مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۱ ساختمان مهیج حال حاضر جهان

با اطمینان می توان گفت که بسیاری از معماران مدرن و به روز واقعا متفکر و باهوشند. آنها در تلاشند تا ما را هرچه بیشتر به ستاره ها نزدیک کنند. تورلند قصد داره که به شما کار های چشمگیر این معماران خلاق را نشون بده. ما فکر میکنیم که تمام این ساختمان های مدرن به گونه ای به ما میگویند که آینده نزدیک است.

 

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

برج کبرا (کبری)

The Cobra Towers

برج کبرا

این برج در قالب دو کبرای در هم تنیده در کویت ساخته شده. در اوایل سال ۲۰۰۸ ساخت و سازش را شروع کردند , اما این پروژه به دلیل بحران مالی متوقف شد , یکی از سوالات کلیدی این است که چگونه میتوان آسانسوری برای ساختمانی مارپیچی شکل ساخت. جالبه بدونید یک پیشنهاد بر مبنای استفاده از یک سیستم مبتنی بر فشرده سازی هوا با استفاده از لوله های هوا نیز ارائه شد.

 

 

برج پادشاهی

Kingdom Tower

برج پادشاهی

برج پادشاهی که اگر کامل شود از برج خلیفه هم بلند تر میشود (برخ خلیفه بلند ترین ساختمان حال حاضر است). و این اولین ساختمانی خواهد بود که ارتفاعش قرار است به کیلومتر برسد. و فضاییست برای دفاتر , آپارتمان لوکس , رصدخانه و یک هتل چهار فصل , و بالاترین پلتفرم مشاهده در جهان را خواهد داشت. ساخت و ساز در سال گذشته آغاز شده و باید در ۲۰۱۹ به پایان برسد.

 

برج شانگهای

Shanghai Tower

برج شانگهای

ساخت و ساز این ساختمان ۱۲۱ طبقه در سال ۱۹۹۳ آغاز شد، و در همین سال به پایان رسید , کار اتصالات این ساختمان هنوز هم در حال انجام است. با این حال , نمای بی نظیر این ساختمان قبل تکمیلش دیده شده!! میلیون ها نفر تصاویرش را دیده اند . عکاسان شجاع و بیباک adrenaline و  junkies که روسی هستند در سال گذشته بصورت غیر مجاز به بالای ساختمان رفتند و عکس ها و فیلم هایی از منظره و چشم انداز بی نظیر این ساختمان گرفتند.

 

مروارید دوبی

Dubai Pearl

مروارید دوبی

بین برنامه ریزی برای بزرگترین مرکز خرید و بلندترین برج در جهان , یک نفر در دبی تصمیم گرفت که این کشور باید حداقل یک ساختمان مجلل و لوکس که شبیه به یک بلوک آپارتمان معمولیست داشته باشد. پس برنامه ریزی کردند تا شهری در این شهر بنا کنند که ۴ برج با یک پل آسمانی و تئاتری منحصر به فرد با فضا برای ۱۸۰۰ نفر داشته باشد.

 

برج سر سبز آگوارا

Agora Garden Tower

برج اگوارا

ساختار برج باغ آگوارا برای سال ۲۰۱۶ است. که معماریش آن را تبدیل به یک ساختمان جالب به دلیل لوکس بودن برای انسان و سر سبزی برای طبیعت کرده. این برج پیچش دار حس طبیعت دوستی را برای تمام جهان زنده میکند و میگوید هر بالکن باید باغ یا باغچه ای داشته باشد. و از انرژی خورشیدی و بازیافت آب باران نیز بهرمند شده و استفاده میکند.

 

اولین برج جهانی

World One Tower

اولین برج جهانی

اولین برج جهانی یا برج جهان اول با ۱۱۷ طبقه تبدیل شده به بلند ترین ساختمان مسکونی جهان. همچنین در شهر بمبئی نیز بلندترین است. دارای ۳۰۰ آپاراتمان لوکس است که توسط جورجیو آرمانی معروف طراحی شدند.

 

ملک عبد الله مرکز تحقیقات نفتی

King Abdullah Petroleum Studies and Research Center

ملک عبد الله

این کوتاه ترین ساختمان بین ساختمان هاییست که در این مطلب مشاهده میکنید , اما شکوهش از بقیه ساختمان ها کمتر نیست. این ساختمان در عربستان سعودی شبیه به مخفیگاه جیمز باند است. و با طراحی سلول های شش ضلعی جزو ساختمان های آینده محسوب میشود.

مرکز سوژو ژونگنان

Suzhou Zhongnan Center

مرکز سوژو ژونگنان

به تازگی در چین پروژه ساخت یک برج ۷۳۰ متری با هزینه ۴٫۵ میلیارد دلار آغاز شد. و زمان بسیار , بسیار زیادی برای تکمیلش لازم است. اما اگر در سال ۲۰۲۰ با توجه به برنامه اش کامل شود. به بلندترین ساختمان چین و به رده سوم بلندترین ساختمان های جهان دست میابد.

 

برج جهان لوته

Lotte World Tower

برج جهان لوته

بلندترین ساختمان در سئول , کره جنوبی برج جهان لوته ۵۵۶ متری است و در اواخر ۲۰۱۶ تمام میشود. و شامل مغازه ها , ادارات , آپارتمان ها , هتل ها و یک منظره چشم نواز برای مشاهده میشود.

 

کوهستان ریسورت دوانگ

Dawang Mountain Resort

کوهستان ریسورت دوانگکوهستان ریسورت دوانگ

کوهستان ریسورت دوانگ در چین در سال ۲۰۱۶ باز خواهد شد. شامل مجتع تفریحی از جنس یخ , یک مجتمع اسکی داخل سالن , یک پارک آبی و باغ های معلق میشود. و همانطور که مشاهده میکنید یک سازه خارق العاده و هنری است.

 

هتل سونجیانگ

The Songjiang Hotel

هتل سونجیانگ

هتل سونجیانگ

این هتل نیز مانند قبلی در چین واقع شده و در صخره ای بر روی دریاچه واقع شده , و آبشار بی نظیری از زیر دیوار هایش به خارج راه دارد. اگر شما از تماشای آب از بالا خسته شدید میتوانید به طبقه های پایینی که حتی زیر سطح آب ساخته شده بروید و منظره ای متفاوت را از زاویه ای دیگر تجربه کنید.

 

باتشکر از اینکه با ما همراه بودید امیدوارم خوشتون آمده باشد , مرا از دیدگاه های خود در ادامه مطلع کیند.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۱ ساختمان مهیج حال حاضر جهان
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *