مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

برترین جاذبه های گردشگری زوریخ

امروز در تورلند قصد داریم تا شما را با برترین جاذبه های گردشگری زوریخ بیشتر آشنا کنیم.

زوریخ بزرگ‌ترین و پرجمعیتﺗﺮین شهر سوئیس و پایتخت فرهنگی این کشور است که در ابتدای ورود به آن، بیشترین چیزی که جلب توجه می‌کند، آرامش حاکم در میان مردم می باشد. آرامشی که ناشی از دور بودن هیاهو های رایج در کلان‌شهر هاست.در زوریخ همه‌چیز منظم است و خبری از بی‌نظمی،‌ ترافیک، بوق ماشین‌ها، تأخیر و دیر رسیدن نیست. زوریخ، گران‌ترین شهر دنیا است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

تورهای اروپا: تور زوریخ سوئیس (قیمت استثنایی)

زوریخ، بزرگ ترین شهر کشور سوئیس است، اما ممکن است بازدید کنندگان شهر زوریخ به قدری آن را شهری عجیب، جالب و آرام پیدا کنند که به طور کلی فراموش کنند که در یکی از مراکز مالی پیشرو در جهان هستند! در اینجا چند جای دیدنی برای کشف وجود دارد که در میان مناظر زیبای آلپ واقع شده اند. همراه ما باشید.

دریاچه زوریخ

Lake Zurich

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ، دریاچه زوریخ

برای گشت و گذار در زوریخ هیچ کاری بهتر از گرفتن یک تور قایق در دریاچه ی بکر زوریخ نیست. یا اینکه مایوی خود را بردارید و در تابستان به مردم محلی زوریخ بپوندید و به شنا بروید.

 

موزه ملی سوئیس

Swiss National Museum

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ، موزه ملی سوئیس

Landesmuseum” دارای یکی از مهم ترین مجموعه های هنری در اروپا است، که به دوران ماقبل تاریخ باز می گردد. موزه ملی سوئیس، از روز سه شنبه تا یکشنبه باز است و برای افراد زیر ۱۶ سال نیز مجانی است.

 

کوه پیلاتوس

Mount Pilatus

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ، کوه پیلاتوس

برنامه ی سفر خود را طوری تنظیم کنید که حتما بتوانید سری به شهر لوسرن بزنید، شهر لوسرن بهترین نمونه برای معرفی سوئیس به شما است، شهر لوسرن، پایتخت ایالت لوسرن است و در بخش آلمانی زبان سوئیس واقع شده است. برای رسیدن به کوه پیلاتوس و لذت بردن از مناظر بر فراز قله ی کوه باید سوار شیب دار ترین تله کابین دو طرفه جهان شوید. این تجربه ی هیجان انگیز و فوق العاده را هرگز از دست ندهید.

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ، شهر لوسرن

شهر لوسرن، سوئیس

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ،کوه پیلاتوس

تله کابین کوه پیلاتوس، زوریخ، سوئیس

 

شهر قدیمی

Old Town

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ، شهر قدیمی

Altstadt کلمه ای آلمانی و به معنای “شهر قدیمی” است. سفر به “Altstadt” شما را  به زیستگاه رومی باستان می برد که هنوز گنجینه ای از ساختمان های تاریخی در آن باقی مانده است. شهر قدیمی مرکز اصلی گردشگری زوریخ است و این دلیلی خوب و قانع کننده است تا در سفر به زوریخ سری به این شهر باستانی بزنید!

 

کلیسای گروس مونستر

Grossmünster church

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ، کلیسای گروس مونستر

گروس مونستر یکی از سه کلیسای مشهور در شهر زوریخ  است که در مرکز شهر قرار دارد و به عنوان نماد شهر زوریخ نیز شناخته می شود.

زمان ساخت کلیسای گروس مونستر به دوره کارولنژی‌ها و حکومت شارلمانی باز می گردد ولی بازسازی اصلی آن در سال ۱۱۰۰ میلادی شروع و درسال ۱۲۲۰ به پایان رسید.

این کلیسا در محل دفن سه شهید مسیحی زوریخ که در قرن سوم میلادی کشته شده اند، ساخته شده است و به روایت افسانه‌ای این سه تن پس از کشته شدن سرهای خود را برداشته و خود را به این محل رسانده و دفن شده اند.

شهرت اصلی این کلیسا به خاطر روحانی مشهور آن، اولریش تسوینگلی است. وی که از بنیانگذاران اصلاح گری دینی در جهان مسیحیت بود، از سال ۱۹۲۰ الی ۱۹۲۴ میلادی کشیش این کلیسا بود و فعالیت های خود را نیز از اینجا شروع کرد. پس از تسوینگلی همکار و هم فکر او هاینریش بولینگر، در این کلیسا فعالیت می کرد و مجسمه او در دیواره جنوبی کلیسا نصب شده است.

ارزش هنری دیگر کلیسا بخاطر نقاشی های ویترای (نقاشی روی شیشه) است که بازدید کنندگان را به خود جلب می کند این نقاشی ها اثر نقاش سوئیسی، اگوستو جاکومتی  است. علاوه بر سه شهید یاد شده،  فیلسوف و جانور شناس سوئیسی به نام کنراد گسنر نیز در محوطه ی این کلیسا دفن شده است.

 

باغ وحش زوریخ

Zoo Zurich

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ، باغ وحش زوریخ

یکی از جاذبه های گردشگری که در تمام طول سال، حتی زمانی که هوا سرد است، محبوب تمام افراد خانواده ها است، باغ وحش زوریخ است. در صورتی که درجه حرارت هوا به زیر ۱۰ درجه سانتی گراد برسد، امکان دارد که در ظهر شما شاهد رژه ی پنگوئن ها باشید که این اتفاق بسیار لذت بخش و جذاب است!

رژه ی پنگوئن ها، باغ وحش زوریخ

رژه ی پنگوئن ها در باغ وحش زوریخ

 

اپرای زوریخ

Zürich Opera House

برترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ، اپرای زوریخ

“Opernhaus” نه تنها یک سرمایه و افتخار از قرن ۱۹ میلادی است که باید آن را ببینید، بلکه به عنوان خانه اپرای زوریخ نیز شاهکاری برجسته و دیدنی است!

برای بازدید از آن حتما از قبل بلیط رزرو کنید تا مطمئن شوید که بازدید از خانه اپرا را از دست نخواهید داد.

امیدوارم در سفر به شهر زوریخ که معروف به شهری امن، آرام و گران قیمت است، از تماشای جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید و عکس ها و خاطرات سفر خود را با ما در تورلند به اشتراک بگذاربد.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

برترین جاذبه های گردشگری زوریخ
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *