مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

هتل لوته مسکو

هتل لوته، واقع در مسکو روسیه مکانی مناسب برای سفرهای لوکس و تجملاتی است که در عین مجلل و با شکوه بودن ساخته ی عصر حاضر می باشد. این هتل در مرکز خرید و مرکز تجاری شهر مسکو قرار دارد و به شما سرویس و خدمات درجه یکی را در محیطی آرام و استثنایی ارائه می دهد.

هتل لوته مسکو در بلوار نوینسکی (Novinskiy) در گلدن رینگ مسکو واقع شده است. یک هتل پنج ستاره که بخشی از لوته ی کره جنوبی ست و در سپتامبر ۲۰۱۰ افتتاح گردید.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو

هتل دارای ۳۰۰ اتاق و سوئیت بزرگ و جادار، یک لابی منحصر بفرد و تاثیرگذار، همراه با کف پوش های مرمری بسیار مزین و راه پله های مدور مجلل و بزرگی است. این هتل بقدری بزرگ و با شکوه است که افراد محلی صرفن برای گرفتن عکس به آنجا می آیند و عکس های زیبایی می گیرند.

هتل لوته، بمنظور راحتی و آسایش میهمانان خود نزدیک به منطقه آربات واقع شده است و حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی تا اماکن اصلی شهر فاصله است.

هتل لوته مسکو اولین و بهترین هتل تجاری، با شش سالن بزرگ کنفرانس و اتاق ملاقات های متعدد است. افراد مرفه و کسانیکه صرفا جهت گذراندن اوقات فراغتشان به آنجا می آیند نیز می توانند توقع چنین سطح سرویس های ویژه ای را داشته باشند. رفتار و توجه پرسنل هتل حتی در جزئی ترین مسائل بسیار با وقار و عالی است و همچنین این توجه آنها باعث مزاحمت و اذیت شما نمی شود. افراد نگهبانی هتل با رفتاری دوستانه شما را کمک و راهنمایی می کنند.

هتل لوته مسکو به عنوان یکی از هتل های برجسته ی جهان شناخته شده است و در سال ۲۰۱۵ به عنوان دارنده ی بهترین بوفه ی صبحانه در اروپا رتبه گرفت. آن ها همیشه بهترین خدمات را ارائه می دهند.

اتاق های هتل لوته مسکو

در هتل لوته ۳۰۰ سوئیت و اتاق روشن و دلباز استاندارد وجود دارد. اگر قصد دارید که بهترین انتخاب را داشته باشید، باید به شما بگوییم که بزرگترین سوئیت سلطنتی و لوکس در مسکو همینجاست.

تمامی اتاق ها جادار هستند و با تخت های راحت و مبلمان های زیبا بطور شکیلی چیدمان شده اند. فضای سرویس بهداشتی بزرگ و دارای کابین دوش و همچنین توالت مجزا می باشد. میز آرایش های Molton Brow به زیبایی و آراستگی آنجا افزوده است.

هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو

امکانات اتاق های وسیع این هتل شامل گاوصندوق افقی، مینی بار و صفحه لمسی مخصوصی می باشد، که می توان توسط آن نور اتاق، دما، تلویزیون و رادیو را کنترل نمود. همچنین میهمانان از این وسیله می توانند به عنوان راهنمای هتل، مشاهده پیش بینی وضع هوا، نقشه مترو و همچنین برقراری ارتباط با عوامل هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای با سرعت بسیار بالا و رایگان در سرتاسر هتل در دسترس است.

انواع اتاق های موجود هتل لوته به شرح زیر است:

  • اتاق Superior با دوتخت کوچک یک نفره
  • اتاق Club با یک تخت دو نفره بزرگ
  • اتاق Superior با یک تخت دو نفره بزرگ
  • اتاق Club با دو تخت یک نفره کوچک
  • سوئیت Junior
  • اتاق Studio
  • اتاق دیلاکس با یک تخت دو نفره بزرگ

امکانات رفاهی

اسپای Mandara  یک فضای ۱۵۰۰متری آرام بخش و راحت، همراه با جکوزی، سونا وان و حمام است. اینجا یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین اسپا های شهر است. بنابراین اگر قصد ماساژ بدن یا صورت و یا دیگر مراقبت های پوستی را دارید به شما توصیه می کنم که پیش از سفر به مسکو، رزرو کنید. خوشبختانه برای خدمات و سرویس های عمومی اسپا نیازی به گرفتن وقت قبلی نمی باشد و هتل امکان استفاده ی رایگان از این امکانات را به میهمان ها می دهد. محوطه ی اسپای هتل لوته مسکو، با بیش از ۳۰۰ نوع درمان، شامل طب سنتی روسی و درمان های بالیایی در دسترس میهمانان است.

هتل لوته مسکو

اگر شما بسیار مقید به انجام فعالیت های ورزشی روزانه ی خود می باشید و در سفر نیز قصد ورزش کردن دارید، باشگاه بدن سازی هتل با مجهزترین و به روز ترین دستگاه های ورزشی این امکان را به شما می دهد تا بهترین فعالیت ورزشی خود را تجربه کنید. شما می توانید خودتان را به سالن زیبایی هتل نیز دعوت کنید.

غذا و نوشیدنی ها

هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو

شما می توانید روز خود را با حضور در بهترین بوفه ی صبحانه اروپا آغاز کنید. حق انتخاب وسیعی از میوه های تازه، سالاد ها، شیرینی ها و همچنین صبحانه های پخته وظرف های تزیین شده برای جلب رضایت مهمانان آسیای شرقی وجود دارد. آبمیوه های خوش طعم و تازه و اسموتی های گوناگون همراه با انواع چای ها و قهوه ها در آنجا سرو می شود. در طول روز می توانید از منوی غذاهای رستوران سفارش دهید. رستوران مدرن که بشقاب های غذای اروپایی سرو می کند یا خودتان را به صرفغذا در رستوران امریکایی MEGU دعوت کنید که در منوی خود، انواع غذاهای ژاپنی و بین المللی را برای استفاده میهمانان فراهم نموده است.

شما می توانید تا دیر وقت روی صندلی راحتی تان لم بدهید و موزیک گوش دهید و انواع نوشیدنی های گوارا را نوش جان کنید. همچنین هتل یک سرویس ویژه در تراس بیرونی دارد که شما می توانید از انواع خوراکی های خوشمزه و عالی و نوشیدنی های گوارا همراه با تماشای مناظر زیبا لذت ببرید.

موقعیت هتل نسبت به اماکن دیدنی و جذاب

تنها با ۵ دقیقه پیاده روی به خیابان آربات در قرن ۱۵ می رسید که هم اکنون تبدیل به منطقه ای برای پیاده روی شده است. این خیابان بخاطر کافه ها،رستوران ها، هنرمندان، موسیقی دانان و دیگر اجراهای خیابانی اش مشهور است.

کرملین تنها چند دقیقه با گورکی پارک و موزه معتبر پوشکین مسکو فاصله دارد. این موزه ارزش بازدید دارد و به شما توصیه می شود تا بازدید از آن را در برنامه ی سفر خود قرار دهید. دیگر جاذبه های دیدنی نزدیک آن، شامل تئاتربالشوی و معماری گوتیک جالب و دیدنی وزارت امور خارجه است.

فاصله میان هتل لوته مسکو با میدان سرخ، کاخ کرملین و بالشوی تئاتر با اتومبیل ۱۵ دقیقه می باشد.
برای میهمانانی که به شبگردی، گشت و گذار در شهر مسکو و بازدید از موزه های این شهر علاقه دارند، آربات بهترین انتخاب است.

غذاهایتان را می توانید از White Rabbit که یکی از ۵۰ رستوران تاپ در دنیا است و دقیقن در خیابان روبروی هتل است سفارش بدهید. در این رستوران با نرخ ارز رایج می توانید یک تجربه ی غذایی فراموش نشدنی، بدون اینکه پول زیادی هزینه کنید، داشته باشید.

فعالیت ها: سونا، مرکز تناسب اندام، اسپا، ماساژ، وان آب گرم، حمام بخار ترکی، استخر سر پوشیده.

غذا و نوشیدنی ها: رستوران، کافی شاپ، سرو صبحانه در اتاق، رستوران با منوی جداگانه، رستوران بوفه.

اینترنت: اینترنت رایگان در تمام فضا های هتل قابل دسترسی می باشد.

پارکینگ: فضای پارکینگ رایگان در محوطه مهیا می باشد (به رزرو نیاز ندارد).

خدمات هتل: روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته مسافر، صرافی، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتو شویی، واکس کفش، خدمات ملاقات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه جهت خرید هدیه و سوغات.

امکانات عمومی هتل: روزنامه، گاوصندوق، فروشگاه (داخل محوطه)، امکاناتی برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، سیستم گرمایشی، استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی) ممنوع می باشد.

زبان های رایج: روسی، کره ای، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی.

تحویل اتاق از ساعت ۱۵:۰۰

تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲:۰۰

قیمت اتاق ها

نرخ اتاق با هتل های مرکز مسکو قابل رقابت است. بویژه اگر شما برای آخر هفته می خواهید آنجا باشید. همچنین اگر از قبل برای ۱۴ شب اتاق رزرو کنید تا بیست درصد به شما تخفیف تعلق خواهد گرفت. این امکان وجود دارد که شما برای سه شب هزینه ی اتاق پرداخت کنید اما چهار شب در هتل اقامت داشته باشید.

صبحانه ی هتل به قدری جامع و مفصل است که شما احتمال دارد پس از صرف صبحانه ای کامل؛ از خوردن نهار صرف نظر کنید و از لحاظ زمانی و مالی صرفه جویی کنید.

دسترسی به هتل

فاصله ی هتل از ایستگاه مترو Smolenskiy تنها ۵ دقیقه و از میدان قرمز و دیگر جاهای دیدنی چند ایستگاه است.

دسترسی به ایستگاه های راه آهن جاده ای و مترو اصلی مسکو نیز آسان است.

بودن در موقعیت مکانی گلدن رینگ بدین معناست که شما خیلی سریع و آسان می توانید به فرودگاه بین المللی مسکو دسترسی داشته باشید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

هتل لوته مسکو
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *