مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جاذبه های گردشگری ایرلند

ایرلند کشور شادی و سرور است و این لذت بخشی فقط به خاطر زیبایی های وصف ناپذیر خلیج های محلی، جزایر، دره ها و صخره های آن نمی باشد، بلکه تاریخ منحصر به فرد کشور ایرلند، فرهنگ و اسطوره های آن نیز در این شادی و لذت بردن از آن نقش دارند. همه چیز در اینجا آزادی را حس می کند. هر قلعه، دشت، آسیاب بادی و حتی مسیر های به ظاهر عادی برای خود یک افسانه دارند، که از نسلی به نسل دیگر رسیده که با شنیدن آن انگشت حیرت به دهان می گیرند.
به نظر می رسد که چشم انداز طبیعت ایرلند که به “جزیره زمرد” معروف است، به طور ویژه و اختصاصی برای دوست داران تنهایی و عزلت ساخته شده است. آب و هوای نا ملایم، با بادهای سرد که حتی در طول تابستان نیز می وزند، صخره های تنها و بیابانی که توسط امواج سرکش اقیانوس اطلس، شبیه به یک تابلو قاب گرفته شده، همه باعث می شود تا ازدحام جمعیت گردشگر به آنجا به دور باشد ولی با این حال، بسیاری از مردم به ایرلند می روند. مسافران همیشه به موسیقی پاپ علاقه دارند و برای شنیدن آن در یکی از بارها یا رستوران های معروف ایرلندی، و یا حتی به صورت زنده به آن خوش آمد می گویند.
ما در تورلند به شدت دوست داریم که به ایرلند سفر کنیم و به همین علت شما را دعوت می کنیم تا همراه با ما نگاهی به جاذبه های تماشایی ایرلند بیاندازیم.

صخره کاشل، کانتی تیپرری

صخره کاشل، کانتی تیپرری، ایرلند

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

صخره کاشل، محل اقامت پادشاهان مونستر برای چند صد سال قبل از نورمن ها بوده است.

این مکان اصلاً صخره نیست، بلکه گردشگران از روی نقشه آن را اشتباهاً صخره می خوانند. این مکان در قرن چهارم یک قلعه بوده است. سازه ای قدیمی که چهار عمارت؛ نمازخانه کوناک، برج گرد، کلیسای جامع و تالار ویکارز کورال در آن بوده است. این مکان مقر سنتی پادشاهان مانستر به مدت صدها سال قبل از هجوم نورمن ها بوده است. بقایای کمی از سازه ی اصلی باقی مانده است و ساختمان باقیمانده مربوط به قرن دوازدهم و سیزدهم است.

 پل معلق Carrick-a-Rede

Carrick-a-Rede Rope Bridge

Carrick-a-Rede Rope Bridge، یک پل طنابی معروف در نزدیکی روستای کوچک Ballintoy در شهر Antrim، ایرلند شمالی است. این پل لینکی بین سرزمین اصلی و جزیره کوچک Carrickarede است. دهانه ی پل ۲۰ متر و ارتفاع آن از سنگ های پایینی ۳۰ متر است. این پل عمدتا از جاذبه های توریستی ایرلند محسوب می شود و توسط اعتماد ملی National Trust نگهداری و محافظت می شود. این پل در سال ۲۰۰۹، ۲۴۷۰۰۰ بازدید کننده داشته است. این پل بسته به شرایط آب و هوایی، در تمام طول سال باز است و ممکن است مردم برای عبور از آن هزینه پرداخت کنند.

صخره‌های موهر

صخره‌های موهر، ایرلند
رنگین کمان زیبا در نزدیکی صخره های موهر در ساحل اقیانوس اطلس

صخره‌های موهر به‌معنای صخره‌های ویرانه، در دهکده ی ساحلی لیسکانور، در لبه ی جنوب غربی منطقه ی بورن در نزدیکی دولین واقع در شهرستان کلر در ایرلند واقع شده است. ارتفاع این صخره‌ها از سطح اقیانوس اطلس در هاگز هد ۱۲۰ متر است که در شمال برج اوبراین در فاصله ی ۸ کیلومتری هاگز هد به حداکثر ۲۱۴ متر می‌رسد. در یک روز صاف و آفتابی می‌توان جزیره‌های آران در خلیج گالوی و دره‌ها و تپه‌های کونمارا را از فراز صخره‌های موهر به تماشا نشست، به‌همین سبب سالانه نزدیک به یک میلیون نفر برای تماشای مناظر اطراف به سمت صخره‌های موهر کشانده می شوند. نام صخره‌های موهر برگرفته از نام دژی قدیمی است که زمانی در هاگز هد قرار داشته و تا سال ۱۷۸۰ میلادی نیز هنوز پابرجا بوده است. برجی که امروزه در نزدیکی مکان دژ پیشین قرار دارد یک برج نگهبانی است که در زمان جنگ‌های ناپلئونی ساخته‌شده است.

صخره‌های موهر

صخره‌های موهر

قلعه اشفورد

قلعه اشفورد، ایرلند

قلعه اشفورد مربوط به قرون وسطی، که در سواحل دریاچه ی Corrib و رودخانه ی کانگ واقع شده است.

قلعه اشفورد مربوط به قرن سیزدهم میلادی است، اما به خوبی محافظت و بازسازی شده است و از بازدید کنندگان خود پذیرایی اشرافی و لوکسی به عمل می آورد. قلعه ی اشفورد به عنوان مجلل‌ترین هتل اقامتی در دنیا انتخاب شده است. کار نوسازی و مرمت قلعه اشفورد با اختصاص سرمایه ۶۷ میلیون یورویی انجام گرفت و در حال حاضر این مکان تبدیل به یک مجتمع اقامتی پنج ستاره و مجلل شده است.  این قلعه تماشایی و زیبا که مناظر اطراف آن بسیار زیبا و روح نواز است، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خودش جذب می کند.

قلعه اشفورد، ایرلند

لابی هتل لوکس قلعه اشفورد، ایرلند

هتل لوکس قلعه اشفورد، ایرلند

نمایی از ساحل

نمایی از ساحل ایرلند

گذرگاه ساحلی جاینت

۴۱۸۰۵۵-۱۰۰۰-۱۴۵۲۰۷۴۲۸۴-۲۰۴۸

گذرگاه ساحلی جاینت (غول پیکر) یک منطقه ی ساحلی منحصر به فرد است که از به هم پیوستن ۴۰،۰۰۰ ستون بازالت، در نتیجه ی یک فوران آتشفشانی در دوران باستان وجود آمده است.

گذرگاه ساحلی جاینت، در شهرستان آنتریم در ساحل شمال شرقی ایرلند شمالی و در حدود سه مایلی شهر بوشمیلز واقع شده است. بسیاری از ستون‌ها به شکل منشورهای شش ضلعی هستند ولی ستون‌های چهار، پنج، هفت و هشت ضلعی نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. ارتفاع این ستون‌ها گاه به ۱۲ متر نیز می‌رسد. میلیون‌ها سال هوا زدگی و فرسایش اشکال مختلفی را در این سنگ‌های آذرین به وجود آورده است. در یک نظرسنجی منطقه ی گذرگاه ساحلی جاینت، به عنوان چهارمین شگفتی بزرگ انگلستان انتخاب گردید.

پل به ستاره ها، ویکلو

پل به ستاره ها، ویکلو

اسکله ویکلو

اسکله ویکلو، ایرلند

جزایر اسکلینگ

جزایر اسکلینگ، ایرلند
جزیره ی اسکلینگ در میان اقیانوس اطلس و بخشی از خاک کشور ایرلند واقع شده است که در آن اشکالی تاریخی و خانه هایی قرار دارد که زمانی مورد پرستش مسیحیان حاضر در این جزیره بوده و امروزه یکی از جاذبه های گردشگری ایرلند به شمار می رود.

قلعه دانلوس

قلعه دانلوس، ایرلند

شفق قطبی بر فراز خرابه های قلعه دانلوس در ایرلند.

آسمان بر فراز تپه های ایرلند

تپه های ایرلند

تابستان عادی ایرلندی

تابستان ایرلند

شبه جزیره دینگل

شبه جزیره دینگل، ایرلند

گوسفندان در شبه جزیره دینگل

دوبلین، پایتخت ایرلند

دوبلین، پایتخت ایرلند

نمایی از دوبلین در شب.

دوبلین، پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور ایرلند است. شهر دوبلین بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و در کرانه ی رود لیفی واقع شده‌است. مردم شهر دوبلین عمدتاً به زبان ایرلندی صحبت می‌کنند اما زبان انگلیسی نیز تا حد زیادی در آنجا کاربرد دارد. دین بیشتر مردم دوبلین مسیحی کاتولیک است.

قلعه Doonagore

Doonagore Castle, Ireland

پل Glanworth، شهرستان کورک

The Glanworth Bridge, County Cork, Ireland

جاده ای در شهرستان کورک

جاده ای در شهرستان کورک، ایرلند

Benbulbin، شهرستان اسلایگو، ایرلند

۴۱۷۶۰۵-۱۰۰۰-۱۴۵۲۰۷۴۲۸۴-ben-bulben-county-sligo-ireland

Benbulbin، شکل گیری سنگ های بزرگ در شهرستان اسلایگو

شهرستان گالوی

شهرستان گالوی، ایرلند

خانه ای در شهرستان گالوی، کشور ایرلند

فانوس دریایی سفید ‏Fanad‏، ایرلند ‏

فانوس دریایی سفید ‏Fanad‏، ایرلند ‏

فانوس دریایی در سواحل دریاچه ی Swilly

فانوس دریایی ‏Fanad‏، یکی از هفتاد فانوسی دریایی است که در خط ساحلی دونگال قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ به عنوان دومین فانوس ‏دریایی زیبا در جهان شناخته شد.

نظرتون راجع به سفر به ایرلند چیه؟ شما هم مثل ما علاقه مند سفر به ایرلند شدید.

امیدوارم این مقاله برای شما جذاب و مفید بوده باشه.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جاذبه های گردشگری ایرلند
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *