مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

مجسمه آزادی، نماد نیویورک و آمریکا

نیویورک پرجمعیت ترین شهر ایالت نیویورک و همچنین ایالات متحده آمریکا است که شامل ۵ ناحیه به نام های برانکس، بروکلین، منهتن، کوینز و استاتن آیلند می باشد.

نیویورک

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

نیویورک، یکی از قطب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مهم جهان می باشد، که عده‌ای به دلیل اهمیت منحصربه‌فرد آن در این زمینه ها، آن را پایتخت جهان نامیده‌اند.

نیویورک با مساحت بالغ بر ۱۱۰۰۰ کیلومتر مربع، وسیع ترین شهر جهان است. شهر نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمان خراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمان خراش را در میان شهرهای دنیا دارد. قطار شهری نیویورک در سال ۱۹۰۴ میلادی افتتاح شده است و طولانی‌ترین خط متروی جهان می باشد.

نیویورک

بزرگترین بازار بورس جهان در معاملات دلاری، بازار بورس نیویورک است که در خیابان وال استریت واقع شده است.

مرکز اصلی سازمان ملل متحد و همچنین مجسمه آزادی که موضوع مقاله ی امروز ما است و مهم‌ترین نماد ایالات متحده آمریکا می باشد، در کلان‌شهر نیویورک قرار دارند.

مرکز اصلی سازمان ملل متحد، منهتن، نیویورک

مرکز اصلی سازمان ملل متحد، منهتن، نیویورک

مجسمه آزادی

مجسمه آزادی

مجسمه آزادی با نام رسمی «آزادی روشنگر جهان» رویه ای از مس دارد، که در سال ۱۸۸۶ میلادی به مناسبت یک صدمین سال استقلال آمریکا از بریتانیا و به عنوان نماد دوستی فرانسه و آمریکا، توسط فرانسه به ایالات متحده آمریکا هدیه داده شده‌است.

ساخت مجسمه آزادی با ۴۶ متر ارتفاع توسط معمار فرانسوی «فردریک آوگوست بارتولدی» در سال ۱۸۷۵ میلادی آغاز شد و در سال ۱۸۸۴ میلادی به پایان رسید. این مجسمه به صورت ۳۵۰ قطعه مجزا به آمریکا فرستاده شد، و در بندر نیویورک کنار رود هادسون درجنوب منهتن جای گرفت. مجسمه آزادی، نماد خوش‌آمدگویی به مسافرانی است که از راه دریا به نیویورک می‌آیند.

مجسمه آزادی، نیویورک

طراح مجسمه، مجسمه‌ساز فرانسوی، فردریک آگوست بارتولدی است و سازه ی درونی آن را گوستاو ایفل، مهندس فرانسوی برج ایفل، طراحی کرده‌ است.

مجسمه به شکل شخصیت لیبرتاس، زنی است ایستاده در حال گام برداشتن، که دور سرش را هفت اشعه نورانی فراگرفته‌است. او با دست چپ خود یک لوح سنگی را نگه داشته و با دست راست خود مشعلی فروزان را بالای سر خود نگه داشته‌است.

روی لوح سنگی با شماره‌های رومی نوشته شده JULY IV MDCCLXXVI که نشانگر ۴ ژوئیه ۱۷۷۶ و تاریخ استقلال آمریکا است.

جشن تولد ۱۲۵ سالگی مجسمه آزادی در ماه اکتبر ۲۰۱۱ با آتش بازی و برنامه‌های سرگرم‌کننده مختلف برگزار شد. با ظهور علائم کهولت سن در سر و پیکر مجسمه آزادی، درهای ورود به داخل این نماد آزادی برای یک سال به روی جهانگردان و بازدید کنندگان بسته شد تا تعمیرات اساسی بر روی آن انجام شود.

مجسمه آزادی، نیویورک

مجسمه آزادی، سمبلی از آزادی در بندر نیویورک است، که در همان لحظه ی اول که چشم شما به آن می خورد شما را هیجان زده و شیفته ی خود می کند. فرقی نمی کند که شما از روی خشکی نگاهی به مجسمه ی آزادی بیاندازید، یا سوار بر کشتی کروز؛ از نزدیک و یا حتی از دور، ازجزیره ی آزادی؛ در هر صورت تمامی چشم اندازهای مجسمه ی آزادی زیبا و چشمگیر است و شما را محو خود خواهد کرد. پس از تماشای آن لذت ببرید!

در این مقاله قصد داریم بهترین اماکن شهر نیویورک را برای تماشای مجسمه آزادی به شما معرفی کنیم.

تماشای مجسمه آزادی از روی کشتی های استاتن آیلند

تماشای مجسمه آزادی از روی کشتی های جزیره ی استاتن

ترمینال کشتی در کنار باتری پارک هست و شما به راحتی آنجا را پیدا خواهید کرد. هر ۳۰ دقیقه یکبار یک کشتی حرکت می کند و شما در طول ۲۵ دقیقه کشتی سواری می توانید چشم انداز های زیبایی از مجسمه آزادی را تماشا کنید و عکس بگیرید.

تماشای مجسمه آزادی از روی کروز هایی که به جزیره آزادی می روند

تماشای مجسمه آزادی از روی کروز هایی که به جزیره آزادی می روند

شما می توانید از نزدیک مجسمه ی این بانوی زیبا را ببینید.

برای تماشا مجسمه از نزدیک شما باید با تورهای قایق به جزیره آزادی بروید، و از داخل مجسمه آزادی به بالا بروید. همچنین در این تور فرصت توقف در جزیره ی الیس را نیز خواهید داشت.

تماشای مجسمه آزادی سوار بر کروز های گردشی در اطراف بندر نیویورک

تماشای مجسمه آزادی سوار بر کروز های گردشی در اطراف بندر نیویورک

تماشای مجسمه آزادی سوار بر کروز های گردشی در اطراف بندر نیویورک

تور کروز های بندر نیویورک، بهترین چشم انداز و مناظر را از مجسمه آزادی به شما پیشنهاد می دهد. همانطور که کروز در حال حرکت است، شما می توانید از تماشای مناظر لذت ببرید و عکس های زیبایی بگیرید.

بهترین راه برای تماشای مجسمه آزادی در شب، سوار شدن بر کروز های فنسی دینر است.

تماشای مجسمه آزادی از رد هوک، بروکلین

تماشای مجسمه آزادی از رد هوک، بروکلین

اگر شما می خواهید بر روی زمین و در واقع در خشکی باشید و مجسمه آزادی را تماشا کنید، سری به رد هوک بزنید. رد هوک یک محله و همسایگی بزرگ در نیویورک است که از انتهای خیابان ون برانت و یا اسکله و پارک لوئیس والنتینو جونیور منظره و چشم انداز خوبی نسبت به مجسمه ی بانوی آزادی دارد.

تماشای مجسمه آزادی از باتری پارک و منهتن جنوبی

تماشای مجسمه آزادی از باتری پارک و منهتن جنوبی

یکی دیگر از اماکنی که اگر شما بخواهید از روی زمین و خشکی، و در منهتن، مجسمه آزادی را ببینید، باتری پارک و منهتن جنوبی است. شما می توانید از منهتن جنوبی در حالی که در کنار بندر در امتداد باتری پارک قدم می زنید، از تماشای مجسمه ی آزادی نیز لذت ببرید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

مجسمه آزادی، نماد نیویورک و آمریکا
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *