مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۵ خوابگاه در اروپا که جیبتون رو خالی نمیکند

بعضی از مردم فکر میکنند بزرگترین مشکل سفر یک جای خواب گرم و نرم و راحت است , و هتل ها , خوابگاه ها , متل ها و… هزینه بالایی دارند و جیبشان را زود خالی میکنند اما دوباره راجع به این مسئله فکر کنید. بنظرتون همه جا جیب شمارو خالی میکنه و اگر هم ارزون باشه مکان خوب و راحت و مناسبی نیست؟ خوابگاه های زیادی در اروپا هستند که با قیمت مناسب دارای آسایش , آرامش و راحتی بالایی هستن و میتونن مکانی مناسب برای شما باشن با جای خواب گرم و نرم و غذاهای مناسب. خب اگه به اروپا علاقه مندید و میخوایین یه سری بهش بزنین این مطلب خیلی بدردتون میخوره حتما مطالعه کنین.

 

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

تورلند ۱۵ تا از هتل های ارزون (هاستل) و مناسب در اروپا رو در این مطلب قرار داده که به کمکشون شما میتونید با بودجه خیلی کم مکان های زیادی از اروپا رو ببینید و حسابی تفریح کنید و خوش باشید.

 

خب با توجه به سلیقه های مختلف ما همه نوع هتل یا بهتره بگیم خوابگاه در این مطلب قرار دادیم خوابگاه هایی که برای شما ارامش به ارمغان میارن , یا خوابگاه هایی که به شما سختی میدن و مانند سربازی میمونن , و یا خوابگاه هایی که باعث میشن به شمما حس هیجان دست بده و… چیزی که زیاده خوابگاه هست اما اینها ۱۵ تا از بهترین خوابگاه های اروپا (هاستل های اروپا) هستن که با بودجه کم هم میشه از اونها بهره برد و قیمت مناسبی دارند و جیب شمارو خالی نمیکنند. خب , بریم سراغ خوابگاه ها.

 

خوابگاه شبانه روزی اسطوخودوس – بوداپست , مجارستان

Lavender Circus Hostel — Budapest, Hungary

خوابگاه شبانه روزی اسطوخودوس

این خوابگاه که به سبک آپارتمان است , در ساختمان قرن ۱۹ هی در قلب بوداپست قرار دارد.فضا و جو گرم و نرم و راحت به همراه حال و هوای قدیمی و محیط نوستالوژیک , محل مناسبیست زوج ها در طول رابطه عاشقانه شان.

 

  • قیمت: اتاق دو تخته برای هر نفر در هر شب ۱۶€ یعنی ۱۶ یورو است.
  • محل هاستل: مرکز شهر , نزدیک به ایستگاه متروی Kálvin TER است.
  • مراکز دیدنی مجاور: روبروی موزه ملی مجارستان، در حد چند قدم پیاده روی مجاور با قلعه قرن سیزدهمی Castle Hill، خانه مجلس، قصر Gresham و خیابان بسیار زیبای Andrássy.
  • امکانات: Wi-Fi مجانی، پذیرش ۲۴ ساعته، حوله‌های مجانی، سشوار، لابی، تراس در فضای باز، امکانات آشپزخانه به همراه چای و قهوه مجانی و خدمات لباسشویی.

 

 

خوابگاه زندان – کاروستا , لتونی

Prison Hostel — Karosta, Latvia

خوابگاه زندان

زمانی این ساختمان یک زندان نظامی با امنیت بالا بود. چه کسی حاضر است با یک تشک تاشو بخوابد و غذای زندان بخورد؟ برای ورود به این خوابگاه باید قراردادی را امضا کنید که با شما مانند یک زندانی رفتار شود.

 

  • قیمت: اتاق هر نفر در هر شب ۱۵€ یعنی ۱۵ یورو است.
  • محل هاستل: Karosta (بندر نیروی دریایی) ۵ کیلومتری (۲٫۵ مایلی) از مرکز تاریخی Liepāj , واقع در منطقه مرکزی است.
  • مراکز دیدنی مجاور: تور مجانی تاریخی زندان و موزه آن. سایر دیدنی‌ها: دژ و باروی شهر و کانال آب کاروستا که از استحکامات نظامی این شهر بوده، کلیسای جامع دریایی سنت نیکولای، کاخ افسرها.

 

خوابگاه کشتی قرمز مئلارن – استکهلم , سوئد

The Red Boat Mälaren — Stockholm, Sweden

خوابگاه کشتی قرمز مئلارن

قایق قرمز دریاچه مئلارن بهترین خوابگاه برای کسانیست که با خواب به همراه امواج ملایم در قلب استکهلم آرام می شود است. اتاق ها گرچه بزگ هستند اما به خوبی مدیریت میشوند , شما میتوانید از منظره قایق هایی که پشت سر هم از پینجره اتاقتان عبور میکنند لذت ببرید.

 

  • قیمت: ۳۸€ یعنی ۳۸ یورو برای خوابگاه چهار نفره , و  ۶۴€ (۶۴ یورو) برای خصوصی میباشد.
  • محل هاستل: چند دقیقه دور از مرکز شهر قدیمی , با فاصله ۱۰ دقیقه با پای پیاده به نزدیکترین ایستگاه مترو.
  • مراکز دیدنی مجاور: چند دقیقه با محله با کلاس Södermalm فاصله دارد، نزدیک قصر شاهنشاهی سوئد است، در مجاورت موزه واسا و میدان گالما استن قرار دارد که بسیار تاریخی و دیدنی است.
  • امکانات: پذیرش ۲۴ ساعته، Wi-Fi مجانی، دوچرخه اجاره‌ای و جای پارک

 

خوابگاه فرانتس فردیناند – سارایوو , بوسنی

Franz Ferdinand Hostel — Sarajevo, Bosnia

خوابگاه فرانتس فردیناند

این خوابگاه تنها بوتیک در بوسنی است که در آن شما را با ترور های اتریش و مجارستان که توسط آرشیدوک فرانتس فردیناند صورت گرفته ااشنا میکند , که اتاق های مدرن تزئین شده با تصاویر بزرگ از شروع جنگ جهانی اول  شما را در فضای آن زمان غوطه ور میکند.

 

  • قیمت: هر تخت در خوابگاه شروع از ۱۰٫۹۰€ (۱۰ یورو و ۹۰ سنت) , و هر خوابگاه خصوصی ۱۷٫۹۰€  (۱۷ یورو و ۹۰ سنت) است.
  • محل هاستل: مرکز شهر , خیابان Jelića , و از سمتی به خیابان اصلی فرهادیه راه داره.
  • مراکز دیدنی مجاور: بیشتر از چند دقیقه با بافت قدیمی شهر فاصله ندارد، روبروی بازار معروف قرن پانزدهمی باش‌چارشیا (Baščaršija) که قلب فرهنگی شهر نیز به شمار می‌رود. باش‌چارشیا ریشه ترکی دارد و به معنی بازار اصلی است.
  • امکانات: پذیرش شبانه روزی، دسترسی مجانی به کامپیوتر و Wi-Fi، صبحانه مجانی و بی‌‎نهایت قهوه و چای مفتی، تلویزیون، دسترسی به کنسول‌های بازی و پخش موزیک باحال در لابی

 

خوابگاه درخت خانه قدیر – الیمپوس , ترکیه

Kadir’s Tree House — Olympos, Turkey

خوابگاه درخت خانه قدیر

گر شما تا به حال به بچه هایی که خانه درختی داشتند غبطه می خوردید و شما هم یک خانه درختی میخواستید , این محل مخصوص شماست! لذت بردن از یک خواب نیمروز با یک نمای زیبا از پارک ملی منطقه Olympos و یک ساحل با شکوه , شما دی این مکان قادر نخواهید بود که لبخند نزنید و شاد نباشید.

 

  • قیمت: برای هر تخت در خوابگاه ۱۰٫۹۴€ (۱۰ یورو و ۹۴ سنت) , و هر اتاق خصوصی دو نفره ۲۸٫۱۲€ (۲۸ یورو و ۱۲ سنت) است.
  • محل هاستل: در قلب روستای الیمپوس است.
  • مراکز دیدنی مجاور: پارک ملی الیمپوس با پُشت زمینه کوه معروف اُلمپ، آب فیروزه‌ای و سواحل طلایی خارق العاده
  • امکانات: تهویه هوا، Wi-Fi، دوش آب گرم، پذیرش ۲۴ ساعته، ماشین لباسشویی و رختشورخانه، پارکینگ ماشین، جعبه امانات، کافه تریا و رستوران باحال.

 

خوابگاه ژنراتور – بارسلونا , اسپانیا

Generator Hostel — Barcelona, Spain

خوابگاه ژنراتور

رنگی , شیک و مقرون به صرفه , خوابگاه ژنراتور محلی مناسب برای اقامت در بارسلونا است. این چراغ های رنگارنگ , کاشی های زیبای مجارستان , و تراس با بهترین منظره از شهر. در اینجا همیشه جشنی بر پاست!

 

  • قیمت: هر خوابگاه ۱۲€ (۱۲ یورو) , و خصوصی ۲۵€ (۲۵ یورو) است.
  • محل هاستل: در قلب محله گارسیا , همراه با ۵ دقیقه پیاده روی به دو ایستگاه مترو اصلی.
  • مراکز دیدنی مجاور: محله گراسیا جایی است که معمار مشهور اسپانیایی گائودی خانه‌های زیادی در آن ساخته است و دیدن آن‌ها بسیار لذت‌بخش است، دسترسی سریع به کلیسای قدیمی و معرکه‌ی لا ساگرادا فامیلیا، دسترسی آسان به خیابان لاس رامبلاس که در روزهای عادی یک مرکز خرید زیباست و در شب‌های فوتبالی محل تجمع هواداران باشگاه فوتبال بارسلوناست، موزه پابلو پیکاسو.
  • امکانات: Wi-Fi مجانی، برگزاری مراسم جشن و شادی هفتگی در مجاورت این مسافرخانه، رختشورخانه، پذیرش شبانه روزی.

 

خوابگاه بریاولس – گلاسترشر , انگلستان

St. Briavels Hostel — Gloucestershire, England

خوابگاه بریاولس

نگران نباشید , اقامت در این قلعه ۸۰۰ بودجه خود را کم نمی کند. خوابگاه بریاولس یکی از مسافرخانه مقرون به صرفه در این بخش از انگلستان است. این قلعه گفته شده که خالی از سکنه است , و شما قطعا داستانه صدای گریه یک بچه شب هنگام در این مکان را شنیده اید.

 

  • قیمت: هر تخت از ۲۴٫۲۵€ (قیمت هر تخت از ۲۴ یورو و ۲۵ سنت شروع میشه) هر تخت خصوصی ۸۱€ (۸۱ یورو) است.
  • محل هاستل: مرکز شهر بریاولس , لیدنی , گلاسترشر.
  • مراکز دیدنی مجاور: غار Clearwell ، جنگل مارپیچ با مسیرهای گول زننده متعدد که حتماً در آن گم و گور می‌شوید، این جنگل شما را یاد مناظر سریال ارباب حلقه‌ها خواهد انداخت، می‌‎توانید در پارک طنابی نزدیک به مسافرخانه هرچقدر که دلتان خواست میمون‌بازی در بیاورید و کیف کنید یا به Dean Heritage Centre بروید و تاریخچه جالب آن نواحی را یاد بگیرید.
  • امکانات: پارک بسیار بزرگ، دوچرخه کرایه‌ای، کتابخانه، بازی‌های تخته‌ای مفتی، آشپزخانه‌ای که خودتان می‌توانید در آن آشپزی کنید، رستوران و سالن محل اجتماعات.

 

خوابگاه رویایی – تامپره , فنلاند

Dream Hostel — Tampere, Finland

خوابگاه رویایی

خوابگاه رویایی یک مدل از یک طراح اسکاندیناوی است. در سال ۲۰۱۳ این محل را خوابگاه شبانه روزی در فنلاند مینامیدند! فضای داخلی مدرن , مهمان نوازی گرم و قیمت مناسب. خوابگاه رویای گردشگران زیادی رو به خود جذب کرده و همچنان جذب میکند.

 

  • قیمت: برای اتاق ۱۶ نفره از ۱۹٫۸۰€ (شروع از ۱۹ یورو . ۸۰ سنت) , برای خصوصی هر شب ۵۹€ (۵۹ یورو) است..
  • محل هاستل: در همسایگی یگ دانشگاه در محله Tulli , با فاصله ۵ دقیقه تا ایستگاه قطار تامپره.
  • مراکز دیدنی مجاور: نزدیک به پارک پینیکی و بُرج مراقبت، کلیسای جامع تامپره و موزه لنین و جاسوسی.
  • امکانات: Wi-Fi مفتی، روتختی کتانی، محل نگهداری بار و بندیل، صندوق امانات، چای و قهوه، جو بسیار مدرن و باحال. همچنین در این مسافرخانه می‌توانید کتاب قرض بگیرید و بخوانید و اگر باران آمد چتر قرض بگیرید.

 

خوابگاه بزرگ و تجملی بابوشکا – اودسا , اوکراین

The Babushka Grand Hostel — Odessa, Ukraine

خوابگاه بزرگ و تجملی بابوشکا

این خوابگاه به گرمی مادر بزرگتان از شما استقبال میکند , اتاق ها طراحی با کیفیتی دارند , کاغذ دیواری های مرغوب , سقف های طلا کاری شده , و فرش ههای قرمز , با طرحی زیبا. جالبه که شومینه هم وجود داره.

 

  • قیمت: هر اتاق ۷€ (۷ یورو) و هر اتاق خصوصی ۱۱€ (۱۱ یورو) است.
  • محل هاستل: در مرکز شهر , نزدیک به تمام جاذبه های اصلی در اودسا.
  • مراکز دیدنی مجاور: آن‌طرف خیابان پیاده‌رویی قرار دارد به نام São Pedro de Alcântara که چیزی شبیه به بام تهران است و منظره زیبای رود تاگوس از آن‌جا معلوم است، مرکز شهر تاریخی لیسبون و قلعه سنت ژورژ. نزدیک به بالابر Ascensor da Glória (ترنی که گردشگران را به بالای تپه می‌برد)، خیابان Liberdade با محله تاریخی Baixa.
  • امکانات: تهویه هوا (تابستان‌های اودسا عرق را از پاچه آدم در می‌آورد)، پذیرش ۲۴ ساعته، در این مسافرخانه خبری از ساعت محدودیت رفت و آمد نیست، خدمات رختشورخانه، آشپزخانه کاملاً مجهز به همراه چای و قهوه‌ی صلواتی، جعبه ملحفه‌های بهاری و بازی‌های تخته‌ای.

 

خوابگاه ایندی پندینتی – لیسبون , پرتغال

The Independente Hostel — Lisbon, Portugal

خوابگاه ایندی پندینتی

لیسبون بدون شک بهترین شهر اروپا برای گردشگرانی با بودجه کم است , و ایندی پندینتی بهترین مکان است که در آن شما میتوانید خدمات لوکس با یک کیف پول سبک را تجربه کنید. این خوابگاه در محل اقامت سفیر سوئیس سابق قرار دارد , و محلی است که مسافران و مردم محلی به معاشرت با هم میپردازند.

 

  • قیمت: هر اتاق ۱۲€ (۱۲ یورو شروع میشه) , و هر مجموعه ۹۰€ (۹۰ یورو) است.
  • محل هاستل: در مرز مناطق پرنسیپ واقعی و بایرو آلتو (Bairro Alto) , با چند دقیقه فاصله از ایستگاه قطار روسیو (Rossio) است.
  • مراکز دیدنی مجاور: آن‌طرف خیابان پیاده‌رویی قرار دارد به نام São Pedro de Alcântara که چیزی شبیه به بام تهران است و منظره زیبای رود تاگوس از آن‌جا معلوم است، مرکز شهر تاریخی لیسبون و قلعه سنت ژورژ. نزدیک به بالابر Ascensor da Glória (ترنی که گردشگران را به بالای تپه می‌برد)، خیابان Liberdade با محله تاریخی Baixa.
  • امکانات: پشت میز پذیرش همیشه یک نفر هست، محل نگهداری ساک و چمدان، Wi-Fi مجانی، تراس آفتابگیر، دستگاه فکس و کپی

 

خوابگاه KEX – ریکیاویک , ایسلند

Kex Hostel — Reykjavik, Iceland

خوابگاه KEX

این مکان زمانی کارخانه تولید یک بیسکویت خوشمزه بود , امروزه این محل حالت و شکل قدیمی و صنعتی خود را با محیط امروزه یکی کرده , خوابگاه KEX یکی از محبوب ترین مسافرخانه های توریستی ایسلند است.

 

  • قیمت: برای هر اتاق ۲۵€ (۲۵ یورو) , هر اتاق دو نفره خصوصی ۴۵€ (۴۵ یورو) است.
  • محل هاستل: در مرکز Reykjavik با منظره ای به سمت دریا.
  • مراکز دیدنی مجاور: کلیسای هَچل‎هفت Hallgrímskirkja که چند ساختمان آن‌طرف‌تر است. از درون مجموعه به نمایی زیبا و رنگارنگ از شهر ریکیاویک مشرف هستید و فاصله کوتاه با فانوس دریایی گروتا.
  • امکانات: پذیرش ۲۴ ساعته و حراست مستقر در مجموعه، Wi-Fi مفتی، دوچرخه کرایه‌ای و پارکینگ، بازی‌های تخته‌ای مجانی، کتابخانه، اتاق مخصوص نگهداری از ساک و چمدان و صندوق امانات، کافه تریا، باشگاه و آرایشگاه.

 

خوابگاه تیمارستان – پراگ , جمهوری چک

The MadHouse Hostel — Prague, Czech Republic

خوابگاه تیمارستان

خیلی دیوانه کنندست , تیمارستان!! ششمین خوابگاه برتر جمهوری چک است. صاحبین این مکان مفتخرند که بگویند, اینجا فقط یک محل برای خوابیدن نیست , بلکه برای گسانی که از خانه دورند خانه دومیست.

 

  • قیمت: هر اتاق (هر تخت) ۲۵€ (۲۵ یورو) است.
  • محل هاستل: مرکز شهر , نزدیک به ایستگاه Národní třída خط B مترو.
  • مراکز دیدنی مجاور: فاصله تا میدان Old Town Square و ساعت نجومی جالب این میدان در حد چند قدم پیاده روی است، نزدیک به پُل چارلز و محله تاریخی مالا استرانا
  • امکانات: Wi-Fi مجانی، لابی بسیار بزرگ و اتاق تلویزیون، صندوق امانات، اتاق نگهداری بار و بندیل، دوش آب گرم و ملحفه تمیز، آشپزخانه سلف سرویس با چای و قهوه مجانی، برگزاری مراسم باحال در آخر هفته‌ها

 

خوابگاه روح آشپزخانه – سنت پترزبورگ , روسیه

Soul Kitchen — St Petersburg, Russia

خوابگاه روح آشپزخانه

این خوابگاه یکی از ۳ خوابگاه برتر اروپای شرقی است. این خوابگاه در سرمای زمستان روسیه اغوش گرمش را به روی شما میگشاید , این مکان در یک ساختمان با قدمت ۱۵۰ سال قرار دارد که در آن عکس هایی از بولگاکف خالق اثر مرشد و مارگاریتا گرفته شده است.

 

  • قیمت: هر اتاق ۱۳€ (۱۳ یورو) , هر اقات خصوصی ۱۸€ (۱۸ یورو) است.
  • محل هاستل: مرکز شهر , با دو دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو Admiralteyskaya.
  • مراکز دیدنی مجاور: ۲ دقیقه فاصله با کلیسای جامع خارق العاده سنت ایساک و کلیسای جامع کازان در مسیر مخالف، یک ساختمان فاصله با هرمیتاژ
  • امکانات: اتاق اثاثیه، چتر مجانی برای اجاره، امکانات آشپزخانه با چای و قهوه مجانی که بساطش همیشه به راه است، بازی‌های تخته‌ای، سالن موسیقی، Wi-Fi مجانی و اتاق کامپیوتر

 

خوابگاه ون گوگ – آمستردام , هلند

Van Gogh Hostel — Amsterdam, the Netherlands

خوابگاه ون گوگ

اینجا خوابگاهیست که در دکراسیونش از رنگ های روشن استفاده شده است. و مناسب کسانی است که میخواهند با هزینه کم در امستردام بمانند. در منطقه ای که بی شمار موزه , بار و کلوپ شبانه قرار دارد.  نقاشی های ونگوک که در اطراف دیده میشوند الهام بخش شماست تا از جاذبه های ونیز شمال بیشتر لذت ببرید.

 

  • قیمت: هر اتاق ۲۵€ (۲۵ یورو) , هر اتاق خصوصی ۳۹€ (۳۹ یورو) است.
  • محل هاستل: در منطقه Museum Quarter , با ۳ تا از معروف ترین موزه های جهان در نزدیکی اش , و با ۱۰ دقیقه فاصله از ایستگاه مرکزی حمل و نقل عمومی.
  • مراکز دیدنی مجاور: میدان Leidse  به فاصله چند قدم پیاده روی، مرکز اصلی مد و فشن آمستردام یعنی خیابان P.C.Hoofdstraat و پارک زیبای fab Vondel هم در مجاورت شما قرار دارند.
  • امکانات: پذیرش ۲۴ ساعته، Wi-Fi مجانی، تور پیاده روی مجانی در شهر، خدمات رختشورخانه، امکان بیرون رفتن از مسافرخانه در نیمه شب، لابی زیبا و امکانات آشپزخانه

 

خوابگاه هوا پیمایی – استکهلم , سوئد

Jumbo Stay Hostel — Stockholm, Sweden

خوابگاه هوا پیمایی

این اتاق ها شبیه به داخل یک هواپیمای واقعی هستند , در منطقه ای که در فاصله نزدیکی از فرودگاه آرلاندا واقع شده. این خوابگاه دقیقا جاییست برای کسانی که طرفداران واقعی مسافرت هوایی هستند و به دنبال جایی هستند که بال های خود را باز کنند.

 

  • قیمت: هر تخت ۴۹€ (۴۹ یورو) در هر شب.
  • محل هاستل: در نزدیکی فرودگاه آرلاندا استکهلم.

 

قیمت یورو به پول ایران کمتر از ۴ هزار تومن است و در حال حاضر بصورت دقیق ۳ هزار و ۴۰۰ تومان است امیدوارم که این مطلب مورد پسند شما بوده باشه و به هرجا خواستید سفر کنید و جاهای دیدنی رو ببینید و لذت ببرین هدف تورلند آشنایی مردم ایران با مکان های مختلف خارج کشور هست و در مطالب دیگر میتوانید راجب اروپا اطلاعات مفیدی کسب کنید و به مکانی که میخواهید در اروپا بروید , با ما همراه باشید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۵ خوابگاه در اروپا که جیبتون رو خالی نمیکند
5 (100%) 1 vote
برچسب ها:,

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *