مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۰ جاذبه ی توریستی استرالیا

استرالیا یکی از جذاب ترین کشورها جهت بازدید به شمار می رود و دارای مکان های منحصر به فرد بسیاری است. همچنین این کشور داری فرهنگ و طبیعت منحصر به فردی می باشد. سرتاسر استرالیا از جزیره های نزدیک به خشکی گرفته تا بیابان هایی با طبیعت بکر و گونه های حیوانی خاص و حتی مناطق شهری، همگی خارق العاده  جذاب هستند.

ما در تورلند با ارایه لیست زیر که شامل ۱۰ جاذبه ی برتر توریستی استرالیا است، شما را با این کشور زیبا بیشتر آشنا می کنیم.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۱- سیدنی Sydney

سیدنی شلوغ ترین و بزرگترین شهر استرالیاست که داریا مکان های توریستی بسیاری است. از مشهور ترین آن ها مطمئنا به خانه ی اپرای سیدنی اشاره کرد. این بنا توسط جان اتزن معمار دانمارکی طراحی شده است و بازدیدکنندگان اجازه ی بازدید از پشت صحنه و نیز سن آن را دارند. بعلاوه ی خانه ی اپرا. دره ی شکار. کشتی های تفریحی. غارهای جنولان. اکواریم دریایی بندر دارلینگ و بسیاری مکان های دیگر بخشی از مقاصد تورها  به شمار می آیند.

sydney

 

۲- پرث Perth

پرث شهری با جاذبه های فراوان تورستی است که از مناظر زیبا و حیات وحش و تفریحات و ماجراجویی های آبی گرفته تا رقص و رویدادهای فرهنگی بومی استرالیا بخشی از آن است. جاذبه های پرث که حتما باید بازدید گردد از این قبیل است: باغ وحش پرث. باغ های استرلینگ. دریاچه ی مونگر. گالری هنری غرب استرالیا. موزه ی غربی استرالیا. تالار کنسرت. فرهنگسرا. سالن مجلل تئاتر.

Perth-Australia

 

۳- تاسمانیا Tasmania

تاسمانیا جایی است که میتوانید برای استراحت و دوری از زندگی سریع شهری به آن فکر کنید. این شهر یک مکان منحصر به فرد برای تعطیلات شما است و حیات وحش و طیبعت آن فوق العاده است. دلایل بازدید از این شهر میتواند متفاوت باشد… مثل فرهنگ و تاریخ غنی این شهر. سواحل خارق العاده آن و نیز کوه ها و مرداب های بسیار آن از این قبیل می باشیند.  تاسمانیا را در واقع بیشتر به خاطر زیبایی و حیات وحش آن معروف می باشد.

۲

 

۴- جزیره فراسر Fraser Island

جزیره فراسر بزرگترین جزیره ی شنی جهان است. می توان حتی این جزیره را جواهر گمشده ی طبیعت نامید. این مکان خانه ی گونه های در حال انقراض سگ ها و دینگو های وحشی و بسیار از انواع ماهی هایی است که تنها در استرالیا می توان آن ها را یافت. با وجود سواحلی که به بهشت شباهت دارد این مکان تبدیل به که مقصدی جذاب برای گذارندن تعطیلات برای مردم از سرتاسر جهان محسوب می شود.

۳

 

۵- پارک ملی کاکادو Kakadu National Park

پارک ملی کاکادو را به عنوان یکی از میراث زمین در استرالیا می شناسند. امتداد بیش از ۲۰۰ کیلومتر از جنوب ساحل و ۱۰۰ کیلومتر از شرق به غرب. باعث شده است که کاکادو به یک مکان غنی در حیات وحش و گیاهان بومی تبدیل گردد. همچنین این مکان بعنوان محل زندگی حدود ۵۰۰ بومی به شمار می آید.

Kakadu-National-Park

 

۶- اولورو Uluru

الرو، بزرگ ترین شهر سنگی جهان است و یکی از بزرگترین عجایب طبیعی جهان محسوب می شود.  تماشای غروب و طلوع آفتاب در این شهر بسیارجذاب است و در این زمان ها طیف وسیعی از رنگ ها که بر سنگ های سرخ می تابد بسیار چشم نواز  است.

Uluru

۵

 

۷- کنز Cairns

کرین، نقطه ی اصلی ورود به صخره های باریر محسوب می شود. تپه های مرجانی باریر، بزرگترین تپه های مرجانی جهان محسوب می شود. این شهر تا ۸۰ میلیون جریبی سواحل شرقی استرالیا  امتداد پیدا می کند. این شهر به عنوان زیستگاه برخی گونه های کمیاب دریایی به شمار می رود و در اینجا می توانید شانس دیدن آنها را داشته باشید.

۶

 

۸- جزیره کانگارو Kangaroo Island

جزیره کانگارو یک مکان آرام و کوچک است. در اینجا می توانید از نزدیک به تماشای جانوران از قبیل کانگوروهای استرالیایی، گوانا، مورچه خوارها، دلفین ها، شیر های دریایی، پنگوئن ها، عقاب ها و نهنگ ها بپردازید. دیدن این جزیره بسیار هیجان انگیز و بیاد ماندنی خواهد بود.

۷

 

۹- آدلاید Adelaide

“ادل عید” یکی از بهترین شهرهای پردشت جهان است و دارای جاذبه های فراوانی است. بیرون رفتن  در این مکان ایده آل است و در عین حال شب های فوق العاده ای برای گردش شبانه دارد. در نزدیکی این شهر تپه های “ادل عید” هست که در کنار پارک های ملی و پارک های جنگلی واقع شده است.

henley_beach_adelaide

 

۱۰- دره های جامیسون Jamison Valley

دره های جامیسون به دلیل تور تله کابین آن بسیار معروف است. این دره دارای منظره ای چشم نواز و زیباست و هر ساله هزاران مسافر خارجی و توریست های محلی را به سمت خود می کشد.

۹

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۰ جاذبه ی توریستی استرالیا
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *