مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

شادترین کشورهای دنیا

“ده کشور که در آن شادترین مردم زندگی می کنند.” عنوان مقاله ای است که قصد داریم امروز در تورلند با شما به اشتراک بگذاریم.

کشورهایی که دارای مردم شادتری نسبت به دیگر کشورها هستند، به مناظر زیبایشان می نازند و به مردمشان پیشنهاد تحصیل رایگان می دهند. همچنین جمعیت کشور آن ها جز مثبت ترین، با انرژی ترین، و مهربان ترین مردم دنیا می باشند. آیا بنظر شما شبیه به یک افسانه است؟ ما داریم درباره ی زندگی واقعی صحبت می کنیم.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

National Geographic این کشورها را بر اساس اطلاعاتی که سازمان ملل به آن ها داده است، در لیست کشورهایی با شادترین مردم دنیا قرار داده است.

ما در تورلند بسیار علاقه مندیم که به تک تک این کشورها سفر کنیم.

سوئد

Sweden

سوئد، شادترین کشورهای دنیا

سوئد کشوری است که مردم آن همیشه درجه بالایی از سطح رضایتمندی را نسبت به زندگی، از خود نشان می دهند. راز آنها در سنت سوئدی Fika است، یعنی عادت به اینکه برای استراحت از کار، با دوستان خود به بیرون می روند، قهوه می نوشند و درباره ی اخبار با یکدیگر صحبت می کنند. این جلسات کوتاه، فقط ۱۵ دقیقه طول می کشد اما هر دو ساعت یک بار اتفاق می افتد. دستاورد این عادت این است که مردم سوئد یکی از بزرگترین مصرف کنندگان قهوه در جهان هستند.

استرالیا

Australia

استرالیا، شادترین کشورهای دنیا

استرالیا دارای سطح آلودگی بسیار پایین، سطج بالای مشارکت مدنی، و جامعه ی متحد و یکدستی است. دلیل اینها از زبان خود مردم آنجا، همه به این بر می گردد که مردم استرالیا عاشق باربیکیو هستند. آن ها عادت دارند که همیشه برای گذراندن اوقات و داشتن روابط اجتماعی با دوستان خود برای رفتن به پارک های محلی برنامه ریزی کنند. اما اگر شما هیچ دوست استرالیایی ندارید، می توانید به BBQ and XXXX Brewery tour بروید و بسیاری از آن ها را ببینید. شما همچنین فرصت دیدن کارخانجات آبجو سازی و تست کردن غذاهای گوشتی استرالیایی را دارید.

نیوزلند

New Zealand

نیوزلند، شادترین کشورهای دنیا

چطوری ممکن است شما شاد نباشید وقتی که با کوه های آبی، طبیعت بکر و فوق العاده، و انواع گوناگونی از مناظر نفس گیر احاطه شده اید. سطوح پایین آلودگی و متنوع ترین حیاط وحش در جهان، نیوزلندی ها را تبدیل به شاد ترین مردم جهان کرده است.

هلند

The Netherlands

هلند، شادترین کشورهای دنیا

ساکنین هلند بخاطر داشتن سطح بالای فعالیت های فیزیکی و عشق فراوان به دوچرخه سواری برجسته و متمایز هستند. آن ها به سیستم امنی که برای خطوط دوچرخه سواری شان ایجاد کرده اند و حدود ۳۰۰۰۰ کیلومتر امتداد دارد، بسیار افتخار می کنند. اگر شما یک روزی شانس این را داشتید که به آمستردام بروید، یادتان باشد که حتمن یک دوچرخه و راهنما کرایه کنید و از بودن در آن جا لذت ببرید.

کانادا

Canada

کانادا، شادترین کشورهای دنیا

یکی از بزرگترین کشورها در جهان، کانادا است که برای مسافران مانند یک بهشت واقعی می ماند. ساکنین این کشور بزرگ به پارک های ملی زیبا و متعددشان، که پر از کوه های باشکوه راکی و فضاهای باز گسترده است، افتخار می کنند.

فنلاند

Finland

فنلاند، شادترین کشورهای دنیا

تمام مشکلات و نگرانی های شما، به محض وارد شدن به یک سونای سنتی فنلاندی محو خواهند شد. با وجود جمعیت کم فنلاند – حدود ۵٫۲ میلیون- حدود ۳٫۳ میلیون سونا در آنجا وجود دارد، یعنی شما همه جا می توانید سونا پیدا کنید، از ساحل دریاچه گرفته تا داخل یک ساختمان اداری.

نروژ

Norway

نروژ، شادترین کشورهای دنیا

مردم نروژ به طبیعت باشکوه و زیبای کشور خود بسیار افتخار می کنند و خود را در برابر آن مسئول می دانند. این طور گفته می شود که کوهنوردی بر فراز بلندترین کوه ها (معروف به اسکالا) می تواند هر انسانی را از تمامی دغدغه ها و نگرانی ها رها سازد. تقریبا در هر گوشه ی از این کشور فوق العاده، شما می تواتید چادر بزنید و از زیبایی های نفس گیر دنیای اطراف خود لذت ببرید.

ایسلند

Iceland

ایسلند، شادترین کشورهای دنیا

آتش فشان ها، سواحل نا آرام، چشمه های آبگرم، و مناظر طبیعی بی نظیر، تمام چیزهایی است که باعث می شود تا مردم ایسلند از خوشحال ترین افراد روی کره ی زمین باشند. در واقع، چطور ممکن است که شما در آب های گرم و زلال دراز بکشید و این مناظر زیبا را ببینید و لذت نبرید؟

سوئیس

Switzerland

سوئیس، شادترین کشورهای دنیا

کشوری با تنوع بسیار بالای شکلات در آن، اصلا مگر امکان دارد، بتوان خوشحال نبود؟ با این حال، مردم سوئیس سبک زندگی سالمی دارند و بسیار روی آن حساس و مراقب هستند. بسیاری از آنها به اسکی، قایقرانی با کایاک، و پارا گلایدینگ علاقه دارند. بنابراین، جای تعجب نیست که بدانید سوئیس در پایین ترین سطح چاقی در دنیا قرار دارد.

دانمارک

Denmark

دانمارک، شادترین کشورهای دنیا

ساکنین این کشور، معتقد هستند که دانمارک شادترین کشور روی کره ی زمین است. و این تنها به این خاطر نیست که آنها از خدمات درمانی و تحصیلاتی کاملا رایگان بهره می برند. ساکنین دانمارک به احساس همبستگی و اتحادی که نسبت بهم دارند افتخار می کنند. همچنین آن ها، مردمان مهربانی هستند که حتی اگر اندکی شما را بشناسند، با میل و رغبت به یک فنجان چای دعوتتان می کنند.

امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشید. ما در تورلند بسیار مشتاقیم که نظرات شما را بدانیم.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

شادترین کشورهای دنیا
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *