سواری کنار ساحل رنگین کمان

گردشگران میتوانند از اسب سواری در ساحل سفید و زیبا و ارامش بخش لذت ببرند.

 

دره درختان غول آسا استرالیا , پارک ملی Walpole Nornalup

Valley Of The Giants , Walpole Nornalup

دره درختان غول آسا استرالیا

شما میتوانید یک پیاده روی فراموش نشدنی در بالای درختان را تجربه کنید , شما در این مسیر زیبا و هیجان انگیز ۴۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارید و منظره درختان غول اسایی که زیر پاهایتان قرار دارد قدمتش به بیش از ۴۰۰ سال میرسد و صدای گوش نواز پرندگان و اسمان ابی و ارامش بخش همه و همه را در این مسیر تجربه کنید.

 

شن های طلایی استرالیا , قله های نوک تیز کویر

The Golden Sands Of Australia, The Pinnacles Desert

شن های طلایی استرالیا

قله های نوک تیز این کویر تشکیل شده از هزاران ستون , سنگ اهک , تپه های شنی زرد و… اما هنوز که هنوزه دانشمندان نتوانسته اند به رمزو راز این کویر اسرار امیز پی ببرند , انها فکر میکنند سنگ ها توسط عناصر طبیعی یعنی اب , خاک , هوا , اتش درست شده اند. به هر حال… در اینجا گل های وحشی از آگوست تا اکتبر شکوفه میدهند.

 

کوه های آبی استرالیا

Blue Mountains

کوه های آبی استرالیا

نام کوه های آبی از مه آبی که بالای کوه ها تشکیل میشود گرفته شده . و دلیلش تشکیل این مه روغن گیاهان اکالیپتوس منطقه است. عمق این دره ها تا ۷۶۰ متر هم میرسد. و در پایین جنگل یک راه پله اسرار امیز و غول پیکر است که ورودی جذاب و دیدنی دارد , که شمارا به کوه های Jamison راهنمایی میکند.

 

جاده اقیانوس بزرگ استرالیا

The Great Ocean Road

جاده اقیانوس بزرگ استرالیا

شاید شما رویای رانندگیه خارق العاده ای را در امتداد سواحل اقیانوس ارام دیده باشید. خب شما میتونید رویای خودتون رو با سفر به جاده اقیانوس بزرگ به واقعیت تبدیل کنید که در ایالت ویکتوریا واقع شده , و طولش ۲۴۳ کیلومتر است. منظره این بزرگراه بیشتر پیرو خط ساحلی است. اما گاهی اوقات جاده به عمق سرزمین اصلی میرود که در انجا شما میتوانید از باغ های انگور و جنگل های بارانی لذت ببرید. در هر حال , سرعت مجاز این جاده ۸۰ کیلومتر در ساعت است.

 

باغ وحش های استرالیا

Australia Zoos

باغ وحش های استرالیا

بیش از ۳۴۰ گونه حیوان در باغ وحش معروف Taronga وجود دارد. شما از انجا توسط کشتی میتوانید به مرکز شهر بروید , همچنین باغ وحش های دیگری در استرالیا وجود دارد باغ وحش Perth , باغ وحش Melbourne و پناه گاه Healesville در ویکتوریا (که فقط و فقط برای حیوانات استرالیا است) و باغ وحش Adelaide و… اما مشاهده حیوانات در محیط زیست طبیعی خود بسیار زیبا و لذت بخش تر است.

 

جشنواره رنگارنگ سیدنی

Vivid Sydney Festival

جشنواره رنگارنگ سیدنی

جشنواره رنگارنگ سیدنی یک نمایش نور پردازیست که در اغاز زمستان اجرا میشود. به هر حال , فراموش نکنید که زمستان در استرالیا در ماه ژوئن شروع میشود. نور پردازی و دکور استفاده شده در این فستیوال برخی از مهمترین جاذبه های شهر سیدنی را بازسازی میکنند. خانه اپرای سیدنی، کلیسای جامع مریم مقدس ، دانشگاه سیدنی، و باغ گیاه شناسی سلطنتی از جمله این جاذبه ها هستند.

 

شتر سواری در امتداد ساحل Cable

Camel Rides Along Cable Beach

شتر سواری در امتداد ساحل Cable

شهر Bloome که در نزدیکی اقیانوس هند واقع شده بسیار خارق العاده است. در مسیر چشم نواز شن های سفید شما میتوانید شتر سواری هیجان انگیزی را در این منطقه تجربه کنید. به معدن الماس Argyle سر بزنید. و از داخل هلیکوپتر از منظره خیره کننده ابشار های شاه جورج  و فلات میچل لذت ببرید.

 

دیواره بزرگ مرجانی

Great Barrier Reef

دیواره بزرگ مرجانی

دیواره بزرگ مرجانی یک سیستم صخره های مرجانی متشکل از بیش از ۲۹۰۰ تک صخره و ۹۰۰ جزیره واقع در دریای مرجان است. دیواره بزرگ مرجانی در امتداد سواحل شمال شرقی استرالیا به طول ۲۵۰۰ کیلومتر کشیده میشود. این بزرگترین پدیده طبیعی متشکل از موجودات زنده در جهان است که میتواند از فضا هم ان را دید.

 

حیوانات شگفت انگیز استرالیا

The Wonderful inhabitants Of The Continentحیوانات شگفت انگیز استرالیا

موجودات استرالیا فوق العاده منحصر به فرد و متنوع هستد , که بیش از ۲۰۰,۰۰۰ گونه متفاوت حیوانی در انجا یافت میشود. اکثر حیوانات این قاره از گونه پسدانداران کیسه دار هستند.

 

اگر این پست برای شما جذاب بود با ما در قسمت دیدگاه ها در ارتباط باشید…

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۲۱ دلیل برای سفر به استرالیا
5 (100%) 1 vote
۶ دیدگاه

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *