مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۰ پشت بام سرسبز جهان

امروزه بسیاری از شهر های بزرگ صنعتی از آلودگی هوا و کمبود فضای سبز رنج می برند , با این حال معماران باهوش با ایجاد باغ ها بر پشت بام خانه ها راه حلی برای این مشکل پیدا کردند , این کار باعث میشود که حتی آلوده ترین شهر ها سر سبز و پاکیزه شوند.

 

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

ما در تورلند قصد داریم ۱۰ تا از برترین پشت بام های سرسبز جهان را چه در داخل شهر و چه خارج شهر به شما عزیزان نشان دهیم.

 

ساکنان این خانه ها میخواستند از سروصدا , جمعیت , آلودگی و… راحت شوند. و بدین وسیله کیفیت زندگی خودشان را بالا ببرند با این کار نه تنها زیبایی را به خانه و شهر خود هدیه کردند بلکه هوای پاکیزه و تمیز هم در اختیارشان است.

 

مومین (دره) خانه ای در ژاپن

Moomin (Valley) House in Japan

۱

این خانه بسیار زیبا با سقف سبز که به قارچ شبیه است در پارکی در حومه شهر بزرگ توکیو واقع شده. کودکان و بزرگسالان حتما از بودن در این خانه و تجربه شنیدن داستان روح مومین جادویی لذت میبرند.

 

سالن بین المللی در ژاپن

International hall in Japan

۲

Acros یک سالن بین المللی سر سبز در استان فوکوئوکا (Fukuoka) در مرکز شهر است. حدود ۳۵،۰۰۰ گیاه و ۷۶ گونه در ۱۵ تراس استفاده شده و آن را شبیه به یک کوه سبز کرده است , این ساختمان به عنوان یک جاذبه شهروندان و گردشگرهای زیادی رو به خود جذب کرده است.

 

فروشگاه سبز سقف دار در تورنتو کانادا

A green-roofed store in Toronto

۴

کل ساختمان با استفاده از فن آوری های سبز ساخته شده  , اما منظره ای که از بالای سقف دارد بسیار چشم گیر است. میتوانید تصور کنید که در این گل های زیبا و این طبیعت قدم میزنید درحالی که به ساختمان های مدرن مینگرید.

 

هتل در اتریش

Hotel in Austria

۵

این ساختمان طراحی شده توسط معمار اتریشی فریدنریخ هاندرتواسر, یک شاهکار واقعی از هنر مدرن است. نمای رنگارنگ , پنجره , درختان , درختچه ها و علف و جوانه های سر سبز بر روی سقف این خانه واقعا عجیب و زیباست.

 

خانه واقعا شگفت انگیز در چین

A truly amazing house in China

۶

طراحی چمن بر روی سقف این خانه چینی خارق العاده است ,  به سختی میتوان آنرا از محیط سبز اطرافش متمایز نمود.

 

گاراژی در کانادا

Garage in Canada

۷

ایا تا به حال شده که باغی داشته باشید اما ندانید گل های مورد علاقه خود را کجا بکارید؟ خب انگار صاحب این گاراژ راه حلو پیدا کرده , انگار بهترین مکان برای این کار سقف گاراژ است!!

 

محوطه دانشگاه

University campus

۸

نانیانگ دانشگاهی با فناوری بالا و منظره زیبا در سنگاپور است. دو سقف این دانشگاه پوشیده شده از فضای سبز که به دانشجوها کمک زیادی میکند که در طبیعت مطالعه کنند و از هوای پاکیزه و محیط زیبا لذت ببرند.

 

تالار شهر شیکاگو

Chicago City Hall

۹

سقف سالن شیکاگو  که به طور معمول در دسترس عموم می باشد یکی دیگر از سقف های زیبا (روف گاردن) لیست ما میباشد. در هر صورت , می توان آن را از بالای ۳۳ تا از ساختمانهای بلندتر از خودش که در آن منطقه هستند دید. جالبه بدانید , زنبورداران هر سال حدود ۲۰۰ پوند عسل از کندو های نصب شده بر روی پشت بام این ساختمان در می آورند.

 

خانه ای دنج در جزایر فارو

Cozy houses in Faroe Islands

۱۰

تا نیمه دوم قرن ۲۰ , سقف های ساخته شده از زمین رایج ترین نوع سقف برای خانه های روستا های کشور اسکاندیناوی بود. فکر میکنید مشکل اصلی مردم ساکن در این سرزمین های شمالی چه بود؟ درست حدس زدید…. سرما , سقف های سر سبز مردم را از سرما و باران شدید نجات دادند.

 

رستوران سوئدی در ایالات متحده آمریکا

Swedish restaurant in USA

۱۱

صاحبان این رستوران سوئدی در ایالات متحده آمریکا , و مکان های دیگر بخاطر چرای حیوانات بر پشت بام رستورانشان بسیار معروفند. این سقف ها نوعی علامت و یا نشانه تجاریه خاصی برای آنهاست.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۰ پشت بام سرسبز جهان
5 (100%) 1 vote
برچسب ها:

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *