مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جاذبه های اندونزی

کشور اندونزی با داشتن ۱۸۳۳۰ جزیره که ۶۰۰۰ جزیره ی آن مسکونی است، بزرگترین مجمع الجزایر در جهان به شمار می رود. اندونزی موطن ۱۶۷ آتشفشان فعال است که به مراتب بسیار بیشتر از هر کشوری است. با ما همراه شوید تا جاذبه های اندونزی را معرفی کنیم…

اندونزی

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

در بزرگترین مجمع الجزایر جهان، سواحل نقش بسزایی دارند و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های اندونزی بغیر از سواحل بالی و لومبوک که بسیار معروف هستند، سواحل فوق العاده ی دیگری نیز در اقصی نقاط اندونزی وجود دارد.

کشور اندونزی، مجمع الجزایری است که برخی از بزرگترین بقایای به جامانده از جنگل‌های استوایی در جهان را دارد، و همچنین دارای چندین مکان فوق العاده زیبا برای شیرجه و غواصی است.

امروز در تورلند همراه ما باشید تا مروری بر بهترین اماکن‌ دیدنی در اندونزی بیاندازیم.

جاذبه های اندونزی

جزیره سرسبز و گرمسیری جاوا در کشور اندونزی از جمله اماکنی است که می بایست در لیست برنامه های سفر خود قرار دهید.

معبد، دریاچه بالی، اندونزی

معبدی در دریاچه بالی، اندونزی

یکی دیگر از جاذبه های اندونزی معابد باستانی، مزارع چای و کاکائو و آتشفشان ها تنها بخشی از ماجراجویی در اندونزی است.

از جمله صنایع دستی رایج در اندونزی می توان به نقره‌کاری، چاپ روی پارچه و نقاشی اشاره کرد.

لذت بردن از صرف صبحانه در هنگام طلوع آفتاب، بازدید از دهکده ها و مناظر بکر و بی نظیر طبیعت تنها بخشی از جاذبه های کشور زیبای اندونزی است.

اندونزی

برای اینکه یک نگاه جامع و کلی نسبت به کشور اندونزی داشته باشید، می توانید از تور زمینی جاوا بالی در جاکارتا استفاده کنید. آغاز این سفر مقرون به صرفه، از یک باغ گیاه شناسی سرسبز با برکه ی نیلوفرآبی، نخل های مرتفع و ارکیده است.  از داخل روستاها عبور می کنید و موسیقی هایی که با استفاده از بامبو نواخته می شوند را می شنوید و از سرگرمی های این تور لذت می برید. با عبور از مزارع و جنگل می توانید از معابد هزار ساله نیز دیدن کنید.

با دیدن جزیره مشهور بالی متوجه خواهید شد که چرا این همه آدم مجذوب و مسحور زیبایی آن هستند.

بجز جزایر مشهوری مانند بالی و لومبوک، سواحل بکر بسیار زیادی در اندونزی وجود دارد. برخی از این جزایر دارای بزرگترین جنگل های استوایی در جهان هستند و همچنین بهترین مناطق برای شیرجه و غواصی در آب نیز دراین مناطق وجود دارد.

چند روز را صرف تور جذاب برومو کنید جایی که شما سوار با اسب تا پای کوه برومو می روید و با چند قدم بالا رفتن از کوه می توانید دهانه آتشفشان کالدرا را ببینید.

ماجراجویی همچنان ادامه دارد با یک جیپ می توایند به لبه ی کونه آتشفشان لیان  بروید و مسیر را به سمت بالی ادامه دهید.

اندونزی، بزرگترین مجمع الجزایر در جهان با بیش از ۱۷۰۰۰ جزیره گرمسیری بر روی خط استوا، دارای جنگل های انبوه، دشت ها و مراتع، کوه‌های پوشیده از برف، سواحل با ماسه سفید و … است که همه ی اینها می‌توانند یک خاطره ی ماندگار در تمام طول عمر از سفر به اندونزی برای شما رقم بزند.

بالی

Bali

جزیره بالی، اندونزی

یکی از محبوب ترین جزایر جهان برای سفر جزیره ی بالی در اندونزی است.

چشم اندازهای متنوع، مزارع سرسبز برنج، خط ساحلی ناهموار، سواحل گرمسیری، و دامنه ی کوه های آتشفشانی یک بک گراند بسیار زیبا از این کشور رنگارنگ، معنوی، و با فرهنگ هندو ارائه می دهد.

تلفیق مهمان نوازی و فرهنگ غنی مردم این جزیره به همراه سواحل جذاب و دیدنی و دیگر جاذبه های طبیعی بالی، آن را به یکی از محبوب ترین جزایر توریستی جهان تبدیل کرده است.

بالی، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان، یعنی کشور اندونزی است.

جزیره ی بالی، دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده و به همین سبب، خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار شده است که در نتیجه نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد توریستی جهان قرار داده است.

جزیره ی بالی جمعیتی حدود سه میلیون نفر داشته که قریب به اتفاق ساکنان آن اهل اندونزی هستند اما در سال های اخیر بدلیل رشد فراوان صنعت توریست، افراد بسیاری از استرالیا و اروپا هم به این جزیره مهاجرت نموده و در بالی کار و زندگی می کنند.

جزیره ی بالی که مساحتی بالغ بر ۵۶۲۰ کیلومتر مربع را پوشش داده است از لحاظ آتش فشانی، فعال است، و سوگولی آتشفشان های بالی، کوه گودان آگانگ است که مادر کوه ها نامیده می شود. این کوه، آتشفشانی فعال بوده و ارتفاعی بیش از ۳۰۰۰ متر دارد.

خاک جزیره برای کشاورزی بسیار حاصلخیز است. در شمال و جنوب کوه های مرکزی این جزیره زمین های بسیاری حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که از آن ها برای کاشت برنج استفاده می کنند. مزارع پلکانی برنج بالی نیز شهرت جهانی دارد و از جاذبه های گردشگری این بهشت زمینی به شمار می رود .

مزارع پلکانی برنج بالی، اندونزی

مزارع پلکانی برنج بالی، اندونزی

یکی مهمترین جاذبه های اندونزی جزیره ی بالی پر از زیبایی های منحصر به فردی است که آن را از تمام جزیره های دنیا متمایز می سازد. زیباترین و مشهورترین جزیره اندونزی، جزیره ی بالی است که در جنوب خط استوا، بین جاوه و لومبوک واقع شده است. برای مشاهده تورهای بالی روی لینک تور بالی کلیک کنید.

فواصل هوایی این جزیره تا جاکارتا حدود ۲ ساعت و تا تهران با محاسبه توقف بین پروازی در شهرهای دوحه و کوآلا لامپور حدود ۱۵ ساعت است.

بزرگترین شهر و مرکز اداری جزیره ی بالی، شهر دنپازار است که حدود چهارصد هزار نفر جمعیت دارد.

از دیدنی های جزیره ی بالی می توان به موزه ی بالی، معبد مادر و معبد لوط، سواحل نوزا دوآ، اوبُد، آتشفشان کینتامانی، پارک آبی واتربوم، پارک فیل ها، بانجی جامپینگ، و غواصی در سایت های غواصی جزیره ی بالی اشاره کرد.

جزیره ی اندونزیایی بالی دارای گنجینه‌های بسیاری از جمله؛ طبیعت زیبا، پوشش گیاهی متنوع، دنیای منحصر به‌ فرد زیر آب، شالیزارهای پلکانی برنج ، رودها و آبشارها است اما گنجینه ی ویژه ای که جزیره ی بالی از دیگر جزایر متمایز می سازد؛ سنت‌ها و رسوم این جزیره است، آن ها در فستیوال های مختلفی پذیرای گردشگران هستند.

طلوع آفتاب در جزیره ی بالی در اندونزی

طلوع آفتاب در جزیره ی بالی در اندونزی

در تمام فصول سال، خورشید هر روز حوالی ۶ بامداد در جزیره ی بالی طلوع می کند.

جزیره کوچک و سرسبز بالی، یکی از اماکن اکو گردشگری بسیار جذاب قاره آسیا و جهان است که در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی گردشگر در آن به سر می برند.

یوگیاکارتا
Yogyakarta

یوگیاکارتا، اندونزی

شهر یوگیاکارتا، مرکز منطقه ویژه بوگجاکارتا است که در جنوب جزیره جاوه در اندونزی قرار دارد.

این شهر که به اختصار یوگیا نیز خوانده می‌شود از توریستی‌ترین شهرهای اندونزی است و به‌ عنوان مرکز هنر کلاسیک و فرهنگ جاوه نیز شناخته شده است و مرکز هنر‌ هایی چون باله و طراحی روی پارچه، تئاتر، موسیقی، شعر و خیمه‌ شب‌بازی در این کشور می باشد.

یوگیاکارتا یک شهر شلوغ با جمعیت نزدیک به نیم میلیون نفر است که به دلیل نزدیکی به معابد معروف بروبودور و پرام بانان، یکی از محبوب ترین مکان های توریستی جاوه است. درست است که یوگیاکارتا بیشتر شهرتش را مدیون قرار گرفتن معابد پرامبانان و بوروبودور در این شهر است، اما بناهای تاریخی بسیار، موزه‌ ها، و دیگر جاذبه‌های یوگیاکارتا را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

شهر یوگیاکارتا، مرکز هنر و علم است و دارای فروشگاه ها و تسهیلات متعدد برای گردشگران می باشد.

کوه آتشفشانی مراپی در شمال شهر قرار گرفته که دامنه‌های آن تا جنوب کشیده می‌شود. مردم مهربان و مهمان‌نواز یوگیا و زندگی آنها در این مرکز فرهنگی که آرامشی خاصی دارد، باعث شده تا زمان در این شهر، آرام‌تر از هر جای دیگر اندونزی بگذرد.

یوگیاکارتا، در یکی از زلزله خیزترین مناطق جاوه قرار گرفته و زلزله های کوچک و بزرگ فراوانی همرا ه با فوران آتشفشان در آن اتفاق می افتد.
در سال ۲۰۰۶ ، بیش از ۳۰۰ هزار خانه در اثر زلزله کاملا تخریب شد. در سال ۲۰۱۰ یک آتشفشان نیز فوران کرد که گدازه های آن روی روستاهای اطراف ریخت.

فاصله زمینی نسبتا زیاد یوگیاکارتا، تا جاکارتا که تقریبا اولین مقصد گردشگری در اندونزی است، باعث می شود که حمل و نقل هوایی را برای گردشگران در اولویت قرار دهد.

فرودگاه بین‌المللی ادیسوسیپتو در این شهر به جاکارتا و بیشتر شهرهای مهم جزیره جاوا و سوماترا پرواز دارد.

راه‌های زمینی از جمله قطار و اتوبوس به دلیل ارزان تر بودن بیشتر توسط اهالی مورد استفاده قرار می گیرد اما گردشگران به دلیل طولانی بودن مسیرها از راه‌های زمینی و همچنین ارزان بودن بلیط هواپیما در اندونزی نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر منطقه، سفر هوایی را گزینه ی بهتری می‌دانند.

برای گردش در شهر اتوبوس، مینی‌بوس، و تاکسی وجود دارد و علاوه بر اینها برای برخی مسیرها درشکه و تریشاو نیز وجود دارد که شاید تجربه کردن آنها خالی از لطف نباشد. در این شهر علاوه بر کرایه ماشین امکان کرایه دوچرخه نیز وجود دارد.

می‌توانید از دوچرخه برای گشت و گذار در اطراف هتل و خرید استفاده کنید اما حواستان باشد که همیشه دوچرخه ی خود را قفل کنید.
شهر یوگیاکارتا با داشتن گنجینه‌های فراوانی از آثار تاریخی باقی مانده از زمان پادشاهی سلطان یوگیاکارتا و پس از آن نیز سلطه هلندی‌ها و همچنین آثار فرهنگی مثل فستیوال‌ها و طراحی‌های پارچه‌ای جاذبه‌های بسیاری را برای گردشگران در خود جای داده است.

مجموعه کراتون، مجموعه معابد پرامبانان، معبد بودایی بروبودور، موزه دیگانترا، و موزه باتیک، از دیدنی های یوگیاکارتا هستند.

پر طرفدارترین ساحل شنی شهر یوگیا، پارانگتریتیس است که غروب آفتاب زیبایی را پیش روی گردشگران می گذارد. بسیاری از اهالی این شهر معتقدند این ساحل زیبا دروازه‌ای به پادشاهی افسانه‌ای ست که دریای جنوبی را در اختیار دارد.

 

پارک ملی کومودو

Komodo National Park

پارک ملی کومودو، اندونزی

پارک ملی کومودو شامل جزیره رینکا، جزیره کومودو، و پادار و ۲۶ جزیره ی کوچکتر است یکی دیگر از جاذبه های اندونزی است که در جهان به عنوان زیستگاه اژدهای کومودو معروف است. اژدهای کومودو، بزرگ‌ترین مارمولک دنیا است، یک بزمجه گوشت خوار غول‌پیکر است که طول آن تا ۳ متر می رسد.

در این پارک خزندگان در طبیعت رها هستند و اگر از این مکان بازدید میکنید باید به حرف های راهنمای تور گوش دهید تا از گزند این حیوانات در امان بمانید.

همچنین پارک ملی کومودو به عنوان یک محل غواصی در سطح جهانی نیز معروف است.

پارک ملی کمودو در جزایر لسرسوندا، بین منطقه ی مرزی استان‌های نوساتنگارای شرقی و نوساتنگارای غربی در اندونزی واقع شده است.

در سال ۱۹۹۱ میلادی این پارک ملی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.

لومبوک

Lombok

لومبوک، اندونزی

جزیره ی لومبوک در شرق جزیره بالی قرار دارد یکی دیگر از جاذبه های اندونزی است ، اما نسبت به جزیره ی بالی کمتر شناخته شده و معروف است و اغلب آن را با نزدیک ترین همسایه ی آن، جزیره ی بالی مقایسه می کنند. این جزیره مانند بالی دارای سواحل زیبا و مناظر آتشفشانی است با این تفاوت که مانند جزیره ی بالی، تجاری و شلوغ نیست و همین جمعیت کمتر، باعث شده است تا جزیره آرامش بیشتری داشته باشد. مناطق شمالی جزیره را آتشفشان بزرگی به نام گانونگ رینجانی اشغال کرده است و کوه پیمایی در این مناطق یکی از دلایل سفر گردشگران به لومبوک است.
لومبوک جزو یکی از مناطق بکر طبیعی اندونزی است. این جزیره دارای پوشش گیاهی غنی‌، و سواحل زیبا است که در بعضی نقاط به دلیل وجود صخره‌های مرجانی به رنگ صورتی درآمده‌اند. جنگل‌های انبوه و چشم‌اندازهای آتشفشانی دارد. در جزیره لومبوک می‌توانید به تفریحات آبی بپردازید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.
اگر مایل باشید می‌توانید سری به جزایر گیلی که در سواحل شمال غربی لومبوک قرار دارند، بزنید.
جزایر گیلی شامل سه جزیره ی کوچک و مکانی به یاد‌ ماندنی برای استراحت و آرامش است‌. جزایر گیلی که در سواحل شمال غربی واقع شده اند از محبوب ترین سواحل در اندونزی محسوب می شوند.
همچنین شما می‌توانید از پارک ملی اژدهای کومودور که قسمتی از آن در یکی از جزایر گیلی به نام گیلی موتانگ است بازدید کنید.

پارک ملی برومو تنگر سومرو

Bromo Tengger Semeru National Park

پارک ملی برومو تنگر سومرو، اندونزی

این پارک بخاطر مناظر عالی از دهانه آتشفشانی قدیمی و آتشفشانی که از دهانه آن بیرون آمده، مشهور شده است. نام این پارک از دو کوه برومو و سومرو و مردم تنگر که در این محل زندگی می کنند، گرفته شده است. سومرو بلندترین قله در منطقه ی جاوه و یکی از آتشفشان های فعال اندونزی است .

بوکیت لاوانگ

Bukit Lawang

روستای بوکیت لاوانگ، اندونزی

از دیگر جاذبه های اندونزی٬ بوکیت لونگ یک روستای توریستی کوچک در کنار رودخانه Bahorok در استان سوماترای شمالی در کشور اندونزی است که در حدود ۸۶ کیلومتری شمال غرب از مدان، واقع شده است. بوکیت لونگ به خاطر داشتن بزرگترین پناهگاه حیوانات برای اورانگوتان سوماترایی شناخته شده و معروف است.
پناهگاه اورانگوتان‌ها در سال ۱۹۷۳ میلادی تاسیس شد که هدف آن جلوگیری از انقراض نسل اورانگوتان هایی بود که در اثر شکار بی رویه در حال نابودی بودند. تورهای پیاده روی زیادی برای رفتن در اعماق جنگل وجود دارد که یکی از بهترین آنها تور وایت واتر است که به شما این فرصت را خواهد داد تا از نزدیک اورانگوتان ها را ببینید. بوکیت لاوانگ از جمله اماکنی در اندونزی است که ارزش دیدن را دارد، پس حتما آن را در برنامه ی سفر خود قرار دهید.

توراجا لند

Toraja Land

توراجا لند، اندونزی

تانا توراجا یا توراجا لند در جزیره سولاوسی، بعد از بالی و جاوا سومین مقصد محبوب و پرطرفدار در اندونزی است. توراجا لند در ۳۲۸ کیلومتری شمال ماکاسار قرار دارد و به خاطر فرهنگ منحصر به فرد و عجیب و غریب خود و همچنین سنت های کهن خود معروف است.
یکی دیگر از جاذبه های اندونزی، جزیره سولاوسی است که به خودی خود، انواع زیادی از فرهنگ های عجیب و غریب و شگفتی های طبیعی را دارد. مردم توراجا مهربان و مهمان نواز هستند، سفر به دنیای عجیب و مرموز مردم توراجا برای افرادی که واقعا ماجراجو هستند فوق العاده است.
در مراسم تدفین منطقه «تانا توراجا» در اندونزی کارهای خیلی زیادی انجام می‌شود. این مراسم با موسیقی، رقص و مهمانی با تعداد زیادی مهمان برگزار می‌شود. پس واضح و مبرهن است که مرگ در این منطقه خرج و مخارج بسیاری می‌طلبد. و برای همین بستگان متوفی اجازه به تعویق انداختن این مراسم را دارند و اجباری ندارند که فورا مراسم را بجا آورند.
آنها می‌توانند جنازه را در قنداق بپیچند تا زمانی که برای این کار پول پس انداز کنند. پول جمع کردن برای مراسم شاید هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سالها به طول انجامد. تا آن زمان با جنازه مثل یک بیمار رفتار می‌کنند که این رفتارها شامل صحبت کردن با جنازه و دیگر فعالیتهای معمولی روزانه می‌شود.
مراسم تدفین اصلی زمانی اتفاق می‌افتد که تمام فامیل برای آن آماده شده باشند و بعد از آن جسد را در تابوت یا در غار می‌گذارند یا آن را از صخره یا لبه پرتگاه آویزان می‌کنند.

جزیره فلورس

Flores Island

جزیره فلورس، اندونزی

یکی دیگر از جاذبه های اندونزی جزیره ی فلورس که در شرق سومباوا و در غرب لامباتا در نوسا تنگارا قرار گرفته است یکی دیگر از جاذبه های اندونزی است ، سرشار از مناظر طبیعی و فرهنگی است.

معروف ترین جاذبه در جزیره ی فلورس دهانه ی آتشفشان کلی موتو است که سه دریاچه بر روی آن تشکیل شده است که در اثر گازهای متصاعد شده از آتشفشان اکسیداسیون شده و  آب آنها تغییر رنگ داده است.

جزیره ی فلورس، در حال تبدیل شدن به یک مرکز اکو تورسیم در اندونزی است، جایی که گردشگران می توانند از دهکده های قدیمی بازدید کنند و در کنار مردم محلی باشند و به تماشای پرندگان و همچنین کوه پیمایی بپردازند.

پارک ملی تانجونگ پوتینگ

Tanjung Puting National Park

پارک ملی تانجونگ پوتینگ، اندونزی

یکی دیگر از جاذبه های اندونزی ، پارک ملی تانجانگ پوتینگ است.

به افرادی که اهل ماجراجویی هستند، توصیه می شود که به گشت و گذار در پارک ملی تانجانگ پوتینگ بروند.

پارک ملی تانجانگ پوتینگ جزیره ی بورنئو در استان کالیمانتان مرکزی اندونزی قرار دارد و دارای وسعت ۴۱۶٫۰۴۰هکتار مساحت است.

برای بازدید از بخشی از این پارک تورهای گردشگری ویژه ای توسط مردم محلی برگزار می شود. تورهای محلی چند روزه ی زیادی برای قایق سواری، تماشای حیات وحش، و بازدید از مرکز تحقیق و توسعه وجود دارد.

پارک سرسبز تانجانگ پوتینگ دارای طبیعت خیره کننده و یکی از جاذبه های اندونزی است که هیچ جای دنیا نمی توانید پیدا کنید. این پارک سرسبز دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است و تا چشم کار می‌کند در آن درخت و گل و گیاه می بینید.

پارک ملی تانجانگ پوتینگ دارای حیات وحش شگفت انگیزی است که شما تنها می توانید در برنامه های مستند حیات وحش آن را ببینید.

از تفریحات رایج در پارک‌، سوار‌شدن بر قایق‌هایی است که از میان درختان پارک عبور می‌کنند و پوشش گیاهی و همچنین حیات وحش بی‌نظیر این پارک را به شما نشان می‌دهند.

بازدید از حیات وحش این منطقه كه شامل حیواناتی مانند؛ تمساح، خرس آفتاب، اورانگوتان، گیبون، میمون ماکاک، پیتون، و پلنگ ابری است بسیار هیجان انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.

متاسفانه در سال های اخیر تخریب جنگل ها برای مقاصد کشاورزی مهمترین تهدید برای این پارک به شمار می رود.

جزایر راجا آمپات

Raja Ampat Islands

جزایر راجا آمپات، اندونزی

یکی دیگر از جاذبه های اندونزی جزایر راجا آمپات که به زبان محلی به معنی چهار پادشاه است در غرب استان پاپوآی غربی در کشور اندونزی واقع شده است به عنوان یکی دیگر از جاذبه های اندونزی به حساب می آید . این مجمع الجزایر که در موقعیت شمال غربی جزیره گینه نو قرار دارد متشکل از بیش از ۱۵۰۰ جزیره ی کوچک است.

در نزدیکی جزیره ی راجا آمپات غار زیبای Tolomol قرار دارد که نشان دهنده ی زیبایی و عظمت طبیعت در غارها است. با ورود به داخل این غار شما می توانید نقاشی هایی که توسط انسان های اولیه و باستانی کشیده شده است را ببینید.

علاوه بر وجود غار های زیبا در سمت شمال جزیره Waigeo، می توانید از میراث جنگ جهانی دوم نیز بازدید کنید.

تحقیقات دریایی نشان می دهد تنوع موجودات آبزی در اطراف این ناحیه دارای بیشترین میزان تنوع در کره ی زمین است و همین دلیل آن را به یکی از محبوب ترین مناطق برای شنا و غواصی تبدیل کرده است.

تراکم زیاد موجودات آبزی در این منطقه، ناشی از تراکم کم جمعیت انسانی است.

برنامه ریزی برای سفر به اندونزی

اندونزی

محل اقامت

Accommodation

اقامت در اندونزی

هزینه اقامت در خوابگاه ها به ازای هر شب از ۱۳۵هزار روپیه ی اندونزی شروع می شود و برای اتاق های دو نفره ی خصوصی در حدود ۳۵۵ هزار روپیه است.

در خارج از شهرهای بزرگ قیمت خوابگاه تا میزان پنجاه درصد کاهش پیدا می کند. همچنین شروع قیمت هتل ها نیز از ۴۰۰ هزار روپیه به ازای هر شب اقامت، می باشد.

غذا و نوشیدنی

Food & Drink

غذای محلی در اندونزی

غذاهای محلی در اندونزی بسیار ارزان هستند و جز جاذبه های اندونزی به حساب می آید و حدود ۶۷۰۰ روپیه برای غذاهای خیابانی و ۱۳۵۰۰ روپیه برای یک وعده غذای کامل محلی هزینه دارد.

با توجه به اینکه غذاهای محلی در اندونزی بسیار ارزان و خوشمزه هستند خوردن غذاهایی مانند، اسنک، سوپ، نودل پول زیادی از شما نخواهد گرفت و می توانند در کاهش هزینه ها به شما کمک کنند.

به طور متوسط شما روزانه در حدود ۲۶-۴۰ هزار روپیه برای صرف غذا در نظر بگیرید. البته غذاهای غربی کمی گران قیمت تر هستند، ولی قیمت ها همچنان معقول است، مثلا در حدود ۱۲۰ هزار روپیه برای یک وعده غذایی و نوشیدنی باید بپردازید.

حمل و نقل

Transportation

حمل و نقل در اندونزی

برای سفر بین جزیره ها و دیدن از جاذبه های اندونزی هزینه ی قایق و کشتی برای یک بلیط از شرق جاوه تا غرب بالی، در حدود ۶۵۰۰ روپیه و بالاتر  است و برای مسیرهای دیگر نرخ  بالاتر می رود.

یک سفر ۸ ساعته با اتوبوس در حدود ۶۷۰۰۰ روپیه برای شما هزینه خواهد داشت و اگر همین سفر را بخواهید در شب طی کنید ۱۲۸۰۰۰ روپیه باید بپردازید.

نکته: در اندونزی هیچ چیزی در وهله ی اول قیمت واقعی خودش را ندارد، لذا در هنگام خرید از فروشندگان تا جایی که امکان دارد چانه بزنید و بدانید که قیمتی که آن ها اول به شما می گویند، با قیمتی که شما بعد از چانه زدن میپردازید بسیار متفاوت خواهد بود.

 

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جاذبه های اندونزی
3 (60%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *