مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

گشت و گذار در پاریس

در این مقاله می خواهیم شما را با ده چیز که باید در سفر پاریس آن ها را ببینید بیشتر آشنا کنیم. در تورلند همراه ما باشید.

هر کسی که به پاریس سفر می کند عاشق و شیفته ی بخش های مختلفی از آن می شود. این که شما برای بازدید از باغ های رمانتیک، به پاریس رفته باشید یا برای رفتن به خیابان مون‌مارتر، مد لباس های زنانه، و یا تاریخ هنر، فرقی نمی کند؛ همیشه چیزهای با ارزش دیگری در گوشه و کنار شهر در انتظار شما هستند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

برج ایفل

برج ایفل

نگین و گوهر تاج افق شهر پاریس که قطعا از نزدیک بسیار دیدنی و جذاب تر می باشد، برج ایفل است.
برج ایفل، برجی فلزی در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن در شهر پاریس است که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود.
برج ایفل، پربازدیدترین بنای جهان و یکی از شناخته‌شده‌ترین بناها در جهان به شمای می رود.
اگر بلیط برج ایفل را از قبل رزرو کنید، شما می توانید به راحتی از جمعیت توریست هایی که در صف هستند عبور کنید و مستقیما به بالای برج بروید.

رود سن

رود سن

رود سن، پر آبترین رودخانه فرانسه است که در شمال غربی آن جریان دارد و از میان شهر پاریس می‌گذرد. رود سن با ۷۷۶ کیلومتر طول یکی از جاذبه‌های گردشگری پاریس محسوب می‌شود.

رود سن، از بورگاندی سرچشمه می‌گیرد و به کانال مانش می ریزد.
کناره‌های رود سن در پاریس در سال ۱۹۹۱ میلادی وارد فهرست میراث جهانی یونسکو شد.
از این رمانتیک تر وجود ندارد که سوار بر کشتی کروز شوید و در امتداد رود سن حرکت کنید و نوشیدنی های گوارا بخورید و از دیدنمناظر لذت ببرید. شما در کشتی کروز می توانید عکس های باور نکردنی و جذابی از برج ایفل بگیرید.

مولن روژ

مولن روژ

مولن‌روژ، نام کاباره و کلوب شبانه‌ای است که در منطقه ی ۱۸ پاریس قرار دارد. مولن روژ یک کاباره ی تاریخی در فرانسه محسوب می‌شود که در سال ۱۸۸۹ میلادی توسط ژوزف اولر آغاز به کار کرد.همچنین ژوزف اولر، مؤسس سالن موسیقی المپیا پاریس نیز می‌باشد. عبارت «مولن‌روژ» واژه‌ای فرانسوی است و ترجمه ی آن معادل «آسیاب بادی سرخ» می‌شود.حتما یک شب اقامت خود در پاریس را به مولن روژ اختصاص دهید. بهترین لباستان را بپوشید و به مولن روژ بروید و از بودن در آنجا لذت ببرید.

موزه لوور

موزه لوور

بازدید از موزه ی لوور پاریس از اولویت های کلیدی سفر به پاریس است! اگر بخواهید به همه ی کار های موجود در داخل موزه لوور فقط نگاهی گذرا بیاندازید، حدود نه ماه طول خواهد کشید. بیش از ۳۵هزار اثر هنری در هشت بخش مختلف موزه لوور نگهداری می‌شود.

موزه لوور با بیش از ۹٫۵ میلیون بازدیدکننده در سال، پربازدیدترین موزه جهان است.

از سال ۱۷۹۳ میلادی تا امروز، موزه لوور به عنوان موزه ی عمومی فعالیت دارد. تمرکز موزه ی لوور روی هنر، تاریخ بشر و فرهنگ است و آثار بسیاری در این زمینه‌ها در این موزه جای گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به لوح حمورابی، تابلوی بانوی صخره‌ها و تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی اشاره کرد.

راهنماهای تور می توانند به شما کمک کنند تا بخش های جذاب و مورد نظر خود را  بدون استرس بابی کمبود وقت، نگاه کنید.

کاخ ورسای

کاخ ورسای

کاخ ورسای، مجموعه کاخ‌هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به‌عنوان بزرگترین کاخ‌های سلطنتی جهان شناخته می‌شود.

این کاخ سابقاً در دهکده‌ای به نام ورسای در نزدیکی پاریس قرار داشت، اما امروزه این دهکده و کاخ جزو حومه ی پاریس به حساب می آیند. از سال ۱۶۸۲ میلادی تا سال ۱۷۸۹ میلادی، که به‌اجبار انقلابیون خانواده ی سلطنتی به پاریس منتقل شدند، کاخ ورسای محل زندگی و دربار حکومتی شاهان فرانسه بوده است.

با دیدن این شکوه و جلال کاخ ورسای از نزدیک، خواهید فهمید که هیچ جایی لوکس تر از آن وجود ندارد. می توانید در میان باغ های کاخ ورسای دوچرخه سواری کنید، سری به آپارتمان پادشاهان بزنید، و تا آنجا که به شما اجازه می دهند، عکس بگیرید.

دیزنی لند پاریس

دیزنی لند پاریس

اگر شما به دنبال یک سرگرمی و تفریح خانوادگی هستید، باید به شما بگویم که پادشاهی جادویی اروپا، یا همان دیزنی لند پاریس، در خارج از شهر واقع شده است. شما می توانید بلیط دیزنی لند پاریس را همراه با ترانسفر رزرزو کنید، که این کار فوق العاده مفید خواهد بود.
دیزنی‌لند پاریس یک مرکز تفریحی و رفاهی واقع در شهر جدید مارن لاواله در حومه ی شرقی شهر پاریس است که در ۳۲ کیلومتری مرکز شهر پاریس و در منطقه ی شسی واقع است.
مجموعه ی دیزنی‌لند پاریس شامل دو شهربازی و دهکده های کوچک و بزرگ کارتون ها و فیلم های مختلف دیزنی، یک فروشگاه، منطقه سرگرمی و اغذیه فروشی ها و هفت هتل دیزنی و البته هتل های مشهور دیگر می باشد. دیزنی لند پاریس که از سال ۱۹۹۲ میلادی آغاز به کار کرده است، پس از شهر توکیو، دومین دیزنی لند خارج از ایالات متحده می باشد و با بیش از ۱۵.۵ میلیون بازدید کننده در سال، از موزه لوور و برج ایفل نیز محبوب تر است.

قبرستان زیرزمینی پاریس (سردابه ی پاریس)

قبرستان زیرزمینی پاریس (سردابه ی پاریس)

در قبرستان زیرزمینی پاریس، بقایای بیش از شش میلیون نفر، در بخش کوچکی از معادن باستانی شبکه ی تونلی پاریس نگه داری می شود.
نام مستعار پاریس کتکامبز، “بزرگترین گور جهان” است.
استخوان ها و اسکلت های بسته بندی شده مثل اجناس داخل یک انبار در دو ضلع یک راهرو قرار گرفته اند. هوای اینجا خشک است و به همین دلیل میزان فساد و پوسیدگی در اینجا بسیار ناچیز است. همچنین نوشته هایی به چشم می خورد که به طور کلی شامل تاریخ انقلاب فرانسه، افول دوران پادشاهی و اشراف زادگان است. این مکان حدود ۱۸۷ کیلومتر از بخش زیرین کل شهر را در برگرفته، اما بخش ناچیزی از آن برای عموم قابل بازدید است. قطعا از روی کنجکاوی هم که شده سری به آنجا بزنید، ارزش گشتن و دیدن را دارد.

کلیسای جامع نوتردام

کلیسای جامع نوتردام

کلیسای جامع نوتردام پاریس در جزیره ی سیته در میانه ی رود سن و در مرکز پاریس قرار دارد و هر ساله ۱۳ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.
اهمیت کلیسای نوتردام پاریس در این است که زیباترین اثر در معماری گوتیک می‌باشد. برای تزئین داخل و خارج آن صدها مجسمه کوچک و بزرگ از سنگ یا چوب تراشیده‌اند.
کلیسای نوتردام پاریس، یکی از اولین ساختمان های است که از ستون های قوسی استفاده کرده است، و به همین دلیل یکی از مکان هایی است که گردشگران و علاقه مندان معماری حتما باید از آن بازدید کنند.

شانزلیزه

شانزه لیزه

شانزلیزه ، زیباترین خیابان دنیا، از طاق پیروزی تا میدان کنکورد ادامه دارد و به باغ تویلری می رسد . تمام درختان زیبای این خیابان در کریسمس ، زیر نور چراغ های رنگارنگ، زیباتر می شوند.

طاق پیروزی

طاق پیروزی

طاق پیروزی در میدان شارل دوگل قرار دارد، این بنای یادبود به افتخار افرادی است که در انقلاب فرانسه و جنگ ناپلئون جنگیده اند. برای دیدن چشم انداز های بی نظیر پاریس به بالای این بنا بروید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

گشت و گذار در پاریس
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *